[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:48

Ik ga bestuurskunde studeren, dus voor mij ook geen piercings in het zicht. Hoog uit een tragus, maar daar twijfel ik ook nog een beetje over. Vind het erg mooi, en het is net een oorbel he?

vch vind ik echt super mooi, net zoals een christina. Als ik toch eens niet die schaamte had...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:48

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic berichten verwijderd, graag ontopic blijven.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:51

Angela_ schreef:
Ik ga bestuurskunde studeren, dus voor mij ook geen piercings in het zicht. Hoog uit een tragus, maar daar twijfel ik ook nog een beetje over. Vind het erg mooi, en het is net een oorbel he?

vch vind ik echt super mooi, net zoals een christina. Als ik toch eens niet die schaamte had...

En de schaamte is echt met 5 minuten weg... Hoef je er noooooit meer terug te komen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:58

Denk je? Dat lijkt me nog spannender dan het zetten zelf namelijk. Niet dat ik zo preuts ben, helemaal niet. Maar ik heb dan weer een maffe gedachte in mijn hoofd dat mijn 'poesje' er gek uit ziet ofzo. ik heb een pigmentvlek daar beneden.

Misschien een hele stomme vraag he, maar met een christina he, hoe doe je dat dan met ontharen de eerste tijd?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:15

Ze hebben vast alles al gezien daar, niets om je zorgen er te maken. Ik vond het gênanter toen mijn ex voor zijn gynacologie opdracht de boel écht even ging bestuderen :=..

Christina weet ik niet, om die reden ben ik voor de vch gegaan.

_draakje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:38

Joonsel schreef:
Als 'ie afgaat, dan fouilleren ze je gewoon ;) No big deal!

Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen voor een tongpiercing :Y)

gewoon doen ;)
Hij zit erin voordat je het doorhebt, of uberhaupt "au" kan zeggen :P
Heb er 3 in mn tong laten zetten, waarvan er nu nog 2 in zitten, als het pijn deed had ik het wel bij 1 gelaten :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:08

ik had een microdermal op mijn venusheuvel (zelfde plek als het bovenste balletje van een christina) ik kon gewoon scheren, eventuele vervelende haartjes die ik niet te pakken kreeg haalde ik weg met een pincet :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:20

Ik vraag me af hoe je dat doet met een VCH, en de douane (wat ik net zag staan toevallig). Stel het alarm gaat af.... :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:30

Niks.. Ik heb een ijzeren knie, die gaat bijna altijd af, word dan gefouilleerd en gezien ik niks raars
bij me heb, kan ik daarna gewoon doorlopen. Heb nog nooit in m'n stringetje hoeven paraderen oid :+

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:45

Ik heb een vraagje he.. Eigenlijk wil ik zaterdag naar de piercer en tongpiercing laten zetten (jaa, i know.. ik spring altijd van de hak op de tak :+ ) maar `s avonds zouden we ook met hele grote groep uit.. En wat deden jullie kwa drank toen jullie hem net hebben gezet??

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:51

Je mag eigenlijk niet drinken met een tongpiercing die net gezet is. :) Volgens mij mocht ik een week (?) geen alcohol drinken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:32

Fiffill schreef:
Ik vraag me af hoe je dat doet met een VCH, en de douane (wat ik net zag staan toevallig). Stel het alarm gaat af.... :+

dan zeg ik gewoon dat ik daar een piercing heb en dan vraag ik of ze hem willen zien of niet :+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:51

Amigo_ schreef:
Ik heb een vraagje he.. Eigenlijk wil ik zaterdag naar de piercer en tongpiercing laten zetten (jaa, i know.. ik spring altijd van de hak op de tak :+ ) maar `s avonds zouden we ook met hele grote groep uit.. En wat deden jullie kwa drank toen jullie hem net hebben gezet??

Je mag inderdaad niet drinken en dat zou ik ook echt niet doen als ik jou was.. Dat zeggen ze niet voor niks. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:57

hmmm.. Ik zit toch steeds meer te twijfelen of ik niet toch een VCH wil. Vriendlief was bang dat het alleen maar onhandig zou zijn met het 'mond en vingerwerk'. Is dat zo?

Kan iemand mij vertellen wat de nazorg is? Bij mijn navelpiercing mag ik minimaal 3 maanden niet zwemmen enzo, hoe zit dat hierbij? Hoe lang heb je last? En hoelang mag je geen sex? Een hele hoop vragen, die ik ook aan de piercingshop kan vragen maar dit is veiliger, hihihi..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:15

Soms :+. Ligt eraan wíé eraan zit! Jij hebt een vaste vriend begrijp ik? Die kun je vast wel instructeren zonder dat je vreemd aangeken wordt... _O-

Ik had dezelfde dag nergens meer last van, maar volgens mij was-ie na een week genezen. Ik heb niet lopen klooien met zeezout of wat dan ook, heb gewoon, net als altijd, gewassen met lactacyd. Seks? Geen idee, scharrellief wilde het dezelfde dag al uitproberen, maar ik heb het 5 dagen uit kunnen stellen. Last? Alleen tijdens het zetten, daarna nérgens meer last van gehad. Ben zelfs een aantal keer ergens een WC ingelopen om te kijken of ik 'm niet was verloren! Ben na 3 dagen een buitenrit van 1.5 uur gaan maken zonder zadel, na 3 kwartier ging het wel een beetje irriteren, had daar beter mee kunnen wachten. Nog een paar dagen later training gehad in de bak, ging prima, nergens last van. Maargoed, dit zijn mijn ervaringen, weet niet of dat bij iedereen zo is gegaan natuurlijk!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:30

Ik heb er ook wel eens over nagedacht, alleen het zetten lijkt me wat minder geweldig. :P De plek klinkt zo pijnlijk.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:44

Ik ben moed aan het verzamelen, maar het lijkt me het ergste om daar met je benen wijd te gaan liggen :))

Las op het piercingforum ook slechte verhalen over Body MX, beetje jammer, daar durf ik nu dus niet meer heen voor een vch :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:46

Dat lijkt me nog niet eens zo'n ramp, die piercer zal wel vaker een doos van dichtbij gezien hebben als het goed is - en elke vrouw heeft er een, dus zo bijzonder is het niet. :+
Het lijkt mij gewoon eerder pijnlijk. :P Maar goed, misschien valt het wel heel erg mee.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:47

Haha maar ik heb nog nergens met mijn blote doos gelegen :))
Pijnlijk lijkt het me ook, maar goed even tandjes op elkaar en iemands hand plat knijpen!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:49

Ik doe dat ook niet dagelijks (nou, op bepaalde plekken na natuurlijk.. met betrekking tot vriend ed. :7 ), logisch lijkt me. :')
Ik weet niet of ik iemand zou meenemen eigenlijk. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:03

Ik ga trouwen, dus ja, ik heb een vaste sexpartner. :+ En nee, ik heb geen scharrels. :+

Ik weet ook nog niet waar ik hem laat zetten, eigenlijk lees ik over iedere piercingshop wel iets negatiefs en iets goeds. Ik heb mijn eerste navelpiercing laten zetten bij bodyinspiration netzoals mijn tattoo. Helaas is die er niet meer. Mijn tongpiercing had ik laten zetten bij P One. Ik moest na 8 weken terug komen om het staafje te verwisselen, maar toen had ik hem er al zelf uit gehaald. Gek werd ik er van! Ik vind het nog jammer dat ik die eruit heb gehaald toen, vond hem erg stoer maar ik werd helemaal gestoord van al dat eten om mijn te lange staafje. Ik heb het 4 weken volgehouden.

Mijn 2e navelpiercing heb ik bij skin a matic laten zetten in Nijmegen. Ben ik op zich erg tevreden over.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:20

Heb mijn navelpiercing nu drie weekjes en heb vorige week nieuwe bolletjes gekregen!
Lief he? Boven en onder blingbling bolletjes. <3
Afbeelding

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:25

Pfff had ik nog maar zo'n platte buik...
*gaat op streng dieet* :Y)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:46

Wat leuk dat je gaat trouwen Angela :D

Je hoort inderdaad van elke shop wel iets positiefs of negatiefs.
Maar er zit gelukkig nog een shop in de buurt, die volgens piercingforum wel betrouwbaar was (Bunker Breda) :j

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:46

Ziet er mooi uit Emma!