Hallo!

ben ondertussen het hele topic aan het doorlezen, haha, ben nu op blz 16 maar het gaat al redelijk snel.

wou even reageren op deze quote:
Citaat:
Tandpasta kan idd, maar is slecht voor je huid.
Ik heb een klein potje, azulen paste heet het.
Echt geweldig spul! Je smeert t er voor t slapen gaan op, en het droogt heel je puistjes uit. Ze zijn binnen no time weg!
Van dr Eckstein is het.

dat heb ik ook, vind het ook echt geweldig spul!!
ik doe het altijd op na het douchen en/of als ik naar bed ga, ik heb een hele gevoelige huid maar dat brengt mijn huid echt tot rust!
dus voor als je erg agressieve producten gebruikt of als je huid net wat gevoeliger is dan andere huidjes, is dit echt een aanrader!!

verder gebruik ik na het douchen ook de 24h creme van Tea Tree Oil, je voelt het gewoon werken!!
voelt ook heerlijk fris aan, is niet heel goedkoop maar zeker aan te raden als dag/nacht creme!
en voor mensen met een vette huid kan ik ook nog raden zeker
geen niveau producten te gebruiken, die dingen zijn zo vettig dat je er meer puistjes van krijgt dat ze ze tegen gaan.

ik heb er nu een dagcreme van die opzich kwa vetheid wel meevalt in vergelijk met de andere niveau producten, maar ik heb jammer genoeg ook ietsje vettigs nodig voor mijn gezicht, aangezien hij heel gevoelig is en snel droog word.