Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
flugeltje schreef:Ik ben hier ook een paar dagen niet geweest en ik denk idd ook maar dat ik dat zo laat.
Ik probeer ook zoveel mogelijk te reageren, maar als ik op iedereen moet reageren, vind ik het ook lastig om er dieper op in te gaan. Ik moet dan zo'n ellenlang verhaal gaan typen en heb daar geen energie voor. Ik heb interesse hier in bepaalde personen, maar lang niet in iedereen (zeg ik eerlijk, omdat me dat gewoon teveel is). En die aantal mensen vraag ik wel door en toon ik graag interesse, maar voor die anderen dan ook niet, gewoon omdat het teveel is.
Pollewoppy schreef:flugeltje schreef:Ik ben hier ook een paar dagen niet geweest en ik denk idd ook maar dat ik dat zo laat.
Ik probeer ook zoveel mogelijk te reageren, maar als ik op iedereen moet reageren, vind ik het ook lastig om er dieper op in te gaan. Ik moet dan zo'n ellenlang verhaal gaan typen en heb daar geen energie voor. Ik heb interesse hier in bepaalde personen, maar lang niet in iedereen (zeg ik eerlijk, omdat me dat gewoon teveel is). En die aantal mensen vraag ik wel door en toon ik graag interesse, maar voor die anderen dan ook niet, gewoon omdat het teveel is.
Flugeltje: Ik wil even zeggen dat ik het fijn vind hoe eerlijk en open je in je post bent.
Ik denk dat je ook terecht opmerkt dat je niet in iedereen evenveel interesse hebt. Ik hoop niet dat je wegblijft...