Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? Verliefdheid geeft je een gevoel dat je alles aan kan dus dat is wel prettig. Geniet er maar lekker van!
Degene die daarover gaat is nu met verlof en of hij dan een week langer thuisblijft weet ik ook nog niet, bah en je leeft er zo naartoe, nog een week langer wachten dus.

maar bij een slachter is ook niet alles lijkt mij. Bracht vroeger weleens beesten weg daar naartoe, vond het altijd zielig, al die beesten ik hokjes maar gelukkig zag ik er verder niks van en ik weet, zo is het leven.
)
doe deze week dan maar lekker rustig aan, of had je nog plannen? Gelukkig had je vriend er begrip voor en heeft hij de boodschappen gedaan. Ben je nog gaan sporten? Daar zou je energie van moeten krijgen maar ik zou me er niet toe kunnen zetten. Goed dat je de signalen van je lichaam serieus neemt en nu even je rust pakt, het zal nodig zijn.
Dat het verlof verschuift is wel zwaar k*t, als het doorgaat maar dat weten we misschien pas over een paar weken. Hij zou dan wel gewoon 3 weken thuis zijn en dus daarna een week korter wegmoeten. Het zou betekenen dat ik mn vakantie moet verzetten, hij dan al 2dgn na terugkomst jarig is etc. maar we hopen dat het blijft zoals het is.
ik herken dat wel wat die 'verwijten' krijg ik ook van mn vriend. Gelukkig gaat jou vriend mee en hopelijk helpt dat. Kan het me van hun ook wel voorstellen want het is ook niet makkelijk en het is nog moeilijker voor ze omdat ze het niet begrijpen. Was er maar iets waardoor we morgen weer 'normaal' zouden zijn maar helaas heeft het veel tijd nodig en dan denk ik nog dat het altijd een deel van ons zal blijven, helaas.