Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voor degene die het nodig hebben.
Garuna is dragend van Arachon
. Gelukkig ging het beter voordat hij wegging want anders zit hij ook maar met zn gedachten hier en er straks tegenop te zien om terug te komen, daar moet je toch niet aan denken. Hij mist me dus dat zal wel goed zitten. Zeg je ook tegen hem dat je hem begrijpt en dat het niet makkelijk is voor hem? Mijn vriend vond wel fijn dat te horen. Goed dat je inziet dat het minder gaat en daar naar gaat handelen, je zelfkennis word steeds groter.
je helpt.
, niemand zou onnodig moeten lijden. De 2 dierbare die ik ben verloren, zijn zeer onverwachts overleden maar het geeft me wel rust (voor zover mogelijk) dat ze niet hebben hoeven te lijden. Van de andere kant heb ik niet meer kunnen zeggen wat ik wilde maar dat is dan alleen voor mezelf. Let er nu op dat ik alles zeg wat ik wil tegen mn dierbare want het kan zomaar over zijn. Er is niets zeker in het leven behalve dat we sterven. 
En het fjordje van 3 die net is ingereden heb ik ook voor het eerst met dubbele longeerlijn gedaan. Ging erg goed, en heel braaf
Heb wel mn arm uit de kom liggen omdat ik m een keer goed terug moest houden omdat meneer alleen maar naar de uitgang wilde
Die heeft gigantisch veel pijn in zn maagstreek. Hebben bloed afgenomen en een echo gemaakt, heeft niks aan resultaat gegeven, fotos zijn ook gemaakt, zijn ze op de uitslag aan het wachten. Ben eens benieuwd zeg.
Het lijkt wel alsof ik me alleen maar slechter ben gaan voelen nadat ik goed met mijn vriend gepraat heb. Ik deed me naar hem toe ook beter voor, waar hij uiteraard feiloos door heen prikt. Nu het uitgesproken is dat ik de dagen in bed doorbreng of achter de pc voel ik me zo kl*te, zo confronterend. Ik schaam me er voor, omdat ik niet de kracht en energie heb om het anders te doen. Eigenlijk moet ik mezelf gewoon een flinke schop onder m'n kont geven, maar het lukt me niet.