Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Lusitana, wat een naar verhaal zeg! Hoe gaat het nu met je?
Ik word ook maar niet beter en de arts maakt zich zorgen, dus het ziekenhuis is gefaxt of ik met spoed een afspraak kan hebben bij de longarts. Dus komen er weer onderzoeken. Maar goed... zolang de allergie niet onder controle is, zal dit nog wel even doorblijven zeuren. Al is het wel fijn dat ze iig alles weer even goed op de foto zetten om er zeker van te zijn dat ze niets missen.
Ik heb mijn kuur afgemaakt nu, maar ik hoest nog steeds. Dus heb ik hoestonderdrukkende pillen gekregen (voordeel, ik slaap nu als een roos, alleen overdag ook erg sloom en vreemd) omdat de hoest gewoon niet effectief is.
Krijg wel elke avond echt vuurrode wangen, waar dat weg komt? geen flauw idee![]()
Pfff begin het wel zat te worden nu. Medicijntas is steeds zwaarder hahahahZe hebben mij weer aan de ventolin gezet voor de zekerheid.
Hoop dat de griepprikken ook snel komen nu, want heb echt geen zin om een griep te krijgen nu.
Welshcobfan schreef:Als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon nog even bellen voor een afspraak
Lusitana schreef:Dat is zeer vervelend, als ze zo moeten zoeken naar de juiste medicatie. Gelukkig kun je vandaag al terecht bij de dokter.