Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) omdat de hoest gewoon niet effectief is.
Ze hebben mij weer aan de ventolin gezet voor de zekerheid. Welshcobfan schreef:Lusitana, wat een naar verhaal zeg! Hoe gaat het nu met je?
Ik word ook maar niet beter en de arts maakt zich zorgen, dus het ziekenhuis is gefaxt of ik met spoed een afspraak kan hebben bij de longarts. Dus komen er weer onderzoeken. Maar goed... zolang de allergie niet onder controle is, zal dit nog wel even doorblijven zeuren. Al is het wel fijn dat ze iig alles weer even goed op de foto zetten om er zeker van te zijn dat ze niets missen.
Ik heb mijn kuur afgemaakt nu, maar ik hoest nog steeds. Dus heb ik hoestonderdrukkende pillen gekregen (voordeel, ik slaap nu als een roos, alleen overdag ook erg sloom en vreemd) omdat de hoest gewoon niet effectief is.
Krijg wel elke avond echt vuurrode wangen, waar dat weg komt? geen flauw idee![]()
Pfff begin het wel zat te worden nu. Medicijntas is steeds zwaarder hahahahZe hebben mij weer aan de ventolin gezet voor de zekerheid.
Hoop dat de griepprikken ook snel komen nu, want heb echt geen zin om een griep te krijgen nu.
Heerlijk voor 's nachts, maar een ramp voor overdag
(maar zal wel moeten, anders blijf ik hoesten voor nop
).
Heb meer kans om ziek te worden van een collegegenoot dan van een prik met dode dingen
Maar goed, kan mij wel voorstellen dat als je weerstand wat zwakker is dat zo'n prik wel een extra belasting is. Want jij hebt ook aardig wat problemen nu met je gezondheid. (ik sta er gelukkig nog wat beter voor, behalve de ademhalingsorganen werkt alles gelukkig prima
) Echt vervelend dat je ook zo vaak naar de wc moet! Daar gaat je nachtrust die je net zo hard nodig hebt.
Hij was zelfs lief
Verder niet gereden, teveel inspanning. Dus alleen even gehouden bij wat grondwerk en een aai

Wist echt niet meer wat ik moest halen
) en 's nachts zweet ik mij rot.
Welshcobfan schreef:Als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon nog even bellen voor een afspraak
helaas maar jij zei toch ook dat je met de medcijnen eerst slechter werd en er veel los kwam?
Lusitana schreef:Dat is zeer vervelend, als ze zo moeten zoeken naar de juiste medicatie. Gelukkig kun je vandaag al terecht bij de dokter.
en er komt geen slijm of niks los,af en toe voel je iets maar meer ook niet,hoest niks enz het zit gewoon niet goed,heb ook gezegd dat ik vandaag nog wil komen,ik houdty dit zo niet meer
(wat nou al 5 weken aan de gang is,)had hij overheen gekeken lijkt wel, want wis dit niet,en heb dus overal spierpijn enzo,want de spieren zaten ook goed vast.,wat ik dus voelde achterop de rug,..Wat ik nou moest doen was exstra vitaminen slikken, en ja weer uitzieken
,had 37,4c iets verhoging zei de arts..maar ja de bacteriele luchtweginfectie is dus wel herstellende maar nou de virus nog en ja daar kun je niks voor krijgen.
Hele geruststelling

Maar goed, als het maar helpt... 
Een vies, maar goed teken.