Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperLiesje schreef:1. Ik
2. Inderdaad, vreselijke pijnen... vond het echt niet grappig maar het werd gelukkig vrij snel na plaatsen beter.
3. Wel nog erge krampen gehad 2 of 3 dagen
4. Ik heb de mirena 23 september laten plaatsen en heb tot op de dag van vandaag welgeteld 4 bloed-vrije dagen gehad. De overige dagen kon ik echt niet zonder tampon (wel een mini) de deur uit, en ik begin er inmiddels behoorlijk zat van te worden
corinepgek schreef:Nou zijn mijn vragen dus:
Wie heeft er ervaring met de Mirena?
Deed jouw Mirena inbrengen ook zo'n pijn?
Nog lang last van gehad?
En hoe zit het met het bloedverlies?
zeanine schreef:SuperLiesje schreef:1. Ik
2. Inderdaad, vreselijke pijnen... vond het echt niet grappig maar het werd gelukkig vrij snel na plaatsen beter.
3. Wel nog erge krampen gehad 2 of 3 dagen
4. Ik heb de mirena 23 september laten plaatsen en heb tot op de dag van vandaag welgeteld 4 bloed-vrije dagen gehad. De overige dagen kon ik echt niet zonder tampon (wel een mini) de deur uit, en ik begin er inmiddels behoorlijk zat van te worden
Dat vloeien had ik ook, en net toen ik er ook zat van werd hield het op! Nog ff volhouden dus
lillytjuh schreef:Ik heb het er met de huisarts over gehad vandaag weer...... Als ik de komende 3 maanden zo vreselijk blijf bloeden tijdens mijn menstruatie dan gaat er toch een spiraaltje in! Wilde de huisarts eerst niet doen omdat ik zeer waarschijnlijk binnen nu en 2 jaar wel een kindje wil maar ze is nu overtuigd! Heb verder totaal geen bijwerkingen van mijn pil maar dat bloedden is gewoon te hevig.
Emytje schreef:Krijg je die pijnstilling of moet je daar zelf voor zorgen?