[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:50

phara heb jij nog vaak dat hij ontstoken is?

LaUrOssssss

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:12

phara was jij dat niet die je bovenste navelpiercing terug hebt laten piercen? hoe is het daarmee?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:41

Mijn navel of lip ontstoken?

Laura ja dat was ik :) Die doet het helemaal prima, de verdikking is volledig weg, hij is zelfs niet meer rood. :) en voorlopig ook geen tekenen van uitgroei. :)

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:38

goeike hehe denk dat ik de mijne vrijdag terug ga laten steken
hehe nu vind ik het stiekem wel spannend :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 00:14

wat ik wel heb gehad, is dat het een week heel dik is geweest tussen het oude gaatje en het nieuwe.... Piercer (en DQ hier ook) zei dat die een beetje aan het "vechten" waren en dat het aan mijn nieuw gaatje was om te winnen. Ik moest alleen in het oog houden dat het rode niet doorzichtig werd :) en nu is het rode weg en het is niet doorzichtig.... Dus ik vermoed dat het dan goed gaat voorlopig. Ik smeer wel nog elke avond na het douchen terramycine voor alle zekerheid :) Ook op mijn inverse overigens ook al gaat die goed. Ik wil het zo houden :) Succes :) Laat je me weten hoe jij het ervaren hebt?

Die verdikking zag overigens wel heel anders uit dan een andere gezwollen piercing, mijn piercer heeft er echt vijf min heel gebiologeerd naar staan kijken en heel verbaast "het is echt net zo'n kapje... Zelfs zonder staafje zou je bolletje blijven liggen" :') En dat stukje mocht dus niet doorzichtig worden.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:40

Er bestaan ook titanium (labret) piercings met een speciale 'zachte' achterkant die terug getrokken tandvlees tegen gaat. Even opzoeken waar ik dat ook alweer had gezien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:44

Ben daar wel benieuwd naar :j Denk nl dat titanium wel makkelijker is om bolletjes op te draaien dan bioplast.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:54

Een zogenoemde 'Medilab labret'.

Afbeelding

Plain polished titanium labret stud with ultra-smooth Medilab Art-Tech back to minimise friction damage to teeth and gums, 1.2mm gauge with 3mm ball.

Keuze uit een lengte van 6-10mm en hij kost ongeveer €9,-. Je kunt hem kopen bij de Britse online shop Taj Arts Jewelry, alleen ik weet niet of die ook in Nederland bezorgd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:06

Ha, maar je zit dan wel nog altijd met titanium randjes, en volgens mij zijn het net die randjes die je tandvlees naar onder duwen...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:53

idd, het zijn de randjes :j ik zelf heb hier een bioplast piercing, het stukje dat ik heb heeft me 45 euro gekost, nooit gedragen, doodzonde (goud met diamantjes in bloemvorm) maar was altijd bang dat ie uit de bioplast zou vallen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:56

Heb jij zo'n insert dingetje?

Vind bioplast echt heel fijn. (ook gewoon het gevoel in mijn mond... Vind dat ijzer niets in mijn mond :') ) maar dat opdraaien van het balletje als het er even af moet is telkens weer miserie

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:31

pharagirlke schreef:
Mijn navel of lip ontstoken?

Laura ja dat was ik :) Die doet het helemaal prima, de verdikking is volledig weg, hij is zelfs niet meer rood. :) en voorlopig ook geen tekenen van uitgroei. :)

je lip?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:35

Bij mijn weten is mijn lip nooit ontstoken geweest... Volgens piercer moet je ook al aardig gekke dingen doen om een labret te doen ontsteken := (en dat vind ik met hem) hij kan wel wat rood en gevoelig zijn zoals elke piercing, maar een ontstoken labret heb ik nog nooit van gehoord. Labret is de makkelijkste die ik gehad heb. Gewoon goed spoelen en voor de rest hoef je daar eigenlijk niet veel mee te doen. :) Bij mij zijn ze begonnen met titanium, na twee weken mocht ik bioplastje. Het voordeel van bioplast is dat je niet afhankelijk bent van standaard maten (vind ik). Ik heb nl dunne lippen en een standaard maatje is dus nog te groot voor me. Heb bioplastje zelf op maat geknipt en nu voel ik hem niet eens meer zitten. :)

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:43

oké bedankt!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 18:10

Nou mijn dermal was eerst lekker ontstoken en nu is de ontsteking eindelijk weg, maar nu is ie aan het uitgroeien :(:) Iemand nog tips? Volgens mij zie ik aan de onderkant (met het korte stukje) het ijzer al onder de huid liggen :(:)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:00

pharagirlke schreef:
Heb jij zo'n insert dingetje?

Vind bioplast echt heel fijn. (ook gewoon het gevoel in mijn mond... Vind dat ijzer niets in mijn mond :') ) maar dat opdraaien van het balletje als het er even af moet is telkens weer miserie

jup, wilde hem eerst voor me tragus gebruiken maar ben veelste verliefd op mn ringetje, en ik wil geen bioplast :7

paarden115

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:07

bij een tong piercing doet het pijn als je die laat steken?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:10

paarden115 schreef:

joah! bloed spat eruit alstie verkeerd gaat, en dan ga je dood. -O-

tongpiercing is 1 van de minst pijnlijke piercings :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:11

xDramaQueen schreef:
paarden115 schreef:

joah! bloed spat eruit alstie verkeerd gaat, en dan ga je dood. -O-

tongpiercing is 1 van de minst pijnlijke piercings :)

*proest* :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:13

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:14

kblijf m leuk vinden :') Als je het meisje dat voor me was toen ik mijn MD's ging laten zetten moet geloven is een tongpiercing zeer pijnlijk :') de hele shop lag dubbel :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:17

maar met zon insert dingetje heb je er ook schroefdraad inzitten hoor
want je kunt hem erin klikken, en je moet hem eruit draaien
dus verliezen lijkt me sterk eigenlijk ...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:33

ik vind het echt 3x niets bioplast, kan er niets aan doen..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:34

pharagirlke schreef:
kblijf m leuk vinden :') Als je het meisje dat voor me was toen ik mijn MD's ging laten zetten moet geloven is een tongpiercing zeer pijnlijk :') de hele shop lag dubbel :')

toen ik me md liet zetten kwam er een meisje binnen met heel der familie, een navelpiercing! broertje, mama en papa waren allemaal mee, ze was 15 en werd echt helemaal gek van de zenuwen, was gewoon schattig maar ook weer sneu... hoop dat ze het uiteindelijk heeft overleefd :oo

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:39

Zolang dat balletje erop mag blijven vindk het wel okee maar als tie der af moet :oo Ofja, afdraaien is geen probleem, maar er weer op krijgen :oo Echt ik kan het NIET!

DQ: nou ik zat daar, had al een paar mensen voor gelaten want die hadden allemaal ergens nog een afspraak ( >;) ) en gezien ik een van de enige was die daar niet nutteloos stond te wachten (ik zat te praten met degene die vooraan in de winkel zat, wie dat ook was :') ) en toen kwam dat meiske en die dan ook maar voor gelaten, stijf van de zenuwen, ze was net 16 en moest een tongpiercing. Vaders was het niet echt eens maar goed, hij was toch maar mee ;)
Ze gaat binnen. En ze heeft serieus van het moment dat ze achter het gordijn was, tot wanneer ze buiten kwam heel de tijd liggen "kreunen" (echt schreeuwen kon je het niet noemen maar kreunen ook niet, precies van die gesmoorde gillen maar dan een een stuk door). Anyhow, toen ik aan de beurt was, was de shop leeg dus de twee piercers en het meisje in opleiding stonden gewoon rustig bij ons om te praten enz :') zelfs toen ze voor de spiegel stond (dus toen alles al voorbij was) was ze nog zo aan het doen :') De ene piercer kan daar vrij goed mee om, maar de andere is daar iets ongeduldiger mee. Die blijft heel vriendelijk hoor, daar niet van, maar hij kan er niet echt tegen :') Ik zei ook voor mijn MD's "magk wenen?" waarop hij: "ja hoor, toe maar" nu uiteindelijk bleek ik niet eens te voelen wanneer ze er in zaten dus.... Maar die met haar tongpiercing.... De ene piercer die er niet goed tegen kwam wisselde ook zo'n *diepe zucht -rolleyes-* blik met me :')

Zegt die vader nog heel serieus: "nou, kunnen we de kortere niet mee krijgen want eh, ja wij zijn van antwerpen..."
Als dat kind zo ligt te gillen voor het steken, gaat ze hem beslist niet zelf kunnen wisselen... Om nog maar te zwijgen over welke maat ze moesten mee krijgen :') Ik denk niet dat ik die drie iemand ooit zo verbaast heb zien aan staren :')