Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die doet het helemaal prima, de verdikking is volledig weg, hij is zelfs niet meer rood.
en voorlopig ook geen tekenen van uitgroei.
en nu is het rode weg en het is niet doorzichtig.... Dus ik vermoed dat het dan goed gaat voorlopig. Ik smeer wel nog elke avond na het douchen terramycine voor alle zekerheid
Ook op mijn inverse overigens ook al gaat die goed. Ik wil het zo houden
Succes
Laat je me weten hoe jij het ervaren hebt?
En dat stukje mocht dus niet doorzichtig worden.
Denk nl dat titanium wel makkelijker is om bolletjes op te draaien dan bioplast.
ik zelf heb hier een bioplast piercing, het stukje dat ik heb heeft me 45 euro gekost, nooit gedragen, doodzonde (goud met diamantjes in bloemvorm) maar was altijd bang dat ie uit de bioplast zou vallen.
) maar dat opdraaien van het balletje als het er even af moet is telkens weer miserie
(en dat vind ik met hem) hij kan wel wat rood en gevoelig zijn zoals elke piercing, maar een ontstoken labret heb ik nog nooit van gehoord. Labret is de makkelijkste die ik gehad heb. Gewoon goed spoelen en voor de rest hoef je daar eigenlijk niet veel mee te doen.
Bij mij zijn ze begonnen met titanium, na twee weken mocht ik bioplastje. Het voordeel van bioplast is dat je niet afhankelijk bent van standaard maten (vind ik). Ik heb nl dunne lippen en een standaard maatje is dus nog te groot voor me. Heb bioplastje zelf op maat geknipt en nu voel ik hem niet eens meer zitten.
pharagirlke schreef:Heb jij zo'n insert dingetje?
Vind bioplast echt heel fijn. (ook gewoon het gevoel in mijn mond... Vind dat ijzer niets in mijn mond) maar dat opdraaien van het balletje als het er even af moet is telkens weer miserie

Als je het meisje dat voor me was toen ik mijn MD's ging laten zetten moet geloven is een tongpiercing zeer pijnlijk
de hele shop lag dubbel
pharagirlke schreef:kblijf m leuk vindenAls je het meisje dat voor me was toen ik mijn MD's ging laten zetten moet geloven is een tongpiercing zeer pijnlijk
de hele shop lag dubbel
Ofja, afdraaien is geen probleem, maar er weer op krijgen
Echt ik kan het NIET!
) en gezien ik een van de enige was die daar niet nutteloos stond te wachten (ik zat te praten met degene die vooraan in de winkel zat, wie dat ook was
) en toen kwam dat meiske en die dan ook maar voor gelaten, stijf van de zenuwen, ze was net 16 en moest een tongpiercing. Vaders was het niet echt eens maar goed, hij was toch maar mee
zelfs toen ze voor de spiegel stond (dus toen alles al voorbij was) was ze nog zo aan het doen
De ene piercer kan daar vrij goed mee om, maar de andere is daar iets ongeduldiger mee. Die blijft heel vriendelijk hoor, daar niet van, maar hij kan er niet echt tegen
Ik zei ook voor mijn MD's "magk wenen?" waarop hij: "ja hoor, toe maar" nu uiteindelijk bleek ik niet eens te voelen wanneer ze er in zaten dus.... Maar die met haar tongpiercing.... De ene piercer die er niet goed tegen kwam wisselde ook zo'n *diepe zucht -rolleyes-* blik met me 
Ik denk niet dat ik die drie iemand ooit zo verbaast heb zien aan staren