[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:25

het is onwijs mooi

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:36

dan kan ik het al een stuk beter plaatsen!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:34

Mijn navelpiercing is er uit gegroeid..
Ik voelde 'm de laatste tijd wel 'zitten' maar ik dacht dat dat kwam omdat ik de laatste tijd vaak op me buik lag.
Gisteravond voelde ik hem weer, ik deed m'n shirt omhoog en zag gewoon het staafje zitten. Dacht even dat ik gek werd haha. Ben naar de badkamer gegaan en heb met een nat wattenstaafje de 'troep' weggehaald en ik kon zo de piercing pakken. Er zat geen velletje omheen of watdanook. Leek wel alsof hij er was opgeplakt. Heb op internet gekeken over het uitgroeien van piercings daar stond dat je lichaam het soms afstoot en je het niet merkt.. Heb het indd. niet gemerkt maar ik zit nu met de vraag zal ik hem opnieuw laten piercen. Ik heb mijn piercing al 3 jaar, na een jaar heb ik hem eruit gehaald en is tot mijn grote schrik dicht gegroeid, heb hem dus al voor een 2e keer moeten piercen. Nu mijn lichaam hem nog eens afstoot ben ik bang dat het zinloos is als ik hem weer (voor de 3e keer dus) laat piercen. Wat denken jullie?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:36

Je maakt het zo 'zinloos' als je zelf wilt. Voor veel mensen is elke piercing zinloos.
Als jij je navelpiercing heel graag wilt en het nog eens wilt proberen, waarom niet? Lachen
Ik raadt je wel aan om hem dieper te laten piercen.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:48

Ja de 2e keer piercen deed pijn omdat hij door een litteken moest maar ik dacht o, dan zal het wel goed zitten, niet dus Huilen van het lachen
Hij is er gewoon uitgegroeid. Maar vind het gewoon zonde als ik hem laat piercen en hij er weer (snel) uitgroeid .. ik weet niet of dit het geval is namelijk.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:50

Kun je zo niet zeggen natuurlijk, het is en blijft een risico.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:26

die van mij is ook uitgegroeit, heb de uitgegroeide nog niet laten herpiercen maar inmiddels wel mijn navel al terug, en deze gaat op dit moment een stuk beter dan de vorige.

Volgens mijn piercer kan je hem drie keer terug laten piercen. Na de derde keer "niet meer" (tja, je zal er nog steeds een naald doorheen kunnen steken maar waarschijnlijk neemt je lichaam het dan niet meer)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 17:08

Met een beetje geluk kan ik binnenkort weer een nieuwe piercing laten zetten Haha!

Wil als het ff meezit een Labret laten zetten en na het genezen een mooi subtiel ringetje indoen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 17:54

Haha! Labret was voor mij echt pijnloos Ja Naja, klein prikje natuurlijk, maar veeeuul minder pijnlijk dan navel óf het schieten van mijn helix Verward (en dat deed ook al niet zo veel pijn)

Alleen het lange staafje is wat irritant maar dat is maar twee weken. (en het staat een beetje l*llig zo'n staaf uit je lip Huilen van het lachen )

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:19

hey Lachen

ik heb even een vraag Tong uitsteken

ik ga een tongpiercing laten zetten,,
maar in chirurgisch staal zit een klein beetje nikkel.
Nou weet ik niet of ik daar alergisch voor ben, want in sommige oorbellen zit ook nikkel en mn ene oor kan daar wel tegen en de andere niet.
Dus ik wil sowieso een staafje van titanium maar de logoballetjes zit aan de onderkant chirurgisch staal en best veel leuke piercing zijn van chirurgisch staal

maar wat zou ik doen? dan gewoon een logoballetje een keer kopen en kijken wat er gebeurt?
of raden jullie het me gewoon af?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:21

sowieso moet je eerst wachten tot het genezen is, of je het risico neemt of niet ligt aan hoe alergisch je er voor bent. Ik kan geen chirurgisch staal in mijn vel verdragen, er op liggend wel (heel gek). Als ik chirurgisch staal door mijn oren steek, wordt dat na tien minuten helemaal rood en na een uur beginnen er korstjes op te komen. Kettingkjes van chirurgisch staal kan ik dan weer wel verdragen.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:23

sleepingrose schreef:
hey Lachen

ik heb even een vraag Tong uitsteken

ik ga een tongpiercing laten zetten,,
maar in chirurgisch staal zit een klein beetje nikkel.
Nou weet ik niet of ik daar alergisch voor ben, want in sommige oorbellen zit ook nikkel en mn ene oor kan daar wel tegen en de andere niet.
Dus ik wil sowieso een staafje van titanium maar de logoballetjes zit aan de onderkant chirurgisch staal en best veel leuke piercing zijn van chirurgisch staal

maar wat zou ik doen? dan gewoon een logoballetje een keer kopen en kijken wat er gebeurt?
of raden jullie het me gewoon af?

Heey de kans dat je niet tegen chirurgisch staal kan is erg klein, chirurgisch staal gebruiken ze ook met operaties enzo (vandaar chirurgisch) dus kleine kans dat je er allergisch voor bent. Ik ben zelf ook overal allergisch voor, wat niet van zilver of goud is. Ik krijg dan helemaal uitslag enzo. Ik heb zelf al 6 jaar m'n tongpiercing en nog nooit ergens last van gehad. Dus ik wens je succes!!! Pling

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:29

oh oke Haha! Tong uitsteken

Trouwens moet je ook elke keer als je er een nieuw balletje op doet die ontsmetten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:30

Sissie er zijn wel degelijk mensen die daar alergisch voor zijn Knipoog (ik dus)

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:32

Ik heb een vraagje over een tragus. Ik zou binnekort graag een tragus laten piercen bij mezelf natuurlijk, maar kan je, wanneer de wond daarvan genezen is gewone kleine oorbellen erdoor steken, of moet je er speciale piercings in doen?

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:32

Even een vraagje, ik heb sinds 20 november een navelpiercing. En 2x per dag was ik hem trouw met anti bacteriele zeep. Hoelang moet je dat ongeveer doen? Wil er best nog even mee door gaan hoor Vork daar niet van, maar ik vroeg me dat eigenlijk af.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:37

youreperfect moet niet maar is wel beter ivm vuil enz. Gezien kraakbeenpiercings nogal eens bitchy kunnen zijn bij genezing. Sowieso vind ik dat simpelweg mooier maar da's smaak. Lachen

Coentjuh denk dat je na een maandje wel mag overschakelen naar 1x per dag?... 2x per dag vind ik wel erg veel... Piercing moet ook beetje rust krijgen...

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:41

pharagirlke schreef:
Sissie er zijn wel degelijk mensen die daar alergisch voor zijn Knipoog (ik dus)

heb jij dat alleen titanium en acryl balletje?

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:43

Ok dankje Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:46

Ik heb geen tongpiercing maar wel navel en labret. Vermoed dat tong hetzelfde reageert in mijn geval. Acryl balletje moet lukken normaal. (of iig dat verdraag ik wel.)

Mijn piercer raadde me zelfs af om kettingkjes met CS te dragen bij mijn navelpiercing als ik er zo gevoelig voor was. (de kettingkjes die soms aan navelpiercings hangen) Heb nu dus prachtige titanium navelpiercings liggen. Zijn helaas wel een pak duurder dan CS maar goed... Wie gezond wil blijven.... Knipoog

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:52

oh oke xD

ik denk dat ik dan maar gewoon een keer een balletje ga kopen met chirurgisch staal en kijk wat er gebeurt (als mn tong helemaal geheelt is natuurlijk Tong uitsteken)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:53

Oke dan ga ik is verminderen!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:58

Er zijn juist meer mensen allergisch voor CS dan voor Titanium omdat er in CS nikkel zit en in Ti bijna niet/helemaal niet. Maar goed dat moet je zelf uitvogelen..

Hier overigens even een betere foto van mijn dermal heart, met een shirt met v-hals aan.
Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:59

Hijs mooooooi myryana!

Dat bloesje, heb je dat toevallig uit de Large? Schijnheilig

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:59

Dank je ^^

En ja.. hehe.. dat Demon Inside shirtje is het XD