dus als je er een dag last van hebt scheelt het wel vind ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Teminste... nee denk het niet. Heb voedselintolerantie, dus reageer alleen op slecht eten. 
Toen vond ik het wel mooi. Als ik last heb van mijn darmen heb ik na 2 uur weer rust in de darmen, dus daar doe ik verder niets aan. (vind het wel mooi dat mijn lichaam de stof eruit wil werken waar ik niet tegen kan) 

rebeltje schreef:Ik had wel precies hetzelfde toen ik naar de huisarts ging. 'Teveel' activiteit in je darmen/maag, en echt een opgeblazen buik. Ik zou toch even langs de huisarts gaan
edit: bij mij heeft het ook voornamelijk met stress te maken. Ook als ik geen last meer van stress heb, dan duurt het nog wel even voordat mijn maag/darmen het daar mee eens zijn
Ik ben echt redelijk verslingerd aan frisdrank, en ik drink standaard élke ochtend een klein sinaassapje. Ga het vanmiddag toch eens een keertje proberen - de cola weglaten - kijken of dat werkt! Shanelle schreef:Oh help dat kan ik me echt niet voorstellen johIk ben echt redelijk verslingerd aan frisdrank, en ik drink standaard élke ochtend een klein sinaassapje. Ga het vanmiddag toch eens een keertje proberen - de cola weglaten - kijken of dat werkt!
Moet je echt bij nadenken, vaak is het ook een 'gewoonte' smiddags een glaasje cola.

wat stress al niet met je kan doen he...
En dan voel je je de hele dag belabbert omdat je weinig slaap hebt gehad, en dat werkt ook weer in op je darmen..