[***] schreef:Gewoon even uit interesse .. Hoe gaan jullie om met mensen die jullie niet (lijken te) geloven? Of mensen die nog net geloven dat je misschien wel eens pijn hebt, maar die termen als fibromyalgie & CVS etc. iets vinden dat gewoon tussen je oren zit ... ?
Ik weet dat er zo'n mensen zijn, maar hoe ga je daarmee om? (als het mensen zijn waarmee je vaker in contact komt lijkt me dat niet zo echt simpel..)
Ik denk dat deze mensen snel mijn kennissenkring uit zijn. Zodra ze uiten het zit tussen je oren heb ik een naar gevoel dat ze me niet accepteren zoals ik ben. Die mensen zal ik ook snel zat, zijn omdat de opmerking zoals bijvoorbeeld moet je al weer zitten in mijn ogen kwetsend is. Nee ik zou willen dat ik dat niet hoef, wrijf het lekker in denk ik dan. Ook zal ik denk ik hun tempo niet kunnen bijbenen dus zijn ze mij ook snel zat.
Ik vertel het eigenlijk alleen aan mensen waarvan ik denk die ga ik vaker ontmoeten. Er moet namelijk dan ook een stukje begrip zijn voor dat ik actieve dingen echt moet plannen.