maar dat heet dus anders slim
:p ben ook blond hoor Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar dat heet dus anders slim
:p ben ook blond hoor
pharagirlke schreef:hihi hijs zelfs openWord nu stiekem beetje nerveus

Lous schreef:Snackbites zitten dus alleen onder je lip. In je wang heet het idd cheeks.
Anthea kan je er alles over vertellen.

. Nou ja en snakebite dus. Waar zou een snackbitepiercing dan moeten zitten?
geen reden erbij. Tja, morgen nog maar eens terug dan
ik loop stage bij de stoomtram, echt grappig
r werken vooral oudere mannen, kom ik daar met mn stretches en piercings
ik word nogal bekeken maar niemand durft er naar te vragen
Megamutsj schreef:die midden onder je lip is een labret, aan beide kanten heet een snakebite. Samen is dus snakebites.
Een "snakebite" bij je bovenlip heet een monroe, en aan bijde kanten heet het angelbites.
En in je wangen heet het gewoon cheeks![]()
Dus nee, ik ben niet dom en ook niet blond.
Anjatjeuh schreef:Megamutsj schreef:die midden onder je lip is een labret, aan beide kanten heet een snakebite. Samen is dus snakebites.
Een "snakebite" bij je bovenlip heet een monroe, en aan bijde kanten heet het angelbites.
En in je wangen heet het gewoon cheeks![]()
Dus nee, ik ben niet dom en ook niet blond.
Een monroe is echt geen snakebite bij je bovenlip, zit heel wat hoger dan je lip terwijl snakebites vlak onder je lip zitten zodat wanneer je een ringetje draagt, het eruitziet als de giftanden van een slang.
Maar wil het al heel lang, maar het mocht steeds niet, nu wel.
.
Welke kant moet je opdraaien en wat is de beste manier? Of kan ik dat beter aan de piercer overlaten?
Vanny_ schreef:Ik ga als het goed is vrijdag een navelpiercing laten zetten! Het wordt m'n eerste piercing, vind het wel spannend hoor.Maar wil het al heel lang, maar het mocht steeds niet, nu wel.

Was een tikkeltje nerveus en er was nog iemand voor me, het viel me mee dat hij echt op twee minuten oid buiten was. Ik dacht echt van "istie al klaar?
"
Maar echt veel helpen doet dat toch niet
)
*oeps* Hij meteen van "nee niet doen!" en ik had echt zo iets van "oooh stomme Kath wat doe je nou!" dus meteen iets van "sorry!!!!" hij: "is niets, maar als je tegen de naald slaat oid zijn we veel verder van huis" Toen handjes weer naast me gelegd
Voelde me echt zo ontzettend stom
arme man!
Op de foto's staat ie wat scheef, maar in de spiegel en van boven af gezien staat ie volledig recht met die "buiklijn" die je tussen je buikspieren hebt...Kan het zijn dat de zwelling het doet vertekenen op foto's?