Mag ik me hier ook melden?

Het kamp is van SVA, misschien is iemand wel eens op zo'n (pony)kamp meegeweest? Zo ja, hoe was het?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Ik denk inderdaad dat jij meer aan een topic zou hebben met familie van autisten. Die kan je natuurlijk zelf openen. Je kan ook overwegen het buiten bokt te zoeken. Het autisme forum bijvoorbeeld http://www.autsider.net heeft een speciaal stukje forum voor brusjes en andere familie, kan wel door iedereen van het forum gelezen worden, maarja dat heb je hier op bokt ook
Waventy schreef:Ik ben van mening, dat een stoornis, zoals autisme genoemd wordt, dat daar mee te leven is. Natuurlijk heb je verschillende gradaties en soorten die binnen het autistisch spectrum vallen.
Maar ik denk dat er tegenwoordig beter mee te leven is dan vroeger. Puur om het feit dat er meer bekend over is en er een goede hulpverlening voor is, mits je de juiste tegen komt.
Zelf kun je hier ook veel zelfhulp toepassen, structuur aanbrengen is een van die dingen waar jij maar ook je omgeving erg mee kunnen helpen.
Palouse schreef:Dat wilde ik net vertellen toen ik dit topic zag!Volgens mij loopt er hier op bokt ook nog ergens een topic over dit jongetje, ik weet niet of dat al eerder genoemd is, heb niet het hele topic doorgelezen. Ik heb het voorproefje van de documentaire gezien, en wil het boek ook graag lezen!