Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 14:09

mooi! heb vorig jaar ook extensions gehad, helemaal super! heb ze nu sinds januari/februari uit en ik moet zeggen,mn eigen haar is super snel gegroeit! Vind het dus eigenlijk zonde van het geld om weer extensions te nemen..

hoeveel betaal je bij jou mywayzidane?

mywayzidane

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 23:31

Dat ligt eraan wat je wilt. maar neem eens een kijkje op www.happieshairstyling.vpweb.nl daar zie je de prijzen staan. even een voorbeeldje wil je 100 extensions van 40 cm (steil) kom je op een totaal begrag uit van € 285,- dit is dan het haar, het zetten en het knippen/snijden en het föhnen!! Dit is dan echt het totaal bedrag waar je op komt dus en komen geen stiekeme koste bij.
Mochten jullie nog vragen hebben dan brandt maar los hoor.....

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:28

Het heeft even mogen duren maar hier dan de foto's van een grovere krul (dit haar is wel op deze dag ook gepermanent dus het zit stijver dan normaal, permanent is mooier als je het een paar maal hebt gewassen) Ook heeft zij het zelf gedroogd omdat ze het anders teveel vind krullen :D
Jammer genoeg heb ik geen foto's van ervoor was ik helemaal vergeten :o er zitten 75 extensions in.

Afbeelding

Afbeelding

Mochten er nog vragen zijn brandt maar los :D

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:49

wowww jaloers oeehhh ik heb zulke krullen alleen dan kort haar zou ook wel zoon bos willen zeg!! alleen dan moet ik mijn portomonee toch eens lief gaan aankijken hahah

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:15

edit

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:46

Nou, ook ik heb dan eindelijk mijn extensions! Balmain double hair, het is prachtig geworden! Ik ben er superblij mee :-D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:14

Foto!

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:16

ben ook benieuwd naar de balmain!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:35

Hey, ik zal zo eens een foto maken en vanmiddag plaatsen..

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:19

zoals beloofd.. Hier heb ik 2 foto's, niet de beste kwaliteit foto's en let aub niet op mn hoofd want ik zit al een week thuis met de Mexicaanse griep... -daarom iets overbelicht zodat mijn wallen iets minder opvallen haha- Anyway, ik heb dus Double hair van Balmain en ben er superblij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:22

Waaaauw :+:

Ik zit te denken om toch maar Balmain te gaan gebruiken.
Mijn kapster had me 2 plukken laten zien, een van dat tokohaar, wat helemaal verkracht was door vele wassen verven etc, en een pluk bailman haar dat er 2 jaar heeft ingezeten en nog steeds supergoed was!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:23

Echt heel mooi :j

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:30

Mooi hoor!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:48

Thnx! Ik krijg veel complimenten, het ziet er gewoon 100% echt uit (is natuurlijk ook 100% echt haar) maar je ziet het verschil ook niet met mijn eigen haar, dus daarom alleen al ben ik supertevreden! Ik ben van mening dat double hair ook veel natuurlijker oogt dan losse extensions. Ik heb er ook enkele losse extensions van Balmain tussen zitten, maar over het algemeen zijn die matjes veel fijner! Ideaal concept wat mij betreft :)

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 14:40

Wauw Ctjelief het ziet er echt supermooi uit!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 18:27

Hoe zitten die matjes erin bij jou?
Ringetjes of "genaaid"

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:19

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:30

En hoeveel heeft het jou gekost?
Ik vind het echt super mooi en heel natuurlijk staan!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:43

Dank je! Ik was 469 euro kwijt dus moet de rest van de maand op water en crackers leven haha.. Maar dat was voor: haar ontkleuren, (had nog veel donkerder haar en wilde dus wat lichter) mn haar en de extensions verven, de extensions plaatsen, knippen fohnen etc en een pakket met speciale conditioner, shampoo, stylingproducten en speciale borstel. Het is een flinke lap geld, maar ik vind dat het resultaat zeker waard hoor! zie een hoop meiden met goedkope extensions waarbij je het toch snel ziet. Dan liever 100 euro meer uitgeven met een echter resultaat.. Maar das natuurlijk ieder voor zich..

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:44

Mijn haar kan die waxjes niet aan :(
Te zwak en broos...

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:45

Haha kan me voorstellen dat dat water en crackers worden haha. Dat is wel een hele smak geld.
Maar het resultaat mag er inderdaad wezen hoor! Het ziet er prachtig uit!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:48

CtjeLief schreef:
Dank je! Ik was 469 euro kwijt dus moet de rest van de maand op water en crackers leven haha.. Maar dat was voor: haar ontkleuren, (had nog veel donkerder haar en wilde dus wat lichter) mn haar en de extensions verven, de extensions plaatsen, knippen fohnen etc en een pakket met speciale conditioner, shampoo, stylingproducten en speciale borstel. Het is een flinke lap geld, maar ik vind dat het resultaat zeker waard hoor! zie een hoop meiden met goedkope extensions waarbij je het toch snel ziet. Dan liever 100 euro meer uitgeven met een echter resultaat.. Maar das natuurlijk ieder voor zich..

Valt dan nog best mee inclusief zoveel dingen! :j
En idd, liever wat meer geld uitgeven voor goede extensions!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:01

Hoi Urselin, ja dat was precies mijn gedachte.. Het is gewoon bij mijn eigen betrouwbare goede kapsalon gedaan dus daar had ik het geld wel voor over hoor..!! Neroo, das vervelend, bij mij is het ook even afwachten, voor mij de eerste keer ook! Tot nu toe gaat het prima.. Brak je haar er van af ofzo? Misschien wat anders proberen?

Bedankt voor de leuke reacties, ik kan het zelf niet laten 80x per dag even stiekem in de spiegel te spieken haha.. Had het vandaag even gekruld (om uit te proberen) en dat gaat ook heel goed, zag er gaaf uit..! Ben echt happy ermee..

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:04

Ik heb het nooit geprobeerd, maar mijn eigen kapster adviseerde om sowieso geen losse extensions te nemen. Want ik heb fijn en dun haar dus dan is de extension zwaarder als het plukje en breekt je haar gewoon af :\
Ik vraag me af of je die balmain doublehair er ook in kan laten weaven bij een big momma ofzo?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:08

Hmm.. ik zou het niet weten, ik heb zelf ook heel dun en erg fijn haar maar dat was geen probleem volgens mijn kapper.. Er zijn volgens mij genoeg 'thuiskapsters' die voordeliger de balmain kunnen plaatsen, genoeg advertenties te vinden! Maar hoe het dan zit met garantie enzo? Heb genoeg horror verhalen gehoord over thuiskapsters die uiteindelijk geen garantie bieden etc.. Dus even goed afspreken dan lijkt me.. Misschien moet je gewoon eens een paar losse extensions laten zetten, op 3 plekken bijvoorbeeld, in je eigen lengte om gewoon eens te testen hoe je haar erop reageert?