Ik ga vanmiddag om hlf 5 een tongpiercing laten zetten....
schijt nu toch al in me broek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusjwah schreef:Oh flink afgeteld dus! Deden je navel- en wenkbrauwpiercing pijn?
Suusjwah schreef:Geen reden meer dus om zenuwachtig te zijn!
Suusjwah schreef:Gewoon tot half 5 lekker andere dingen gaan doen en niet te veel aan denken
xDramaQueen schreef:je neus toch al rood is van de kou
en mijn tandarts heeft echt wel iets te willenwat hij voor mij heeft gedaan, is ook de enige die aan me mond mag zitten, je moet eens weten hoe boos hij word als ik niet geflost heb
Pradaatje schreef:Haha bij mij ook.
Ik had in juni een afspraak voor me tattoo gemaakt. Maar kon pas in september terecht. Dusja, tegen die tijd ga je stressen. Bel tie me eind juni op. Wat ga je vandaag doen? Dus ik zeg niks. Zegtie oke, dan verwacht ik je over een uurIk had geen tijd om te stressen
Pradaatje schreef:Haha bij mij ook.
Ik had in juni een afspraak voor me tattoo gemaakt. Maar kon pas in september terecht. Dusja, tegen die tijd ga je stressen. Bel tie me eind juni op. Wat ga je vandaag doen? Dus ik zeg niks. Zegtie oke, dan verwacht ik je over een uurIk had geen tijd om te stressen
_Scarlet_ schreef:Maar je weet toch wanneer je wel en niet moet werken? als ik zou weten dat ik vandaag tot half 5 moest werken, zou ik gewoon na m'n werk gaan bijvoorbeeld
blauw00gje schreef:Ja dat wel maar dan heb je wel de kans dat je met kerst niet fatsoenlijk kan eten
DenK4ever schreef:_Scarlet_ schreef:Maar je weet toch wanneer je wel en niet moet werken? als ik zou weten dat ik vandaag tot half 5 moest werken, zou ik gewoon na m'n werk gaan bijvoorbeeld
jawel maar ik moet op mijn werk ook de telefoon opnemen, dus als ik morgen met een dikkere tong aan kom lopen wordt dat niet zo gewardeerd...
daarom ga ik vandaag, ik schat de kans vrij groot dat mijn tong 2 januari niet meer dik is