Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
P_A_R_Love schreef:iemand iets tegen zomereceem
absque_dubio schreef:Even de namen vergeten (en te lui om op te zoeken) van diegene die foto's van hun gemaakte krullen hebben geplaatst. Ik vind het daar niet nep uitzien nee, maar bij de eerste zou ik wel twijfelen. Wel mooi gedaan, dat zeker! Mn nicht krulde dr haar wel is, maar dat zag er gewoon écht nep uit, en ik heb wel vaker mensen gezien waarbij het er echt nep uitziet.
Si_monee schreef:en wat vinden jullie nou echt een goede shampoo als ik vragen mag? Of een goed merk iniedergeval? Ik heb best snel last van vet haar en roos.. Wat kan ik het beste gebruiken?
LizMD schreef:Clearasil zou ik liever niet gebruiken, dit droogt inderdaad uit. Maar omdat het uitgedroogd wordt, welken je talgklieren nog sneller en wordt je huid nog sneller vet.
Ik heb zelf goede ervaringen met de Garnier Pure lijn, niet echt goedkoop, maar het werkt wel.
Zqw39 schreef:Ik heb nu op mijn armen allemaal hele kleine bultjes/pukkeltjes. Ik scrub maar ze gaan maar niet weg. Iemand tips?
Zqw39 schreef:Ik heb nu op mijn armen allemaal hele kleine bultjes/pukkeltjes. Ik scrub maar ze gaan maar niet weg. Iemand tips?
aliesjeh schreef:nog een tipje tussendoor: je parfum op de plekken waar je slagaders zitten aanbrengen. daar blijft het langer zitten. vandaar dat je altijd op je polsen doet en bij je hals. haha ik deed het altijd al op die plekken, maar ik wist nooit waarom..
tjalk schreef:vanavond ga ik douche en dan ga ik dat van dat ei uit proberen en wasmiddel
Chrissie_ schreef:Hoezo, ik zeg toch alleen dat je dat niet met warm water uit moet spoelen?
dasj_02 schreef:waar ga je die spullen voor gebruiken eigenlijk