Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LizMD

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:55

Clearasil zou ik liever niet gebruiken, dit droogt inderdaad uit. Maar omdat het uitgedroogd wordt, welken je talgklieren nog sneller en wordt je huid nog sneller vet.

Ik heb zelf goede ervaringen met de Garnier Pure lijn, niet echt goedkoop, maar het werkt wel.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:57

Ik vind de Nivea Young serie heel fijn voor m'n toch wel gevoelige huid Lachen

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 12:11

Even de namen vergeten (en te lui om op te zoeken Bloos ) van diegene die foto's van hun gemaakte krullen hebben geplaatst. Ik vind het daar niet nep uitzien nee, maar bij de eerste zou ik wel twijfelen. Wel mooi gedaan, dat zeker! Mn nicht krulde dr haar wel is, maar dat zag er gewoon écht nep uit, en ik heb wel vaker mensen gezien waarbij het er echt nep uitziet. Clown

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 12:19

ik heb ook krullen en bij mij begint het ook gwn vanaf de haarwortel, het is niet ALTIJD het geval, het licht eraan hoe mijn haar zit Tong uitsteken

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 12:27

iemand iets tegen zomereceem

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 12:53

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 13:07

absque_dubio schreef:
Even de namen vergeten (en te lui om op te zoeken Bloos ) van diegene die foto's van hun gemaakte krullen hebben geplaatst. Ik vind het daar niet nep uitzien nee, maar bij de eerste zou ik wel twijfelen. Wel mooi gedaan, dat zeker! Mn nicht krulde dr haar wel is, maar dat zag er gewoon écht nep uit, en ik heb wel vaker mensen gezien waarbij het er echt nep uitziet. Clown

hihi, ja ik ben de eerste. Komt ook omdat ze daar wel mooi bij elkaar zitten de krullen meestal zitten krullen toch wel een beetje warig door elkaar tenminsten vaak niet als lokken met krullen. Komt omdat ik meteen lok voor lok haarlak er over spuit. Zou ik ze eerst wat los van elkaar maken en beetje door elkaar zou het er al natuurlijker uit zien. Maar vond dit ook wel mooi Tong uitsteken straks zou ik het verpesten en zat ik met mislukt haar op het kerstdiner.Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 18:14

Si_monee schreef:
en wat vinden jullie nou echt een goede shampoo als ik vragen mag? Of een goed merk iniedergeval? Ik heb best snel last van vet haar en roos.. Wat kan ik het beste gebruiken?

Ik vind Garnier Fructis wel heel fijn Lachen

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 22:13

LizMD schreef:
Clearasil zou ik liever niet gebruiken, dit droogt inderdaad uit. Maar omdat het uitgedroogd wordt, welken je talgklieren nog sneller en wordt je huid nog sneller vet.

Ik heb zelf goede ervaringen met de Garnier Pure lijn, niet echt goedkoop, maar het werkt wel.

Inderdaad, Clearasil écht niet gebruiken. Je huid voelt dan misschien wel droog aan, maar vergeet niet dat je huid van bínnenuit vet wordt. Met agressieve producten als Clearasil tast je alleen maar de PH(?) waarde van je huid aan, daar maak je je huid echt mee kapot. Gebruik liever een iets mildere verzorgingslijn en verhelp dit probleem van binnenuit. (Denk aan meer water drinken, biergisttabletten oid)

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 16:38

Ik heb écht lelijke rode vlekjes op mijn huid in mijn gezicht de laatste tijd Nagelbijten / Gniffelen Help? Clown

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:41

Ik heb nu op mijn armen allemaal hele kleine bultjes/pukkeltjes. Ik scrub maar ze gaan maar niet weg. Iemand tips? Knipoog

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 18:03

Zqw39 schreef:
Ik heb nu op mijn armen allemaal hele kleine bultjes/pukkeltjes. Ik scrub maar ze gaan maar niet weg. Iemand tips? Knipoog

Is het misschien een (lichte) zonne-allergie? Of anders Keratosis Pilaris?

Keratosis Pilaris is een soort stoornis van je huid, en begint als de hoorncellen bij je haarzakjes gaan rijpen. De 'afwijking' komt meestal voor op je bovenbenen en bovenarmen. Ook zie je het soms op billen of wangen. Het is niet schadelijk of slecht, maar wel heel irritant. Vaak ziet het eruit als kleine rode bultjes, en de haartjes die erbij zitten groeien vaak niet zo goed. Het geheel voelt droog of ruw aan. Ook kunnen er hele kleine infecties ontstaan door de bultjes, waardoor er puistjes komen. Keratosis Pilaris komt meer in de winter voor, en in de zomer lijkt het te verminderen (door de zon).

Wat kun je er aan doen?
Eigenlijk niet veel. Het beste is om de plek waar het voorkomt vaak in te smeren met een speciale crème. Deze crème moet een keratolyticum (hoorn-oplosser) bevatten zoals ureum en salicylzuur. Je huisarts kan je deze voorschrijven, je kunt 'm dan bij de apotheek halen. Schroom niet om naar je huisarts te gaan, die kan je hier heel goed mee helpen!

Wat helpt ook?
- Draag geen stoffen die je huid kunnen irriteren, zoals wol of super synthetische stofjes.
- Ook geparfumeerde bodycrème of douchegel gebruiken is geen slim idee, kies voor een ph-neutraal product.
- Stoom eens een paar keer per week. Dit kan echt helpen!
- Kalmerings- en relax maskertjes (bv. die van de Etos) schijnen ook te werken
- Een bezoekje aan de zonnebank wordt soms aangeraden. Voor sommige mensen helpt dit heel goed! Doe het alleen niet te vaak, want het kan schadelijk zijn voor je huid.
- Scrubben kan ook helpen! Doe het wel voorzichtig en met mate.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 18:52

Zqw39 schreef:

Blijven scrubben, volhouden. Ik heb ze ook maar het wordt al een heel stuk minder naarmate ik gewoon regelmatig scrub. Verzorg ze daarna wel met een vochtinbrengende crème.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:09

nog een tipje tussendoor: je parfum op de plekken waar je slagaders zitten aanbrengen. daar blijft het langer zitten. vandaar dat je altijd op je polsen doet en bij je hals. haha ik deed het altijd al op die plekken, maar ik wist nooit waarom..

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:31

aliesjeh schreef:
nog een tipje tussendoor: je parfum op de plekken waar je slagaders zitten aanbrengen. daar blijft het langer zitten. vandaar dat je altijd op je polsen doet en bij je hals. haha ik deed het altijd al op die plekken, maar ik wist nooit waarom..

En tussen je borsten Lachen ..

En in je haar Schijnheilig

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:05

vanavond ga ik douche en dan ga ik dat van dat ei uit proberen en wasmiddel Haha!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:06

ei als wasmiddel

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:08

En vooral niet uit spoelen met warm water Huilen van het lachen

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:10

tjalk schreef:
vanavond ga ik douche en dan ga ik dat van dat ei uit proberen en wasmiddel Haha!

nee, Lees eens goed

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:13

Hoezo, ik zeg toch alleen dat je dat niet met warm water uit moet spoelen?

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:15

Chrissie_ schreef:
Hoezo, ik zeg toch alleen dat je dat niet met warm water uit moet spoelen?

had het niet tegen jou Knipoog ... Hahahaha gatver.. dan stinkt het dadelijk naar verrot ei Tong uitsteken

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:17

waar ga je die spullen voor gebruiken eigenlijk

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:18

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:18

dasj_02 schreef:

wasmiddel is voor vet haar
en ei is dat je haar gaat glanzen (zeggen ze)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:19

wasmiddel in je haar lijkt me echt niks