Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aukje91 schreef:Ik zie dat hier veel gepraat wordt over tongpiercings, en ik heb nog een vragenlijstje (graag meerdere reacties). Wil er al een halfjaar 1.
1. Werd je tong dik na het zetten en na hoelang ging dit weg?
-Tong werd wel wat dik, kon de R amper uitspreken.. trok ongeveer weg na 2/3 dagen
2. Deed het zetten zeer, en heb je daarna er nog pijn aan gehad?
-Zetten deed echt geen zeer, het gaat zo snel! Ik had amper door dat ie er al in zat. Ik heb er daarna geen pijn aan gehad.
3. Heb je moeite gehad met eten en hoe lang?
-Ik heb 2 dagen moeite met eten gehad, brood eten ging moeilijk, maar chips en toastjes daarin tegen super goed haha! Dan kun je natuurlijk meteen klein kauwen. Verder heb ik veel yoghurt en vla gegeten.
4. Zit hij nu nog wel eens in de weg met eten?
-Nee
5. Is het niet vervelend om dat ding constant te voelen zitten?
-Het went echt ontzettend snel, als ik hem er nu even uit heb voelt het juist raar!
6. Drukt hij niet tegen je gehemelte aan als je slikt?
-Soms voel ik hem wel met slikken, maar daar ben je ook zo aan gewend.. het voelt niet vervelend
7. Dat staafje dat je als eerst krijgt lijkt me zo enorm, klopt dat? Ik heb niet zo'n groot bekkie volgesmij.
-Toen ie gepierct werd had ik een 18 mm, maar als je tong zo dik wordt heb je echt wel een lang staafje nodig! Zodra je tong dunner word doen ze er een kortere in. Ik kreeg na die 18mm een 14mm en heb nu zelfs een 12mm!
8. Ketst ie wel eens tegen je tanden aan als je praat/eet etc.?
Nee nooit, maar ik denk dat dat ook wel een beetje ligt aan hoever hij naar voor of naar achteren is gepierct..
TeeGee schreef:En je had hem laten piercen of schieten??
Myryana schreef: