verstandskiezen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Re: verstandskiezen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 21:17

Haha nou hij zei nog achteraf dat ik het goed volgehouden had, maar dat een oxazepammetje volgende keer echt geen overbodige luxe was _O- zegt wel genoeg denk ik!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 21:20

Jaa :') Mijn tandarts heeft me ook al ooit verzocht er iets aan te gaan doen want hij zou zo nooit een wortelkanaalbehandeling kunnen doen oid. Dus die oxazepam ga ik zeker onthouden :+

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 21:30

Oxazepam is dan idd geweldig!
Bij mij hebben ze onder heel goed kunnen verdoven. Heb echt niets gevoeld. Kreeg ook iets van 4 spuiten...

Voor nu heb ik pijnstillers met iets van ontstekingsremmers erin. Naproxen heet het. Had er nooit van gehoord, maar het werkt heel best.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 01:18

oxazepam moet je alleen wel ruim van te voren innemen! Vorige keer had ik een uur van tevoren gedaan, maar was ik eerder aan de beurt, dus hielp het nog niet! Dus echt ruim op tijd innemen, dan werkt het goed!

AnnemiekvM, goed dat het bij jou ook zo goed werkt, ik ben ook nagenoeg pijnloos! Eet jij ook weer normaal? (nou ja, iets langzamer en minder dan normaal:P)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 14:49

Lythia, waarom mag je geen kaas/melkproducten de 1e dagen? Heb ongelooflijk veel zin in een plakje kaas op mijn brood :P En in een pakje vifit, is dit ten strengste af te raden, of mag ik zondigen? Vraag ik aan jou als de expert!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:51

Huh? Mag dat niet?
Ik heb de eerste dag alleen maar vla gegeten ongeveer (ik kan geen pillen slikken met water oid, dus je mag raden hoeveel vla er in is gegaan :+ ).

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 16:09

Ik heb op 16 februari een afspraak voor de rechterverstandskies.
Ik ben 15. en ik haat prikken, dus dat gaat wat worden :+

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 17:43

@ Brittkitt, nee ivm melkzuurbacterieen en slijmvorming mag je geen melkproducten nuttigen := stond in een foldertje dat ik mee kreeg. Maar heb vandaag ook lekker kaas gegeten hoor! Kon het niet laten :P

@ GewoonNoor, dan zou ik niet dit topic lezen mocht je nog de intensie hebben om de kies te laten trekken _O-

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:01

itsmi schreef:
oxazepam moet je alleen wel ruim van te voren innemen! Vorige keer had ik een uur van tevoren gedaan, maar was ik eerder aan de beurt, dus hielp het nog niet! Dus echt ruim op tijd innemen, dan werkt het goed!

AnnemiekvM, goed dat het bij jou ook zo goed werkt, ik ben ook nagenoeg pijnloos! Eet jij ook weer normaal? (nou ja, iets langzamer en minder dan normaal:P)

Ik kon gelijk alweer eten. Wel wat langzamer, maar het gaat wel.
:D

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:11

ja precies ;) Was vrijdagochtend gebeurd, vrijdagavond zat ik al een kliekje van de vorige dag te etn! Deed er wel langzaam over maar het ging. Gister had ik chinees gegeten bij mijn zus, dat ging ook goed! Ook heel langzaam, maar het ging er goed in!

Vorige keer was dat wel anders. Kon ik de 1e dagen alleen olvarit eten _O-

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:09

Ik meld me ook hier!

Heb vanmiddag om 15.00 uur de eerste verstandskies weg laten snijden (linksonder), was zeker geen pretje! De verdoving deed me pijn, maar daarna ging alles super snel, en ik heb geen pijn gevoeld, dat was heel prettig!
Ben nu bij moeders thuis, zit nog met een half verdoofde mond/wang op de bank. Heb net geprobeerd wat te eten, maar dat lukte niet, teveel pijn en nog te verdoofd... Kijken hoe het verder gaat.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:20

BrittKitt schreef:
Huh? Mag dat niet?
Ik heb de eerste dag alleen maar vla gegeten ongeveer (ik kan geen pillen slikken met water oid, dus je mag raden hoeveel vla er in is gegaan :+ ).

ik had ook alleen maar vla gegeten hoor de eerste dagen.
kreeg mijn mond gewoon niet meer open ,alleen een rietje en een klein lepeltje gingen erin :P

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:32

Laura1589 schreef:
Ik meld me ook hier!

Heb vanmiddag om 15.00 uur de eerste verstandskies weg laten snijden (linksonder), was zeker geen pretje! De verdoving deed me pijn, maar daarna ging alles super snel, en ik heb geen pijn gevoeld, dat was heel prettig!
Ben nu bij moeders thuis, zit nog met een half verdoofde mond/wang op de bank. Heb net geprobeerd wat te eten, maar dat lukte niet, teveel pijn en nog te verdoofd... Kijken hoe het verder gaat.

Aaggh ik voel met je mee. Ik weet (voor de 2e keer) hoe het voelt! Bij mij zijn ze er alleen allemaal uitgegaan, en bij jou dus maar 1?? Is even erg hoor! Die verdovingsprikken zijn echt geen pretje, en hoe goed ik ook gekoeld heb, ik heb alsnog een zwelling op mijn kaak/wang gekregen..

Ik hoop dat het je mee gaat vallen.. Na een paar dagen gaat je mond wel verder open. je wordt er vanzelf handiger in!

Sterkte!!!!!!!!!!!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 00:02

Sterkte allemaal!

Ik had vandaag voor de 2e keer gemoeten, maar ik had gebeld of het ook een paar weken uitgesteld kon worden, ivm met toetsen die ik morgen en vrijdag heb. Aangezien ik de eerste keer ook een paar dagen flink beroerd was zag ik dat niet zitten.
Nu mag ik begin maart.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 00:07

SIEMxFUNNY schreef:
Sterkte allemaal!

Ik had vandaag voor de 2e keer gemoeten, maar ik had gebeld of het ook een paar weken uitgesteld kon worden, ivm met toetsen die ik morgen en vrijdag heb. Aangezien ik de eerste keer ook een paar dagen flink beroerd was zag ik dat niet zitten.
Nu mag ik begin maart.

Heel verstandig. Niet fijn als ze vandaag getrokken hadden moeten worden en je zit dan morgen en vrijdag met die pijn! Slim dat je uitgesteld hebt. Ik heb ook lekker een daggie thuisgezeten daarna!

Maar aan de andere kant, als je in maart bent, denk je misschien nog wel terug, had ik het toen maar gedaan, was ik er nu vanaf geweest!;)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:03

haha ja dat is altijd zo. Maar nu denk ik er nog maar niet aan. Je weet gelukkig wel dat je als het goed is dan :+ niet meer terug moet komen. Dat het maar eenmalig is.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:30

maar je moet er toch heen :P Ook al is het de laatste keer, je moet toch weer het hele proces door! :P Niet om je te ontmoedigen hoor!

Pf, die tampon is er uitgehaald vanmorgen. Was het vergeten. Gelukkig smste m'n vader gisteravond nog, ik was zo naar mijn werk gegaan, was het echt vergeten! Dat ding is er ook weer uit, nu ben ik overal vanaf. Nu moet het nog even goed genezen ;)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:25

Halloo!

Hier nog steeds veel pijn, bluh! Zolang ik pijnstillers slik gaat t wel, maar als deze uitgewerkt zijn is t echt geen pretje. Hebben jullie ook nog zo lang last gehad? Eten gaat redelijk, brood zonder korstjes etc. :P

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 17:58

Hee!

Hoelang is het nu geleden? 3 dagen? Dan kan het wel kloppen dat je nog pijn hebt. Naar mijn ervaring duurt het nog even voordat je weer volledig pijnloos en volledig op die kant kunt kauwen.

Wat voor pijnstillers heb je? Ik had Zaldiar, dat werkte echt goed! Daarmee kon ik zelfs eten!

Goed dat je blijft eten! Is lastig maar gaat vanzelf beter. Ik moet nu nadenken dat ik niet op de verkeerde kant ga eten.. ;)

Sterkte nog even!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:01

Eten is toch wel een week wat moeilijk geweest hoor :j
Daarna wordt het vanzelf beter :j

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:07

Tweede keer gaat sneller denk ik, ik had de 1e dag wat moeite, de 2e gewoon weer normaal gegeten (nou ja normaal; chinees :P)

De 1e keer had ik inderdaad ook moeite, en heb ik ook een week wat moeizamer gegeten.

Gebit went eraan?:P Of ik had betere pijnstillers de 2e keer (dat sowieso:P)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:08

Ja het scheelt natuurlijk dat ik ze alle vier tegelijk miste, dus ik had overal in mijn mond gaten :+

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:17

Wow, ja dan snap ik dat je even problemen had met eten #) (kon geen smiley vinden die 1 tand miste :lol:)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 19:54

itsmi schreef:
Lythia, waarom mag je geen kaas/melkproducten de 1e dagen? Heb ongelooflijk veel zin in een plakje kaas op mijn brood :P En in een pakje vifit, is dit ten strengste af te raden, of mag ik zondigen? Vraag ik aan jou als de expert!

Heb het nooit iemand horen afraden. Er wordt bij sommigen zelfs gezegd dat ze een paar dagen blendervoedsel of vla en yoghurt moeten eten.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 00:04

Bijzonder! Dan ga ik toch ernstig twijfelen aan de kennis van degenen die het foldertje opgesteld hebben die ik meekreeg! Daar staat in dat je de 1e 3 dagen geen melkproducten mag eten/drinken vanwege de melkzuurbacterien?

Ps, ik heb ook echt gezondigd die dag:P