Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
itsmi schreef:oxazepam moet je alleen wel ruim van te voren innemen! Vorige keer had ik een uur van tevoren gedaan, maar was ik eerder aan de beurt, dus hielp het nog niet! Dus echt ruim op tijd innemen, dan werkt het goed!
AnnemiekvM, goed dat het bij jou ook zo goed werkt, ik ben ook nagenoeg pijnloos! Eet jij ook weer normaal? (nou ja, iets langzamer en minder dan normaal:P)
BrittKitt schreef:Huh? Mag dat niet?
Ik heb de eerste dag alleen maar vla gegeten ongeveer (ik kan geen pillen slikken met water oid, dus je mag raden hoeveel vla er in is gegaan).
Laura1589 schreef:Ik meld me ook hier!
Heb vanmiddag om 15.00 uur de eerste verstandskies weg laten snijden (linksonder), was zeker geen pretje! De verdoving deed me pijn, maar daarna ging alles super snel, en ik heb geen pijn gevoeld, dat was heel prettig!
Ben nu bij moeders thuis, zit nog met een half verdoofde mond/wang op de bank. Heb net geprobeerd wat te eten, maar dat lukte niet, teveel pijn en nog te verdoofd... Kijken hoe het verder gaat.
SIEMxFUNNY schreef:Sterkte allemaal!
Ik had vandaag voor de 2e keer gemoeten, maar ik had gebeld of het ook een paar weken uitgesteld kon worden, ivm met toetsen die ik morgen en vrijdag heb. Aangezien ik de eerste keer ook een paar dagen flink beroerd was zag ik dat niet zitten.
Nu mag ik begin maart.
itsmi schreef:Lythia, waarom mag je geen kaas/melkproducten de 1e dagen? Heb ongelooflijk veel zin in een plakje kaas op mijn broodEn in een pakje vifit, is dit ten strengste af te raden, of mag ik zondigen? Vraag ik aan jou als de expert!