Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:De zenuwen beginnen bij mij nu ook toe te slaan!
Heb ook op het punt gestaan om alles af te blazen. Heb er compleet geen zin meer in...
MissJ schreef:Wendjuh: absoluut achtersluiting! Er werd mij eerst ook via borstenforum aangeraden een bh met voorsluiting te kopen, maar in het ziekenhuis wezen ze me, geheel terecht, op het volgende. Wil jij iedere keer met het verwisselen van je bh aan de voorkant, bij je wonden, trekken om een sluiting dicht te krijgen?
Dus gewoon de cupmaat die je graag wil hebben, en 1 maat groter meenemen. Ik had de sportbh's van triumph en ik zweer nog steeds bij die dingen. Zonder beugels, brede banden, veel ondersteuning en erg comfortabel.
Knuffel tegen de zenuwen, ook voor Robijntjah!
wendjuh schreef:ja nu je het zo zegt.. ( Wil jij iedere keer met het verwisselen van je bh aan de voorkant, bij je wonden, trekken om een sluiting dicht te krijgen? )
Daar zit inderdaad wel iets in ja!
Toch maar achtersluitinghaha
Robijntjah schreef:Ik had voorsluiting, maar ik geloof dat ik dan nu toch ook maar voor achtersluiting ga!
Afvallen gaat prima trouwens, zit nu op 72 kg
Robijntjah schreef:Ik had voorsluiting, maar ik geloof dat ik dan nu toch ook maar voor achtersluiting ga!
Afvallen gaat prima trouwens, zit nu op 72 kg
Robijntjah schreef:Ben 1.78, en kom van de 76 kg af, en woog van de week zelfs 71,5!
Wil eigenlijk nog onder de 70 komen voor de operatie!