Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirsten schreef:Ik heb nu me oranje piercing in me tongKonigingendag he!
lovebonney schreef:
dit is mijn nieuwe piercing
nienke1208 schreef:ik moest 6 weken wachten voordat ik een ander navelpiercing in mocht doen. mn moeder vind een navelpiercing wel mooi, een tongpiercing vind ze ordinair, maar toch ga ik m volgende week laten zetten
adnil schreef:
Uhm.. Een smerig verhaal over mijn tragus-piercing.. Toen ik 'm liet zetten zei de piercer dat de zwelling na 3 weken weg zou zijn, dan zou ik er al niets meer van voelen... Nou, lekker dan... Hij ging helemaal ontsteken... Er zat een gigantisch knobbel achter, waardoor mijn oor dicht zat.. Ik kon er niet eens meer in met een wattestaafje!!.. Op de een of andere manier deed het wel bijna geen pijn, maar het was gewoon smerig haha.. Ik heb mijn moeder toen laten kijken en zij duwde op die bult... De bult is toen ontploft en er kwam (sorry voor de zwakke magen onder ons
) een heleboel pus en etter en bloed uit.. Daarna heb ik t goed schoon gehouden met sterilon en ik moet zeggen dat het echt een opluchting was toen die bult weg was
... Daarna ging het alleen maar beter en na 2 weken was ie genezen!!
hrappur schreef:nienke1208 schreef:ik moest 6 weken wachten voordat ik een ander navelpiercing in mocht doen. mn moeder vind een navelpiercing wel mooi, een tongpiercing vind ze ordinair, maar toch ga ik m volgende week laten zetten
ik wil ook een tong piersing!
ik was vanplan er geen piersings meer te nemen... ik heb er al 2 en was klaar maar nu wil ik eigelijk ook wel een tong piersing....
denk dat als ik het vraag aan me ouders dat ze gaan gillen
nienke1208 schreef:ik moest 6 weken wachten voordat ik een ander navelpiercing in mocht doen. mn moeder vind een navelpiercing wel mooi, een tongpiercing vind ze ordinair, maar toch ga ik m volgende week laten zetten
Mr_Mikey schreef:HA ik heb vorige week een playboybunny tongpiercing gehaald én navelpiercingHaha echt leuk, al zeg ik het zelf