Ik ben nu 13+6 en ik heb gister voor het eerst een zwangerschapsbroek gedragen. Mijn buikje begint nu echt te groeien en eigenlijk heb ik al sinds week 6 de knopen en ritsen van mijn gewone broeken niet meer dicht

@iirrssjjee, oei ja een zwembad lijkt me ivm die warmte en het vocht pittig werken nu! Had je daar in de eerste weken niet ook al last van? (misselijk, moe, lage bloeddruk?) Wat een lieve opmerking van je zoontje over je striae trouwens

@hagelslag, jeetje wat slecht. Ik vind inderdaad ook dat je in de horeca (ook als student) moet weten welk voedsel een zwangere kan eten van je menukaart. Toen ik als 18-jarige bij een sushi restaurant werkte wist ik dat ook en benoemden wij het als we zagen dat iemand zwanger was.
@jolliegirl, wat leuk dat je float! Bij mij op het werk gaat het daar ook veel over (zwanger of niet zwanger) en ik wil het heel graag proberen. Heb jij het van te voren besproken met je verloskundige?
@Roulette, kan me voorstellen dat je baalt van zo'n afzegging, ook al heb je begrip voor de reden. Wat fijn dat je toch nog een plekje ergens kon krijgen!
@Jolliegirl, oh vreselijk dat nachtelijk plassen. Kan me voorstellen dat je dan je rust niet genoeg krijgt om te kunnen werken.
@Hagelslag, wat een lief pakketje zeg!!
@Marlis, fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. Hahaha, prik jij jezelf regelmatig op je werk? Irritant he zo'n externe praktijk voor de medische echo's. Ik heb dat helaas ook. Mijn "eigen" praktijk is gewoon in m'n eigen woonplaats, lekker gratis parkeren, 3 stappen naar de deur. De echopraktijk voor de medische echo's is in een ziekenhuis in de stad, betaald parkeren, hartstikke ver lopen, beperkte beschikbaarheid

@Renee, heel goed hoor dat je zo over die mentale barriere bent gestapt. Zwangerschap is niet niks en als jij het zo beter volhoudt!