Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebraatje

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 23:18

Pieneappel schreef:
Hoop dat het gelukt is een plan te maken eskimo zodat je zonder stress over je zoontje de bevalling in kan straks :)

Pfoe Zebraatje, je had een pittige start. Hoe is het ondertussen??

Hier gaat het goed! Ewout begint steeds wat helderder te kijken en steeds vaker een lachje te geven! De laatste nachten slaapt hij van 12 tot 6 ongeveer en dat is wel heeeel fijn! <3 Wel voor gekozen om de borstvoeding af te bouwen en over te gaan op kunstvoeding. Heb lactatiekundige erbij gehad, nog weer 10 dagen gekolfd maar m’n productie blijft te weinig om Ewout volledig mee te voeden en voldoende te laten groeien. Enige optie was nog aan de medicatie om productie te verhogen, maar dat zie ik niet zitten. Met bv doorgaan zou betekenen dat we altijd dubbel werk moeten doen met borstvoeding en aanvullen met kunstvoeding. Ondanks dat ik het moeilijk vind deze keuze te maken, toch blij en trots dat ik straks zo’n 2 maanden bv gegeven heb.

Toch weer 2 maanden borstvoeding gedaan inderdaad! Heel goed.
Maar het moet inderdaad ook werkbaar blijven voor iedereen.

En gefeliciteerd Sannens! Dat klinkt als een hele heftige start en ervaring! Hopelijk mag Sven ook snel naar huis en heb jij een voorspoedig herstel.

Hier gaat het goed. Ons meisje doet het goed en met mijn herstel gaat het steeds een beetje beter. Kan elke dag iets meer, maar doe toch ook weer snel teveel. Gelukkig is mn vriend nog thuis en doet hij heel veel. Directe borstvoeding wilde niet lukken, het aanhappen lukt niet. Dus ik ben aan het kolven en dat geven we via een flesje. Heb sinds deze week een handsfreekolf, dus meer vrijheid. Nu kijken hoe lang we dit volhouden.

Verder heeft alles er toch ook wel mentaal ingehakt. Dus op sommige dagen toch wel wat kraamtranen als ik teveel heb gedaan en de combinatie met gebroken nachten. Op sommige momenten is het best zwaar zo alles nieuw met een kindje. Ben benieuwd hoe de andere nieuwe moeders dit ervaren?

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 00:03

Gefeliciteerd weer met de babys en wat fijn dat ze het allemaal goed doen.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 00:33

Ik herken dat heel erg van m'n eerste Zebraatje! Nu wist ik waar we aan begonnen en draaide mn leven natuurlijk al om de kinderen, dus dan is die stap niet zo groot en weet je wat je te wachten staat..
Afbeelding
Deze schrijfster heeft gedichten boeken over moederschap, newborns, de eerste jaren, etc. Ik heb zelf beautiful chaos en vind t zeker een aanrader voor de sentimentele mensjes.. :')

Zebraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 03:08

J0anieke schreef:
Ik herken dat heel erg van m'n eerste Zebraatje! Nu wist ik waar we aan begonnen en draaide mn leven natuurlijk al om de kinderen, dus dan is die stap niet zo groot en weet je wat je te wachten staat..
[ Afbeelding ]
Deze schrijfster heeft gedichten boeken over moederschap, newborns, de eerste jaren, etc. Ik heb zelf beautiful chaos en vind t zeker een aanrader voor de sentimentele mensjes.. :')

Dat is zeker waar. Ik heb inderdaad nu regelmatig het gevoel dat alleen andere ouders weten wat je doormaakt. En dat je als gene zonder kind daar echt geen idee van hebt.

Nu as we speak weer 15 min aan het kolfapparaat. := alles voor de kleine.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 04:40

Dat heb ik met heel veel dingen nu.. En dat ga je ook nooit begrijpend krijgen bij mensen zonder kinderen. Pas als je er midden in zit snap je t.. :')
Het is niet voor niets dat 1 a 2 op de 10 vrouwen (en ook veel mannen!) postnatale depressie hebben/krijgen, het is (of kan) echt mega zwaar zijn..

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 06:28

Heel herkenbaar Zebraatje. Ik heb na onze eerste waarschijnlijk een flinke postnatale depressie gehad. Zij was een refluxbaby en in combinatie met een afwezige (altijd werkende) partner heeft mij dat mentaal helemaal gesloopt. Tot op het punt van dingen horen/zien die niet klopten en niet meer uit woorden en zinnen kunnen komen. Ik heb ook weinig herinneringen aan die maanden. En dan ben ik echt een heel erg nuchter persoon, en kan over het algemeen heel goed met emoties/hormonen ingaan. Hormoonschommelingen, alle emoties, de omslag van hoe je je leven indeelt en het slaapgebrek hakken er altijd in en maken het zwaar, maar er zijn grenzen tot wat normaal is dus ik wil je wel op het hart drukken denk om jezelf al is dat extra moeilijk in deze tijd. Ik ervaar deze keer ook heel anders dan de eerste keer. Natuurlijk zijn er de slapeloze nachten, vermoeidheid, het gevoel van "jemig hee wanneer wordt dit beter?!" En eeuwige twijfels. En wrijving met je partner O:) maar ik denk inderdaad wat Joanieke zegt bij een tweede ben je de omslag wat meer gewend en ja.. ga het cliche er toch ingooien, maar de tijd gaat ZO hard. Een jaar lijkt zo ver weg maar ineens ben je daar en denk je hè hoe ging dat ineens zo rap? En wanneer is het gebeurt dat je weer beter sliep? De dagen zijn lang maar de jaren kort.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 10:33

XladyX schreef:
Heel herkenbaar Zebraatje. Ik heb na onze eerste waarschijnlijk een flinke postnatale depressie gehad. Zij was een refluxbaby en in combinatie met een afwezige (altijd werkende) partner heeft mij dat mentaal helemaal gesloopt. Tot op het punt van dingen horen/zien die niet klopten en niet meer uit woorden en zinnen kunnen komen. Ik heb ook weinig herinneringen aan die maanden. En dan ben ik echt een heel erg nuchter persoon, en kan over het algemeen heel goed met emoties/hormonen ingaan. Hormoonschommelingen, alle emoties, de omslag van hoe je je leven indeelt en het slaapgebrek hakken er altijd in en maken het zwaar, maar er zijn grenzen tot wat normaal is dus ik wil je wel op het hart drukken denk om jezelf al is dat extra moeilijk in deze tijd. Ik ervaar deze keer ook heel anders dan de eerste keer. Natuurlijk zijn er de slapeloze nachten, vermoeidheid, het gevoel van "jemig hee wanneer wordt dit beter?!" En eeuwige twijfels. En wrijving met je partner O:) maar ik denk inderdaad wat Joanieke zegt bij een tweede ben je de omslag wat meer gewend en ja.. ga het cliche er toch ingooien, maar de tijd gaat ZO hard. Een jaar lijkt zo ver weg maar ineens ben je daar en denk je hè hoe ging dat ineens zo rap? En wanneer is het gebeurt dat je weer beter sliep? De dagen zijn lang maar de jaren kort.

Dit herken ik inderdaad ook heel erg. Ik had dan geen flinke postnatale depressie maar ik zat er denk ik wel tegenaan of had er 1. Ik ben normaal super nuchter en heb in die periode ook altijd ontkend dat ik een postnatale depressie had, maar achteraf denk ik er anders over. Ik heb mezelf vaak betrapt op spijtgevoelens nadat ons zoontje was geboren, ik voelde niet die band waar veel kersverse ouders het over hadden en had geen idee wat ik met mijn zoontje aan moest. Mijn hele leven stond ineens op zijn kop. Die liefde die niet eens in woorden is uit te leggen die je voor je kindje voelt, is bij mij echt pas later ontstaan. Iedereen om mij heen zei dan dat ik vast op een grote roze wolk zat, en hoe heerlijk het is om 24/7 met je kindje te knuffelen... Ik wilde hem alleen maar in zijn eigen bedje leggen (hielp ook niet mee dat mijn zoontje geen knuffelbaby was/is) en merkte niks van die roze wolk :+ . Pas na een paar maanden begon ik mij echt moeder te voelen. Nu ik zwanger ben van de tweede kan ik niet wachten om hem heerlijk 24/7 in mijn armen te hebben... En mijn oudste zoontje is mijn hele wereld. Ik weet nu goed wat mij te wachten staat en hoe zwaar het gaat worden, maar ook hoe verschrikkelijk snel de tijd gaat.

En mooie foto J0anieke! Toch weer even een mijlpaal zo.

Het het is hier gelukkig gelukt om een beetje een planning te maken voor de bevalling! Mijn superlieve buren staan klaar voor ons in de nacht voor ons zoontje, en over 2 weken komen mijn schoonouders over voor een week. Daarna ben ik 41 weken, maar gezien ik een grote baby in de buik heb hoop ik dat die daarvoor geboren wordt. Ik heb al besproken dat de verloskundige met 40 weken gaat kijken of ze mij kan strippen, mocht dat niet lukken wil in een inleiding bespreken.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 11:00

Eskimo heel herkenbaar, zowel het achteraf herkennen van een depressie als ook het stukje liefde voelen voor. Ik merk dat dat nu bij de tweede makkelijker gaat juist omdat ik het los kan laten ("die liefde komt toch nog wel") en daardoor ontspannener ben. Daardoor sta ik er juist meer voor open en lijkt dat makkelijker te gaan. Heb me er ook naast neergelegd dat ik niet zo'n moeder ben die slijmt bij elke baby O:) maar ik ben intens dol op onze dochter dus weet zeker dat het komt.

Wat fijn dat het gelukt is om te plannen! En spannende tijden zo hoor :):)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 11:37

Allemaal heel bekende verhalen! Wij waren bang voor een depressie bij mij, al voor de bevalling van de eerste. Ik denk omdat we er zo bovenop zaten en gelijk rekening met alles hielden dat het daarom juist niet is gebeurd.. :')

En wat fijn Eskimo! Dat moet een opluchting zijn zo! :(:)

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 16:39

Wauw, wat heftig om over die depressies te lezen. Ik hoop dat dat jullie deze tweede ronde bespaard blijft.

Wat fijn, lekker buiten de deur eten, kunnen voeden en ook nog zo’n meewerkende plek! Dat is eentje om te onthouden Joanieke!

Hier gaat het goed met mij en Sven! Sven deed het tijdens de opname zo goed dat we gisteren lekker naar huis mochten. We zijn vooral druk met zijn temperatuur goed regelen, maar verder doet hij het volgens het boekje ondanks dat hij jong en klein is.
Heel blij mee, zo kan ik toch nog wat genieten van mijn kraamweek!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 23:27

Fijn om te horen Sannens! Zo veel mogelijk van genieten ook! <3

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-24 14:53

Fijn dat Scott nog steeds lekker groeit Joanieke ! En gelukkig geen vreemde reacties gehad. Hier inmiddels ook 2 x in het openbaar gevoed en verbaas me zelf dat het me echt totaal helemaal niks kan schelen stel dat mensen iets zien of denken.

Wat fijn dat je herstel goed gaat Zebraatje! lastig is het dan he om niet teveel te doen!
Wat jammer dat het aanleggen niet lukte, maar heel knap dat je alles voor hem kolft!!
Ah dikke knuffel voor jou en laat de tranen lekker gaan, het is ook zwaar met zo'n kleintje erbij en alles is nieuw.

Jeetje wat een heftige verhalen van jullie Lady en Eskimo over de postpartum depressie. Of in ieder geval de zware tijd die jullie toen hebben gehad. Hopelijk blijft dat jullie deze keer bespaard.

en fijn dat het opvangplan gelukt is Eskimo!

Fijn dat jullie lekker thuis zijn Sannens!

Hier gaat alles zn gangetje en Zoë is alweer 6 weken

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 15:27

Oh mij doet t nog wel wat.. Gisteren naar de Efteling geweest met een flinke groep en daar gevoed in een druk restaurant, dat vond ik niet zo relaxed.. Zat ook vol in de zon en zweette me helemaal kapot. M'n borsten gingen ook nog eens mega hard lekken en naast de hydrofielen en mn kleding zat ik zowat m'n buurvrouw onder te spuiten.. := Het zou mij echt opluchten als ik niet zoveel meer lek en geen hydrofielen meer nodig heb..
Ben toen met m'n man naar buiten gegaan (hij en mn oudste waren ook overprikkeld). Oudste lekker in de speeltuin gespeeld en Scott wilde alsnog wat drinken, dus hem heb ik buiten verder gevoed. Zo blij dat ik wat dekentjes mee had waaronder een lekker wollen dekentje.. Dat was echt even een verademing.. :')

Scott is vandaag 7 weken en m'n man is sinds vandaag weer aan het werk. Het gaat gelukkig goed. M'n oudste is wel een beetje de randjes aan het opzoeken (lekker die leeftijd van 2 := ). Gelukkig rustig aan oefenen, 2 daagjes dat ik het 'alleen' moet doen. Morgen gaat de oudste een dagje extra naar de opvang ivm de zadelmaker die in de middag komt.

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-24 14:36

Nou kan me voorstellen dat het dan een stuk lastiger is inderdaad Joanieke!! Hier lek ik niet dus het is hemdje naar beneden frummelen en Zoë aan laten happen en dan gaan. Voor de vorm nog een hydrofiel boven langs gelegd. Slim dat je dekentjes mee had zodat je in alle rust buiten kon voeden. Kan me voorstellen dat dat wel zo relaxed was. Lekker met uitzicht op man en oudste <3

Spannend nu alleen met de twee kids en een peuterpuber die er lekker gebruik van maakt dat mama alleen is haha. Succes !! Gelukkig rustig opstarten

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:55

J0anieke schreef:
Oh mij doet t nog wel wat.. Gisteren naar de Efteling geweest met een flinke groep en daar gevoed in een druk restaurant, dat vond ik niet zo relaxed.. Zat ook vol in de zon en zweette me helemaal kapot. M'n borsten gingen ook nog eens mega hard lekken en naast de hydrofielen en mn kleding zat ik zowat m'n buurvrouw onder te spuiten.. := Het zou mij echt opluchten als ik niet zoveel meer lek en geen hydrofielen meer nodig heb..
Ben toen met m'n man naar buiten gegaan (hij en mn oudste waren ook overprikkeld). Oudste lekker in de speeltuin gespeeld en Scott wilde alsnog wat drinken, dus hem heb ik buiten verder gevoed. Zo blij dat ik wat dekentjes mee had waaronder een lekker wollen dekentje.. Dat was echt even een verademing.. :')

Scott is vandaag 7 weken en m'n man is sinds vandaag weer aan het werk. Het gaat gelukkig goed. M'n oudste is wel een beetje de randjes aan het opzoeken (lekker die leeftijd van 2 := ). Gelukkig rustig aan oefenen, 2 daagjes dat ik het 'alleen' moet doen. Morgen gaat de oudste een dagje extra naar de opvang ivm de zadelmaker die in de middag komt.

Pittig met een 2-jarige! Hier ook dadelijk een baby en een 2-jarige :D . Het is al zwaar tijdens de laatste loodjes van de zwangerschap, laat staan als de baby er is... Fijn dat je rustig kan 'oefenen'. Lijkt mij echt wel lastig om weer even opnieuw de balans te vinden en de aandacht te verdelen tussen peuter en baby.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 15:08

Joanieke wat fijn dat je het buiten op kon lossen! En na 7 weken weer aan het werk, jeetje wat fijn! Mijn man was dus na een week weer aan de slag (werkt 6 dagen pw van 6 smorgens tot 6 savonds, eigen zaak) maar had het heel fijn gevonden als hij er langer zou zijn geweest. Zeker omdat onze dochter inderdaad ook in de 2 dus ik zeg nee fase zit 8)7 ze is vreselijk lief maar wat een draak ook tegelijkertijd. Ze kan vooral goed commanderen en als je dan niet doet hoe zij dat wil is het herrie in de tent. Heeft ze mooi pech mee, want nee is en blijft nee :D moet zeggen dat ik verwacht had dat het pittiger zou zijn, maar het went erg snel en ze is nog steeds heel erg lief naar onze baby toe.

Zira wat fijn dat je niet lekt! Jaloers! Ik ben ook kamp alles bende na het voeden.

Ik heb afgelopen vrijdag op een feestje gevoed, op de (drukke) gang, maar was erg onhandig. Ik moet wel kunnen zien wat hij doet want hij blijft altijd slecht hangen met drinken, elke beweging laat hij weer los. En dan jezelf bedekt hebben is heel onhandig. Maar we hebben het wel gered uiteindelijk. Kleine man ontwikkelt mega goed, bijna 7 weken oud, zit al in maatje 62, lacht bij oogcontact, maakt nieuwe geluidjes en slaapt snachts bijna alle nachten iig een stuk van 5 uur :):) zo'n ongelofelijk fijne en lieve baby! <3

Ik heb helaas zelf sinds vannacht een pijnlijke borst. Alsof het een mega blauwe plek is. Maar niet rood of heet dus hoop dat het geen borstontsteking is en snel weer weggaat.

Afbeelding

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:08

Wat een heerlijke baby Lady! Pittig dat je man na een week weer aan de slag moest, en dan ook nog eens zulke lange dagen. Knap hoor dat je het dan alleen doet met een peuter in de nee fase! :D

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 14:21

Oef moet er niet aan denken vanaf week 2 gelijk volledig alles alleen.. Ik kon de oudste toen ook nog niet echt tillen.. :=
Het gaat gelukkig goed hier! Vandaag dag 2 met de jongens. Ben wel ziek en behoorlijk op, maar de jongens doen het goed. Hoop dat ik zo nog even wat kan slapen.
Ik ben dinsdag ochtend ook nog met Scott naar de IKEA geweest. M'n oudste begint uit z'n ledikant te klimmen (wel als de lampen aan staan en wij wat anders doen, dus we gaan kijken of hij het niet doet als we hem er meteen uit halen), maar ik heb voor de zekerheid dus een bed voor hem gehaald.. Ik was iets te vroeg, de winkel zelf was nog dicht, maar even heerlijk rustig ontbeten en Scott gevoed en het was echt even een fijn momentje zo met z'n 2e. <3
Dit was wel even een uitdaging.. _O-
Afbeelding

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 15:04

Ik kon mn oudste wel tillen maar het mocht eigenlijk niet. Nou is ze al heel zelfstandig en wonen we gelijkvloers dus weinig dingen waarbij ik haar hoef te tillen gelukkig. Alleen de autostoel uit, rest kan ze allemaal zelf al duurt het vaak wel langer. En idd ook een open bedje al een poos! Dat scheelt ook veel tillen. Beterschap ook met ziek zijn! Dat is helemaal naar zo met bv geven en de kinderen erbij kan ik me voorstellen.

Oooh slim zo met die platte kar! Ik zat al twee dagen te denken hoe ga ik mijn bestelde 6 zakken paardenvoer ophalen ergens komende dagen met de kleintjes omhanden := maar de maxi cosi er ook gewoon op is natuurlijk een logische oplossing. Ik maar denken misschien de wandelwagen voor, winkelwagen achter (zo loop ik meestal met de tweewieler kruiwagen met uitmesten). Niet zo creatief ben ik met de maxi cosi haha _O-

Zebraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:02

Wat een creatieve oplossingen met platte karren en maxi Cosi's
En ook goed bezig met borstvoeding!

Hier gaat het sinds een week een stuk beter! Vorige week donderdag weer een instort moment, oververmoeid, veel tranen, echt het gevoel dat ik bij het minste over het randje zou gaan. Alle energie ging naar kolven en herstel. En ik had het gevoel dat ik moest kiezen tussen bijkomen/slapen en voor mijn baby zorgen. Besloten dat het zo niet langer kon en dat ik maatregelen moest nemen. Ook gebeld met verloskundige. Besloten om het kolven af te bouwen, van elke 3-4 uur (dus 6x per dag) naar 4x per dag. Om in ieder geval de nachten over te slaan. Mijn vriend doet dan 's nachts het flesje. En om echt 's middags even te gaan liggen.
En nu gaat het echt heel veel beter! Slaap is een wondermiddel. Ik heb meer energie, kan tijd met mijn dochtertje besteden, voel me meer mezelf en ben uit de overlevingsstand.

Met de baby gaat het ook heel goed. Vandaag 4 weken. Ze groeit lekker, huilt niet meer dan normaal. De eerste kleertjes zijn al te klein. Slapen gaat 's nachts ook goed. Tussen 12 en 9 wordt ze 2x wakker. Alleen in de avond heeft ze haar wakkere moment en dan willen wij eigenlijk graag slapen.

Mn vriend is sinds deze week weer gedeeltelijk aan het werk. Op de hele dagen heb ik hulp van (schoon)ouders, want dat was nog veel. Maar ik vind ook de balans om het rustig aan te doen als zij slaapt.

Kortom de eerste weken waren zwaar. Maar nu gaat het een stuk beter.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 22:40

Pfoe, enorm heftig dat sommige partners zo snel weer aan het werk moesten! Dat had ik bij mijn eerste met mijn vaginale bevalling niet gered en nu al helemaal niet met mijn keizersnede. Hier heeft m’n vriend het plan 6 weken thuis te blijven, misschien aan het einde om al wat dagen thuis te werken.

Hier hebben we de kraamzorg zondag afgesloten en die nacht werd ik echt doodziek. Forse borstontsteking, verloskundige gaf aan weinig mensen zo ziek te hebben gezien. M’n vriend heeft die nacht op het punt gestaan 112 te bellen als de huisartsenpost niet door pakte. Dus nu aan de antibiotica, kon ook nog wel bij deze enorme bult gebeurtenissen deze zwangerschap.
Gelukkig doet de baby het gelukkig geweldig, dus daarin niks te klagen!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 03:58

Fijn dat het beter gaat Zebraatje! Wat fijn dat er zo actief ingesprongen is, ook door je omgeving!

Jeetje wat heftig Sannens! Beterschap en sterkte.. Mag je nu wel bv geven met de ab kuur?

Ik ben gister nog weer zieker geworden helaas, maar 'gewoon' griep met lage koorts nu. Ik was bij de oudste ook vaak ziek tijdens de borstvoedings periode, hoop dat deze keer toch wat minder te hebben..

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 05:52

J0anieke schreef:
Fijn dat het beter gaat Zebraatje! Wat fijn dat er zo actief ingesprongen is, ook door je omgeving!

Jeetje wat heftig Sannens! Beterschap en sterkte.. Mag je nu wel bv geven met de ab kuur?

Ik ben gister nog weer zieker geworden helaas, maar 'gewoon' griep met lage koorts nu. Ik was bij de oudste ook vaak ziek tijdens de borstvoedings periode, hoop dat deze keer toch wat minder te hebben..

Yes gelukkig wel! Ik zit nog steeds in een moeilijke opstartfase van de borstvoeding en het beetje productie die ik had stortte helemaal in. Maar hetgeen dat ik kolfde mag ik gelukkig gewoon geven.

En beterschap voor jou ook! Hopelijk is die griep gewoon weg, want dat wil je ook gewoon niet hebben met twee kindjes.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 19:27

Het ging hier vandaag gelukkig een stuk beter, geen koorts meer.

En fijn dat je de bv nog mag geven! Die ab kuur zal ook wel niet je productie bevorderen.. Gelukkig trekt dat vaak later weer bij..

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 20:53

Zebraatje wat ontzettend goed om meteen in te grijpen toen het niet goed ging! Slaap is toch wel de redding van mentaal welzijn blijkt maar weer en klinkt als een stijgende lijn vanaf nu *\o/*

Spannend wat een immense pech heb jij op rij zo. Ik vind het knap hoe je ermee omgaat en over schrijft. Hopelijk voel je je snel weer de oude.

Joanieke gelukkig ook aan de beterende hand!

XladyX schreef:
Ik heb helaas zelf sinds vannacht een pijnlijke borst. Alsof het een mega blauwe plek is. Maar niet rood of heet dus hoop dat het geen borstontsteking is en snel weer weggaat.

Nou een paar dagen verder en ik mag helaas aansluiten bij de borstontsteking, borstpijn werd eerst minder maar daarna toch weer wat meer. Sinds vanmorgen is het een flinke rode vlek en had ik er meer last van en had wat verhoging met 38,3. Toch even de huisartsenpost gebeld voor advies en kreeg de optie voor AB kuur of afwachten (dan wel aan de paracetemol) dus voor nu besloten af te wachten en paracetamol te nemen. Voel me gelukkig alleen moe en koud, lang (nog) niet zo heftig als bij jou Sannens. Maar is wel een domper.. hoop plannen nog voor morgen, ook zadelmaker zou langskomen dus ik hoop dat ik op een of andere mysterieuze wijze morgen nergens meer last van heb.. maar dat zal wel niet. Als het iig maar beter gaat hopelijk