Bedankt voor alle felicitaties! Ik lees alles wel mee, maar op alles reageren is even wat veel nu 
Yipee; ik heb een voedingskussen van Snoozzz met van die pareltjes erin. In het begin was die vrij hard maar na een weekje gebruiken werd hij wat zachter en vond ik hem heel fijn. Heb hem bij de 1e gebruikt en nu weer om zelf mee te slapen en tijdens het voeden. Wij hebben een Nuna Mixx Next kinderwagen, echt een aanrader. Op de meeste duurdere wagens kun je met adapters een maxi cosi kwijt!
Voor de dames die benieuwd zijn naar m’n bevalling, hieronder het verhaal gekopieerd uit m’n whatsapp. Alles vlot en goed gegaan, maar even in spoiler omdat ik snap dat niet iedereen zit te wachten op bevallingsverhalen.
Spoiler:
Jaa zaterdagavond om 22.30 braken spontaan m’n vliezen toen ik in bed lag. We zijn toen naar het ziekenhuis gemoeten voor een CTG en daar leek het ook alsof ik weëen begon te krijgen, dus toen zijn we daar de nacht geweest. In de ochtend weer een CTG gehad en toen zijn we naar huis gestuurd om het af te wachten omdat ik niks had wat ook maar op een krampje leek en om te kijken of het vanzelf op gang zou komen. Zo niet dan was ik maandagochtend ingeleid. Rond 15.00 gisteren kreeg ik wat lichte kramp, zijn we nog naar de jumbo geweest en om 17.00 heb ik nog kippensoep staan maken en had ik al wel wat onregelmatige eerste weëen. Rond 18.00 heb ik een kopje soep naar binnen geduwd en om 18.30 waren we in het ziekenhuis. Flink afgezien want had alleen maar rug- en beenweëen en toen de verloskundige om 20.00 kwam voor de eerste controle zat ik al op 7-8cm Mocht toen gaan douchen, maar wel met de instructie dat als ik het idee had dat ik persdrang kreeg we meteen op het alarm moesten duwen. Bij de 3e wee had ik had gevoel dat er iets veranderde, bij de 4e zei ik tegen Hans ik denk dat ik persdrang krijg en bij de 5e heb ik Hans aan het alarm laten trekken Om 20.15 begonnen met persen en om 20.24 was hij er, echt bizar