Welkom kiwi en alle anderen die ik nog niet heb gesproken
Ik zal ook nog maar eens een berichtje posten want ik krijg heel veel lieve berichtjes of alles goed met ons gaat
Ik ben intussen een stille leelezer geworden maar wel activer in de groepsapp. Toch volg ik iedereen en vind ik het leuk om mee te blijven lezen!
Hier inmiddels 29+6 en morgen de kaap van de beruchte 30w te pakken. Voor ons mentaal de grootste drempel die we over moeten en ik ben al een week emotioneel hopeloos
mijn vriend weet niet wat die met me aan moet haha want mijn hormonen (en emoties) schieten alle kanten op. Van rustig, tevreden, blij en gelukkig naar angstig, verdrietig, rouwig en wanhopig. Achja, zoals alles vliegt dat ook wel weer over
Fysiek gaat het nog steeds erg brak want ik loop al sinds week 20 met de harde buiken en voorweeën en ik begin de pijn echt enorm beu te worden heel de dag. Enorm vermoeiend om continue buik en rug weeën te moeten opvangen terwijl er niks door zet (gelukkig maar!)
voorlopig zijn alle controles wel heel goed; en die heb ik wekelijks
) dus een angst voor vroeggeboorte is eigenlijk niet meer ter sprake gekomen sinds dien.
Máár het aller aller aller belangrijkste is dat de pinda het heel goed doet!
Het is een actieve en sterke jongen in het hogere percentiel en ik ben heel benieuwd hoe hij het de komende weken gaat doen 
Vorige week een 3D echo laten maken op hetzelfde termijn als de laatste van Liam en ondanks dat dit kindje een veel vollere toet heeft lijken sommige foto's echt bizár veel op elkaar! Ik zou enkel aan de hand van de foto zelfs niet kunnen zeggen welke foto van welke baby is