Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josien_ schreef:Hier gaat het qua sporten best wel goed! Helaas moet ik door blessures van mijn buddy wel mijn Hyrox double women kaartje te koop zetten.
Zou het graag omruilen naar mixed, zodat ik met mijn vriend kan doen maar tot nu toe geen succes.
ik ben ook erg benieuwd naar chillates haha!
Winged schreef:Ik ga ook weer proberen hier wat meer mee te kletsen. Ik ben momenteel in training voor de marathon (21 juni, TT marathon) en heb as zondag een survivalrun (Westerbork). Tussendoor gaat er nog een halve marathon door ivm wedstrijdprikkel. Al met al loop ik nu 4x in de week hard, 2x krachttraining. Probeer zoveel mogelijk de trainingen vóór of direct na het werk te doen. Ik werk 36 uur.. dus dat is momenteel vooral veel in het donker hardlopen (gisteravond om 6 uur de deur uit voor 6 kilometer interval). Vanmorgen 40 minuten krachttraining met mijn geliefde dumbbels die thuis liggen. Ik heb het voordeel dat mijn vriend PT-er is. Hij mag mij geen training geven, maar hij geeft mij wel zo nu en dan een schop als ik dingen níet doe. Ik heb een hekel aan het rollen van mijn spieren. Resulteert nog wel eens in een 'Ga nu maar gewoon doen, want anders loop je morgen te klagen dat je last hebt', preek