Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-22 08:46

Bhodi schreef:
Gnome schreef:
Gefeliciteerd Bhodi. Prachtig kerstcadeau! Je bent hier van harte welkom hoor maar snap inderdaad dat je er dan wat achteraan hobbelt haha. Kunt er eentje openen en gezellig hier mee kletsen tot daar ook meer animo voor is? Ervaringen uitwisselen, zeker in het begin, is zo fijn.

Ja, ik heb toch maar een ander topic aangemaakt :) dit is toch al een wat vaster groepje en jullie zijn allemaal al zo ver haha. Kom ik aan met 4+1 of 4+2 waarbij alles nog moet beginnen :')

Heel erg bedankt voor alle felicitaties! En voor jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap gewenst <3

Jij ook Bhodi. Is je van harte gegund!!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-22 08:47

Marlis schreef:
Pff hier beide liften die het niet doen. Met de herder niet zo erg, ging vroeg hardlopen dus trap genomen.

Maar we hebben ook twee honden met drie poten. De kleine kan getild of in tas maar de grote is 12,5 en 30 kilo.

Arm beest heeft nu van drie hoog naar beneden en van beneden naar drie hoog trap moeten lopen.

Zijn drie lange trappen en mij lukt het optillen niet van hem en mn vriend heeft een flinke operatie gehad tijd terug waardoor trap lopen voor hem zelf al lastig is.

Moet rond half negen weg, herder naar m'n ouders want die kan natuurlijk niet met die van mn zus en de gehandicapte hondjes mee naar zus. Gaan dagje Valkenburg.

Hopelijk doen de liften het dan. Dit is echt rot. Vriend dan ook al naar werk. Anders blijf ik trap lopen. [ [url=m/E7ryGd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poppie zo knap gedaan

Och wat een ellende met die liften zeg!! Hopelijk wordt het inderdaad vandaag gemaakt. Zullen vast ook mensen slecht ter been zijn die nu vast zitten in huis. Brr.

Heel veel plezier in Limburg!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:09

Sting schreef:
Hier vanmiddag de 20 weken echo gehad en alles is goed! En de echo dame heeft zich niet versproken :)) dus we weten nog steeds niet wat het geslacht is :+.

Ik wist niet dat het zo lang zou duren, ze is een uur bezig geweest… vond m’n buik op een gegeven moment niet echt leuk meer -O- . Baby lag als een malle te spartelen, dus viel niet op te meten :')

Super!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:11

Marlis schreef:
Pff hier beide liften die het niet doen. Met de herder niet zo erg, ging vroeg hardlopen dus trap genomen.

Maar we hebben ook twee honden met drie poten. De kleine kan getild of in tas maar de grote is 12,5 en 30 kilo.

Arm beest heeft nu van drie hoog naar beneden en van beneden naar drie hoog trap moeten lopen.

Zijn drie lange trappen en mij lukt het optillen niet van hem en mn vriend heeft een flinke operatie gehad tijd terug waardoor trap lopen voor hem zelf al lastig is.

Moet rond half negen weg, herder naar m'n ouders want die kan natuurlijk niet met die van mn zus en de gehandicapte hondjes mee naar zus. Gaan dagje Valkenburg.

Hopelijk doen de liften het dan. Dit is echt rot. Vriend dan ook al naar werk. Anders blijf ik trap lopen. [ [url=m/E7ryGd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poppie zo knap gedaan

Wat vervelend! Veel plezier in Valkenburg!

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:30

Marlis schreef:

Poppie zo knap gedaan

Wat een gedoe met die liften…

Oh Valkenburg is erg leuk! Als je nog naar een lekker restaurant wilt is Latino’s erg goed!

DonDon

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 14:39

Gefeliciteerd Bhodi.

Valkenburg erg leuk!! Pff wat een weer alleen maar regen echt geen zak aan. Maar goed wel lekker kerst vieren en in het nieuwe jaar een echo!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-22 15:16

Hier nu lekker vrij van werk tm dinsdag. Gaat best goed. Hoestje wordt nu aanzienlijk minder en ook geen hoofdpijn meer.

Ennnnn onze robotstofzuiger is eindelijk gemaakt na 10 weken weggeweest te zijn voor reparatie. Wat een verademing is dat zeg. Als de kleine kan kruipen, komt er ook mooi een dweilrobot bij.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:05

Nou wij vonden het echt een grote flop. Echt niks aan aan Valkenburg. Meeh. Haha

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:31

Marlis wat vervelend voor de honden met de liften. Zijn ze inmiddels wel weer gemaakt? Viel Valkenburg tegen? Ben er nog nooit geweest. Wel jammer zeg!

Bhodi, hopelijk komen daar ook genoeg gezellige kletsers. Maar je mag ook nog steeds hier meekletsen hoor.

Dondon niks aan he die regen? Doe mij dan maar het weer van vorige week. ;)

Gnome heerlijk vrij tot dinsdag! Lekker van genieten. Nog plannen met de kerst?
Wat fijn zo'n robotstofzuiger! Zit ook wel eens eraan te denken om zo'n ding aan te schaffen.

Kom net terug van de kerstborrel. Normaal hou ik het wel langer vol, maar was helemaal gesloopt. Dus vond het wel goed, lekker in chill kleding op de bank en patatjes besteld. O:) Ted is alweer lekker aan het schoppen, wordt echt elke week meer haha. Vandaag ook alweer 26 weken. :wow:
Enne...dit is als leerkracht stiekem toch wel een fijn gezicht! Haha.
Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-22 19:07

mriek1990 schreef:
Gnome heerlijk vrij tot dinsdag! Lekker van genieten. Nog plannen met de kerst?
Wat fijn zo'n robotstofzuiger! Zit ook wel eens eraan te denken om zo'n ding aan te schaffen.

Kom net terug van de kerstborrel. Normaal hou ik het wel langer vol, maar was helemaal gesloopt. Dus vond het wel goed, lekker in chill kleding op de bank en patatjes besteld. O:) Ted is alweer lekker aan het schoppen, wordt echt elke week meer haha. Vandaag ook alweer 26 weken. :wow:
Enne...dit is als leerkracht stiekem toch wel een fijn gezicht! Haha.
[ [url=m/rFcmnT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben 2 huskies en 1 kat. Oftewel 24/7 haarconfetti in huis dus echt heerlijk zo'n apparaat dan. Wij hebben 'm bij coolblue gekocht als tweedekans. Samsung Jet bot+.

Hier drukke kerstdagen ja. Heb net de cadeaus gedaan met mijn man. Heb een switch gehad met ring fit. Kan ik mooi nog wat sporten deze maanden en tegen het eind lekker een spelletje spelen met stomme poppetjes ofzo haha. En van Snooz een voedingskussen <3

Zondag uit eten met de schoonfamilie en maandag naar het westen voor mijn familie. Daar gourmet en surprises met veel cadeaus. Dinsdag heeft mijn werkgever iedereen een betaalde extra vrije dag gegeven dus dan ook lekker bijkomen van alles.

En jullie?

Heerlijk dat je Ted zo voelt. Ik had twee drukke dagen, buik voelde ook wat gek en voelde de baby helemaal niet meer. Zelfs m'n man probeerde 'm in de nacht te voelen voor de zekerheid. Gelukkig ineens midden in de nacht wakker van getrappel.

Ga jij nog iets van een pretecho doen of heb je nu alleen nog controles zonder echo?

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 20:18

Ah met 2 huskies en een kat zal er wel veel haar zijn ja. Misschien kopen wij er ook wel eens een, heb zo'n hékel aan stofzuigen!
Drukke dagen voor de boeg. Een switch is wel een mooi cadeau zeg, wat lief! <3 Ben ook wel benieuwd hoe het sporten met zo'n ringfit is.
Wat heerlijk van je werkgever, kun je lekker even bijkomen.
Hmm, snap wel dat je je even zorgen maakte toen je de kleine even niet meer voelde. Gelukkig dat 'ie zich in de avond weer liet voelen. :o

Wij hebben eerste kerstdag eten bij mijn ouders, tweede kerstdag komen de ouders van mijn vriend bij ons. Morgen moeten we dus kerstboodschappen gaan doen. Zal wel méga druk zijn in de supermarkt, dus we gaan mooi vroeg. :=
Het lijkt mij wel leuk om nog een pretecho te doen, misschien ook wel zo'n 3D. Dat kan geloof ik alleen binnen bepaalde weken, moet ik even uitzoeken. Ik krijg in week 32 sowieso nog een echo, ook om te kijken hoe de placenta ligt.
Volgende week moet ik naar het ziekenhuis voor die suikertest. En de week daarna weer bloedprikken om te kijken wat de bloedgroep van Ted is. :)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 20:24

Vivian, super leuk je aankondiging! Toevallig liet een vriendin van mij je aankondiging al zien (we spraken erover dat we het zo’n leuk idee vonden), nu ineens een bokt-naam account aan gekoppeld :)

Sting, wat fijn dat alles goed was :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-22 11:23

Oh meiden die Snooz is echt *\o/* gewoon 11 uur in coma gelegen met dat kussen. Zalig.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 11:40

Gnome schreef:
Oh meiden die Snooz is echt *\o/* gewoon 11 uur in coma gelegen met dat kussen. Zalig.

Oh wat lekker zeg! Heerlijk! Ik vind het ook zooo heerlijk slapen.

Alleen voel ik mij zover weg van mijn man :') maar die pikt de andere kant in

Maar super fijn dat je er zo goed mee hebt geslapen!!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:11

Gnome schreef:

Haha wat goed en fijn!
Goede aanrader dus. :D

Wij zijn net terug van boodschappen doen.. Lidl was nog wel te doen, maar de Jumbo... Wat een chaos.
Wáárom stellen we het toch altijd uit tot de laatste dag? :=

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:38

Wij zijn ook net terug, maar hadden het meeste al dus gingen alleen voor wat drinken heen en nieuwe peertjes om te stoven (ik heb alles gisteren opgegeten :') ).

Ik vind het altijd wel vermakelijk om de chaos te zien rond de feestdagen, zo lang ik er zelf niet aan mee hoef te doen. :')

Vandaag met z'n tweetjes rollade, peertjes en aardappeltjes. Morgen gourmetten en overmorgen traditioneel zoveel mogelijk gangen.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 12:45

Haha snel nog even nieuwe stoofpeertjes halen dus.
Slim dat je verder alles al in huis had. Klinkt als leuke kerstdagen die je voor de boeg hebt. :)

Mijn schoonouders komen 2e kerstdag bij ons pizzaretten, ál het verse pizzadeeg uitverkocht! Hadden dus voor de zekerheid zo'n pak gehaald over zelf een bodem te maken.
Belt gelukkig mijn moeder net, dat het hele vak weer vol ligt. Dus die neemt gelukkig wat pakken mee. _O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-22 12:51

Hahaha heerlijk die last minute chaos en inderdaad... Ieder jaar trappen we er weer in.

Ik ga me vandaag even verdiepen in de verzekeringen. Had snel bij Ditzo gekeken maar volgens mij hebben die helemaal geen contract hier met mijn verloskundige en ziekenhuis.. Schiet ook niet op.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 14:35

Gnome schreef:
Hahaha heerlijk die last minute chaos en inderdaad... Ieder jaar trappen we er weer in.

Ik ga me vandaag even verdiepen in de verzekeringen. Had snel bij Ditzo gekeken maar volgens mij hebben die helemaal geen contract hier met mijn verloskundige en ziekenhuis.. Schiet ook niet op.

Ziekenhuis zeggen ze vrije keuze in te hebben, zag wel dat ze nog op veel plaatsen niet door de onderhandeling heen zijn maar goed als ik vrije keuze heb zoeken ze dat maar uit :+
Verloskundige is natuurlijk wel een dingetje..

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-22 14:38

Ik ben bij United consumers uitgekomen. Is van VGZ maar wel met aanzienlijke korting. Betaal 180 pm straks. Wat zit erin en waarom:

-100% vergoeding bevallen in het ziekenhuis zonder medische indicatie
-100% vergoeding kraamhulp
-kraampakket
-100 euro voor bevallingscursussen of na de bevalling vergoed tot 6 maanden
-80 euro borstkolf
-24x fysio
-125 euro voor een bril (heb nu alleen lenzen maar dat is niet zo handig met een kleine)
-250 euro tand

Alles lijkt ook aangesloten te zijn qua ziekenhuizen dus volgens mij een prima deal zo. Ben nog nooit zo dik verzekerd geweest :Y)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-22 14:42

Azmay schreef:
Gnome schreef:

Ziekenhuis zeggen ze vrije keuze in te hebben, zag wel dat ze nog op veel plaatsen niet door de onderhandeling heen zijn maar goed als ik vrije keuze heb zoeken ze dat maar uit :+
Verloskundige is natuurlijk wel een dingetje..

Volgens mij kun je via Ditzo ook wel overal heen alleen betalen ze dan als vergoeding het gemiddelde dat gecontracteerde ziekenhuizen zouden rekenen en je moet het eerst zelf voorschieten. Dat kan zeker in een ziekenhuis natuurlijk heel hard oplopen qua kosten. Dan moet je het wel op kunnen hoesten eerst.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 14:49

Heerlijk die boodschappen chaos :') Ik moet 2e kerstdag koken maar moet dan ook nog boodschappen halen dus hoop maar dat alles er nog een beetje is dan haha.

Wij hebben ook een robotstofzuiger, ik vind het super, hebben alleen nu een hele simpele, wil straks nog wel eens een wat luxere dat je hem gewoon automatisch kan instellen dat hij zelf gaat zuigen elke dag, nu moeten we hem nog gewoon handmatig aanzetten :P

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-22 14:55

QueenE schreef:
Heerlijk die boodschappen chaos :') Ik moet 2e kerstdag koken maar moet dan ook nog boodschappen halen dus hoop maar dat alles er nog een beetje is dan haha.

Wij hebben ook een robotstofzuiger, ik vind het super, hebben alleen nu een hele simpele, wil straks nog wel eens een wat luxere dat je hem gewoon automatisch kan instellen dat hij zelf gaat zuigen elke dag, nu moeten we hem nog gewoon handmatig aanzetten :P

Die van ons leegt ook zelf z'n bakje. Enige nadeel is dat je dan eens in de zoveel tijd dat zakje leeg moet purren haha. Zal vast niet moeten maar ik vind het zonde om daar steeds nieuwe voor te kopen :')

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 14:58

Oh dat is helemaal ideaal zeg :D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 23:41

Hele fijne kerst allemaal! <3
Gek idee dat dit de laatste kerst met z'n twee is. Kan niet wachten om alle kleine spruiten in het nieuwe jaar te bewonderen! :o