marley93 schreef:Vliendertje schreef:Vinden jullie het ook leuk om recepten te delen? Of moet ik daarvoor in een ander topic zijn? Ik ben ook erg benieuwd naar jullie eetpatronen en leuke eet tips!
Ik vind dat wel leuk in ieder geval.![]()
Ik ben bezig via WeightWatchers. De afgelopen week en vorige week wat minder lekker bezig geweest voor mijn gevoel. Er was vorige week een halve kilo bij op de weegschaal, maar ik heb ook eerder anderhalve kilo erbij gehad die er de volgende week precies weer af was, dus ik zie het allemaal wel. Ik focus me nu gewoon vooral op gezonder eten maar niet helemaal snackloos te gaan. Af en toe een bakje chips of een keer pizza eten moet gewoon kunnen voor mij, anders houd ik het niet vol.
Ontbijten doe ik met havermout, amandelmelk, lijnzaad, en een beetje kaneel. Lunch wisselt. Ik deed altijd volkorenknäckenbrod met cottage cheese en plakjes kalkoen, maar dat begint me de keel uit te hangen, dus als iemand iets anders weet? Avondeten probeer ik vooral mijn 250g groenten en peulvruchten in te stoppen. En als ik pasta eet ofzo kies ik voor de volkoren variant. Zit ik ook sneller vol van.
Is Weightwatchers calorieën tellen?
Ik probeer aan 1800 kcal per dag te komen.
Ik begin ook vaak de dag met havermout, paar rozijntjes, geprakte banaan en melk. Daarna een scheutje maple syrup er over.
Of gewoon een tosti!
Daarnaast volg ik wat mensen op Instagram voor leuke recepten!
2 appels en een ei, 300 - 400 gram groente zit sowieso in mijn dag programma. Na het sporten ook een eiwitrijk toetje. Verder ben ik wat losser.
Ik ga niet over 600 kcal voor m’n avond eten.
Ik ben gek op Turkse pizza’s. Vind ik veel lekkerder dan andere diepvries pizza’s!
Daarop 100 gram gekruide kipfilet, 1 paprika, 100 gram sla en een halve komkommer. Soms een lepel knoflooksaus er over. Heerlijk!
Gister een nieuw toetje / ontbijt / tussendoortje uitgeprobeerd. Super lekker! 1 hele voor 280 kcal. (1 eierkoek, 200 gram kwark, 2 blaadjes gelatine, aardbeien)