Booster vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veldbloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:19

Silvia schreef:
Ik heb afgelopen woensdag online een afspraak gemaakt en kon vanochtend al terecht in Duiven. Inderdaad allemaal militairen. De boosterprik werd gezet door een militair met mega spierballen en strak t-shirt aan. :wow: ik heb van de hele prik niets gemerkt want ik was behoorlijk afgeleid. :D

_O-

Ik heb gisteren de booster gehad, heel de nacht koortsig geweest, zakt nu wat af. De eerste 2 heb ik bijna niks van gemerkt dus dat viel tegen!

purny

Re: Booster vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-21 19:20

Nu wel last van mijn arm, vanmiddag beetje hoofdpijn maar gelijk water gedronken.
Ook was ik even moe maar dat kon ook zo zijn omdat ik van de spanning al om 5 uur uit bed was.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:22

Ik heb net als beide eerste keren echt helemaal nergens last van. Ja, 1 dag beetje spierpijn, had ik vorige keren ook. Verder niks noppes nada.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:36

Mijn vriend werkt in de zorg en kon via die sms een afspraak maken. Hij had maandag een bericht gehad met de code en kon vandaag dan een afspraak inplannen. Dat was om 13 uur en hij kon om 16 uur terecht bij de GGD. Waarschijnlijk geluk dat er een afspraak afgezegd was :-)

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:46

Ik heb vandaag een SMS gekregen dat ik een afspraak mag maken, toch nog een voordeel van 40+ zijn :P
Helaas kom ik er niet door i.v.m een storing bij DigiD

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:47

Ik heb nog geen sms gehad dus ik heb nog een beetje hoop dat ik er toch bij zit maar aangezien ik 24 ben denk ik niet.... zal je zien dat ik morgen een sms krijg

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:48

heb je het al opnieuw geprobeerd. Wij hebben net een afspraak gemaakt, ging zonder problemen. Volgende week aan de beurt. De verhalen over GGD die 'maar' tot 5 uur open is, is hier niet van toepassing. Kreeg 3 suggesties met allemaal avond tijden. Zelfs tot bijna 10 uur.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 19:54

Dat pak ik even de tablet erbij

Edit: Gelukt, 31 december mag ik *\o/*

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:14

Klopt idd @Fitzroy, hij was in Duiven.
Dat vond hij een stuk beter te behappen dan Deventer, Heerde of Zwolle, de opties die hij eerst voorgesteld kreeg, terwijl we dus wonen in de gemeente Rheden...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:28

Buurman vanmiddag online geprobeerd, morgen aan de beurt. Griepprikgroep .

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:28

Silvia schreef:
Fitzroy schreef:
Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor 2e Kerstdag. Er wordt enorm opgeschaald. Marije, je man is zeker in Duiven geweest? Ik hoorde van een kennis dat daar militairen werden ingezet.

Ik heb afgelopen woensdag online een afspraak gemaakt en kon vanochtend al terecht in Duiven. Inderdaad allemaal militairen. De boosterprik werd gezet door een militair met mega spierballen en strak t-shirt aan. :wow: ik heb van de hele prik niets gemerkt want ik was behoorlijk afgeleid. :D

Oh, correctie: Het zijn mariniers in Duiven :+
https://www.gelderlander.nl/duiven/matr ... ~a98e9ec7/

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:47

Moet ik gewoon nog een paar dagen wachten en het dan weer proberen?
Ik ben van 1985.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 20:59

Silvia schreef:
Fitzroy schreef:
Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor 2e Kerstdag. Er wordt enorm opgeschaald. Marije, je man is zeker in Duiven geweest? Ik hoorde van een kennis dat daar militairen werden ingezet.

Haha, ik hoorde het al. Moest 4 x refreshen en toen pas kreeg ik Duiven erbij :+ Zul je zien dat ik niet een woest aantrekkelijke marinier heb _O-

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 21:02

oliebol...te laat gezien dit :D

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 21:04

Fitzroy schreef:
Silvia schreef:

Haha, ik hoorde het al. Moest 4 x refreshen en toen pas kreeg ik Duiven erbij :+ Zul je zien dat ik niet een woest aantrekkelijke marinier heb _O-

Ik duim voor je :D

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 21:23

Ik heb mijn man niet gehoord over t uiterlijk van de militairen _O-
Maar wel dat hij er werkelijk waar helemaal niks van gevoeld heeft en dat alles heel strak georganiseerd was.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 21:47

Ik heb zojuist een afspraak voor mijn moeder gepland. Ze kan maandag al terecht (zowel Eindhoven als Helmond waren een optie dan)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 23:57

Even voor de duidelijkheid: iemand die bij het korps mariniers werkt is een marinier, iemand die bij de marine werkt valt onder vlootpersoneel. In duiven wordt vlootpersoneel ingezet volgens het nieuwsartikel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 23:59

Mizora schreef:
Even voor de duidelijkheid: iemand die bij het korps mariniers werkt is een marinier, iemand die bij de marine werkt valt onder vlootpersoneel. In duiven wordt vlootpersoneel ingezet volgens het nieuwsartikel.

Ik denk niet dat iemand dat boeit als zo'n gespierde bonk in strak shirt de prik geeft :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 00:03

Misschien dat ik dan wat gemakkelijker overstag ga :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 00:08

Mizora schreef:

Volgens mijn kennis noemde hij zichzelf marinier.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 00:38

Fitzroy schreef:
Mizora schreef:

Volgens mijn kennis noemde hij zichzelf marinier.

Kan hoor, er zijn mariniers die een speciale medische opleiding krijgen, zodat ze medische hulp kunnen bieden als ze op uitzending zijn.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 08:35

Volgens mijn man waren er in Duiven idd mensen van de marine, waar op stond van welk schip ze kwamen, maar waren er ook medewerkers van de landmacht.
Een gemengde club mensen dus.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 09:07

Marije_jiplover schreef:
Ik heb mijn man niet gehoord over t uiterlijk van de militairen _O-
Maar wel dat hij er werkelijk waar helemaal niks van gevoeld heeft en dat alles heel strak georganiseerd was.

Dan heeft jouw man in een andere rij gestaan. Mijn buurman van eind zestig is afgelopen woensdag in Duiven geweest en zelfs hij sprak er met vol ontzag over dat de broer van Rico Verhoeven de boosterprik gaf. _O-
En het meest komische was nog dat de reus heel netjes en voorzichtig de pleister op mijn arm plakte. Dat was echt te schattig.
Laatst bijgewerkt door Silvia op 25-12-21 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 09:08

Kortom, defensiepersoneel :))