Dallista schreef:Ik ga proberen dit jaar de verleiding te weerstaan.
Ik ook, vind de inhoud redelijk tegenvallen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pradadaan schreef:Ik ook, vind de inhoud redelijk tegenvallen

Ashleytjuhh schreef:welke app heb jij met 10% korting Dallista?
Alwiene schreef:Kan iemand de gele geur omschrijven voor iemand die geen idee heeft wat het eclat parfum is of waar het naar ruikt?

Oscar schreef:Mooie flesjes weer
Die roze, is dat nu die zelfde die een tijdje geleden in een ander pakket zat? Iets Sakura-achtigs?

Meest gerelateerde collectie is 100% The Ritual of Sakura, al vind ik die ook niet lekker dus absoluut niet mijn favoriet. De gele (Happiness) is het meest licht, heeft inderdaad wat weg van Eclat. Een afgezwakte versie van Mehr zou enigsinds wellicht een beetje in de buurt komen maar doet ook niet helemaal recht aan de geur. Hij is wat neutraler (dus niet zo zeer uitgesproken op de sinaasappel geur) maar wel aangenaam. Vond de Scented Candle en de Fragrance Sticks wel het minst overheersend, is dus een persoonlijke voorkeur.
Dallista schreef:Good point. Voor nu werkt het dus wel in de app, dus gewoon de nieuwe lijnen en dan krijg je 10% en de GWP (nee, niet met kalenders).
Maar of dat in het weekend anders is met de “speciale” GWP weet ik niet.
Die 10% in de app is altijd een beetje aparte eend in de bijt als het op actiekorting aankomt. Duikt altijd spontaan uit het niets op…
Normaal alleen voor 'first order, new members'.