De domste blauwe plek ooit. Zat in een zadel met een hogere lepel dan ik gewend ben en door een heupblessure is afstappen iets onhandig nu, maar ik kwam dus met m'n bovenbeen tegen de lepel aan en in de avond zat deze mooiert er.
Op de roostervloer onderuit gegaan tussen de koeien.... Andere been is ook blauw op de knie en scheenbeen.
Het zijn weer pareltjes, ik voel ze deze keer ook flink. Vooral die op mijn knie en bovenbeen.
jolmer20
Geplaatst: 14-03-25 23:51
Auww Mala26... pijnlijk!
Die ziet er ook echt pijnlijk uit zeg othelloster.. Verder geen last?
Hier mijn voet nog steeds gek en pijnlijk nadat mijn nieuwe pony ernop had staan tapdansen. Het was zo: En nu na 6 weken nog steeds een plek En pijnlijk
Ja zou idd ook nog ff laten kijken. Denk dat je nog iets te jong bent om je hele leven last te houden of kreupel te lopen
Tyke
Geplaatst: 15-03-25 10:45
Zijn weer flinke blauwe plekken …
@orthellester: flinke smak geweest… @jolmer20: brr daar zou ik ook even foto van maken of gemaakt hebben …. Al heb ik het ook op die plek een keer gehad en niet gedaan Heb je er nog veel last van?
Ohh die benen. Zoo herkenbaar Hier ook mn knie nu. Waterleiding uitrollen Zo fijn haha.
Had de dokter gebeld voor mn voer. Die zegt paracetamol nemen en omhooghouden. Natuuuuurlijk. Paracetamol doet wonderen... Gelukkig moet ik eigenlijk al de hele dag liggen voor mn hernia. Niet dat ik dat doe
Dat is trouwens bij mij normale dikte, maar ik heb artrose in mijn vingers.
_Karlijn
Geplaatst: 19-04-25 10:43
Bloedgasprikje
kosseh
Geplaatst: 19-04-25 16:32
Ik dacht dat m'n verzorgpaard lief gedag kwam zeggen, hij deed het alleen een beetje lomp. Door een hapje te nemen uit m'n hand.
Had het opzich al aan z'n blik kunnen zien. De twinkeling in z'n ogen was niet aanwezig vandaag, vandaag had hij z'n macho blik. Nieuw paard in de kudde, dan komt helaas z'n ik moet m'n plek verdedigen kant omhoog en is hij wat lompper en minder knuffelig. Het is zo een schat, maar helaas heeft (de onrust in) de kudde zo veel invloed op hem. Nog een weekje en ze gaan weer lekker op het land.
Enphalu
Geplaatst: 19-04-25 18:20
Ik heb ook er ook nog een paar voor jullie
Paard op gaan staan
Voet gebroken dankzij hetzelfde paard
Gebeten door een paard op het werk
En geen blauwe plek, maar wel een leuke. In een zee egel gaan staan