Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JJ4 schreef:Ik ga vandaag testen. Had gisteren verhoging en een hoofdpijn, echt niet te doen. Benauwd ben ik niet, had alleen bij het opstaan het gevoel alsof iemand met een duim op mijn keel drukte.
Voel me vandaag een stuk beter, maar ga de test alsnog doen. Better save than sorry.
Had dit weekend zulke leuke dingen gepland, maar heb alles afgezegd.
Ik laat me testen in de woonplaats van mijn ouders, zegt mijn moeder : Ow wat leuk, kom je daarna even een bakkie doen?![]()
![]()
En ik : ehhh mam, wat denk je zelf??
Oja!! Dat kan natuurlijk helemaal niet......![]()
Ik hou heel veel van d’r, maar soms....![]()
tokedri schreef:Veraaaaah schreef:Ik was gelukkig ook negatief! Ben nog steeds benauwd en heb nog steeds keelpijn.
Dan nergens heen gaan. Bedoel je met benauwd kortademig?
Negatieve testen zijn 80%betrouwbaar
Sheran schreef:tokedri schreef:
Dan nergens heen gaan. Bedoel je met benauwd kortademig?
Negatieve testen zijn 80%betrouwbaar
Dit klopt niet, maar als je je echt slecht voelt uiteraard nergens heen gaan.
Ze hebben het wel eens over 30% vals positief, maar dat is niet dat je, als je negatief getest bent, 30% kans op corona hebt. Het betekent dat je, als je corona hebt, alsnog 30% kans hebt op een negatieve test.
Sheran schreef:pumpina schreef:Ik vind t eigenlijk ook wel bijzonder dat ik maar 1 iemand ken die corona heeft gehad en dan nog 2 mensen via via. Ik zit ook in de randstad dus niet echt afgelegen ofzo.. Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat ik de cijfers niet geloof oid, maar wel dat ik het best raar vind.
Ik ook zoiets - maar ik denk dat we daar vooral heel erg blij mee moeten zijn
Hebben jullie trouwens ook dat je in deze tijd echt elk pijntje/kwaaltje enorm opblaast? Voel ik nou wat? heb ik nou een beetje keelpijn of niet? Is 3x kuchen per dag
'hoesten'? Dat soort dilemma's...
Sheran schreef:kiki1976 schreef:Waar vind ik dat terug, want wordt nu gezegd dat dit niet waar is.
En dan echt van de RIVM etc, niet van die vage site's die dat beweren.
Ik kan dat nl niet meer terug vinden op de site van rivm (of ik kan gewoon niet zoeken natuurlijk haha)
Wat?
kiki1976 schreef:kiki1976 schreef:Waar vind ik dat terug, want wordt nu gezegd dat dit niet waar is.
Ik kan dat nl niet meer terug vinden op de site van rivm (of ik kan gewoon niet zoeken natuurlijk haha)
Wat?
kiki1976 schreef:kiki1976 schreef:Waar vind ik dat terug, want wordt nu gezegd dat dit niet waar is.
Wat?
Sheran schreef:Zei hij: 30% vals negatief of 30% van de negatieve testen klopt niet?