Als je cheat moet je het ook goed doen inderdaad! Lekker hoor

@IMAY1990, Ik denk dat het een prima idee is om van 3 boterhammen af te gaan. Dan kan je 's middags als tussendoortje nog wat nemen waar je op dat moment zin in hebt in plaats van altijd maar boterhammen. Ik zelf houd in ieder geval heel erg van variatie

@Emmaa_, Maar ook niet aangekomen dus?
Dat is ook al netjes als je helemaal intuïtief hebt gegeten! Ik denk dat je er goed aan doet om van 1500 af te stappen. Als ik naar mezelf kijk zou dat ook geen haalbare 'verplichting' zijn, ook al is het op sommige dagen makkelijk haalbaar. Het moet niet aanvoelen als een constante strijd.@Maanlicht, Wauw 4-5x per week, lekker! Ik kan me voorstellen dat je toch weer even moet wennen aan de oefeningen. Al ga je wel snel vooruit richting je oude niveau denk ik? Omdat je nog relatief recent vol getraind hebt?
@Kimmie, Oh wat vervelend joh! Dan is het inderdaad tijd voor chocola
Is er niet nog een kansje dat hij weer bijdraait, als je sorry hebt gezegd? Hopelijk voel je je snel weer beter!Mijn motivatie is wat verder te zoeken op een of andere manier
Ik wil me graag netjes aan mijn lijstjes houden, maar ik blijf het idee houden dat ik trek heb. Terwijl dat best meevalt
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Havermouttaartje met aardbei (30gr havermout, 70gr aardbei, 1/2 ei, 10gr whey vanille, 50gr kwark)
T: Zelfgemaakt eierkoekje, kiwi
L: Bananenpannenkoek van 1 banaan en 1 ei, met 8gr whey vanille, 150 gram magere kwark en aardbeien
T: 100gr cottage cheese
D: Mac 'n cheese met lamsragout
T: Body & fit pro bar
Totaal 1652 kcal

, heel herkenbaar dus.

Ik heb ook wel eens dat wanneer ik een keer te laat eet en dus heel veel honger heb, ik dat hongergevoel bijna niet meer kan stillen. Vervolgens valt er dan meestal opeens na een paar uur een blok op mijn maag
Alsnog op 1768 uitgekomen, dus geen man overboord.