Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chantalboes schreef:Hi allemaal! Lang geleden dat ik in het tattoo topic heb meegepraat, heb een tattoo lang op een laag pitje gezet en hoop volgend jaar in Nieuw-Zeeland bij 7th day (https://instagram.com/7thday_studio?igs ... j5aj6yijr2) mijn bovenrug vol te laten prikken. Maar voor ik wegga wil ik samen met mijn moeder een kleintje laten zetten. Daarvoor ben ik opzoek naar een artiest met een precieze stijl die ook kleur doet. Voorbeeld van het idee dat ik wil, maar dan iets meer ingetogen en kleiner qua formaat:
[ [url=m/3BGDmh.jpg]Afbeelding[/url] ]
chantalboes schreef:amoebje schreef:Victoria van the tattoo garden in den haag
Wij zijn fan hier! Zij zet precies de stijl waar wij naar op zoek waren, heel mooi en subtiel met kleur. Tattoo zal pas in het najaar gezet worden.
@antheman dankjewel! Ik ga voor een bij'tje en mams voor een vlinder.
Sassieja schreef:Ik lees al een tijd mee, en wil nu toch jullie eens vragen; ben al wat langer op zoek; maar kan dé artiest niet helemaal vinden....
Ik wil graag een (niet al te grote) tattoo van de pootjes van mijn 2 katten, in kleur en levensecht óf 1 tattoo met de 2 kopjes van de katten 'samengesmolten'. Dus 1 kant 'kat X', en andere kant 'kat Y', wat dan wel in elkaar overgaat.
Onderstaande vind ik qua stijl gaaf:
Williwood ink in nijkerk misschien?
Collega van mij heeft ook zoiets laten zetten.
Maar dan half vrouw half leeuw
[ [url=m/QRyFjP.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s2pfH0.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rdbWVv.png]Afbeelding[/url] ]
Sassieja schreef:Ik lees al een tijd mee, en wil nu toch jullie eens vragen; ben al wat langer op zoek; maar kan dé artiest niet helemaal vinden....
Ik wil graag een (niet al te grote) tattoo van de pootjes van mijn 2 katten, in kleur en levensecht óf 1 tattoo met de 2 kopjes van de katten 'samengesmolten'. Dus 1 kant 'kat X', en andere kant 'kat Y', wat dan wel in elkaar overgaat.
Onderstaande vind ik qua stijl gaaf:
[ [url=m/QRyFjP.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s2pfH0.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rdbWVv.png]Afbeelding[/url] ]
MPR4 schreef:Hoi! Even een vraagje aan de mensen met een tattoo achter hun oor.
Denken jullie dat het mogelijk is om de dag van zetten nog te gaan paardrijden of geeft dat teveel druk? Of bijvoorbeeld de dag erna?
Pijn is persoonlijk, maar als jullie denken dat het sowieso onmogelijk is dan zeg ik mijn les alvast af.