Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fijn dat er niks neurologisch gevonden is. Rustig aan bijkomen en uitrusten! Fijn dat je weer thuis bent, lekker in je eigen omgeving opknappen. Sterkte!
Heel vervelend, heb me voor morgen maar ziek gemeld van werk en even de GGZ gebeld. Met de arts gesproken, dinsdag zijn de eerste 2 weken voorbij en zou er wel wat verbetering op moeten treden. Hij belt me dinsdag weer, als het dan nog niet over is moet hij even wat anders verzinnen. Dat zal ook iets van diazepam erbij worden, weer een stuk naar beneden in medicatie, of andere medicatie.
rotspul. Ben echt geneigd om maar gewoon helemaal tot 0 af te gaan bouwen en te kappen met die troep.
is toch een verdubbeling van het weekend met wandelen!
gisteren even naar het strand geweest met Otje, normaal loop ik dan makkelijk 1-2 uur maar was het nu na 20 minuten wel zat. Nog even op het strand gezeten en na 3 kwartier weer terug bij de auto.
ben dan tussendoor wel steeds even wakker hoor, maar geen energie om eruit te gaan.

60 km fietsen pfoe! Lekker hoor, als je ervan houdt
wel knap van je! Ik ben sowieso echt geen fietser dus echt respect voor die 60 km

ze is zooo ontzettend lief voor me. Ook wel een beetje confronterende foto’s (ik zat daar in de keuken, was aan het koken maar ik kon ineens echt niet meer) maar god wat is die hond geweldig

) dus voel me over het algemeen wel een beetje blèh.
Ja, het is inderdaad ook heel raar als je aangeeft aan jezelf te willen denken en niet te weten of terug werken in het algemeen wel zo'n goed idee is.
Hopelijk verloopt het herstel voor hem allemaal wat soepeler 

Succes met de dag vandaag. Ik begrijp het helemaal, ik kan ook dagen van mijn melk zijn door een gebeurtenis op een bepaalde dag. Ben zo jaloers op mensen die alles gewoon naast zich neer kunnen leggen en doorgaan, hoewel ik mij afvraag hoe gezond dat dan wel is. Fijn dat met paardlief wel alles weer ok is.
Ik heb onwijze hartkloppingen, alsof mijn hart uit mijn borstkas komt exploderen en ik tril als een rietje. Ben ontzettend misselijk en heb het heel erg heet. Ik vind dit echt niet oké
Precies de klachten die je omschrijft ook.