Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:En wat als je ook echt geen Lyme hebt? Die testen zijn normaal zelfs jaren later nog correct positief of correct negatief.
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die pas na 10 jaar een test deden en alsnog gewoon positief testen als ze dan ook effectief Lyme hebben.
Die worm in je oog, die was dan toch ook geen worm? Is er tenminste toch nooit uitgenomen als worm?
gohya schreef:@Flowerbomb ik hoor en lees het van heel veel mensen die in Nederland Negatief testen en in het buitenland Positief testen.En dan nog word het niet geloofd.
Dit is de reden dat ik me niet in Duitsland of België laat testen,het is niet geldig in Nederland in de reguliere Zorg.
Vanmiddag de MRI gehad met contrast.Kreeg het ff heel erg benauwd toen ze de vloeistof lieten lopen, dacht dat me longen stopte.Duurde gelukkig maar heel ff,maar ik schrok wel!Ik had gevraagd of het contrast gadolinium was,nee zei die,dit is nieuw.Nou er zijn voor de Lever maar 2 contrast vloeistoffen en daar zit toch echt gadolinium in.Maar ik ga het navragen.
Heel erge tinnitus nu.
Volgende week de uitslag.
In Mei afspraak reumatoloog.
pien_2010 schreef:De contrastvloeistof zou ik laten gaan. Eens met genja dus. Dat is voor artsen "lastig " zijn voor iets dat je toch niet meer kunt veranderen. Is zonde van je energie en daar kun je goodwill mee verliezen. Dus laat het gaan....