Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marrlinde schreef:![]()
Las hier bij vlagen mee maar beter voor mijn bankrekening om niet te doen... Nu ben ik toch even op zoek naar andere ervaringen.
Op mijn buik wordt echt te zwaar met de "standaard" knoop (front wrap cross carry). Ook niet stevig genoeg meer, enkele laag in 215gr bamboe/katoen. Draag hem nu ook wel eens op de rug maar daar is hij nog te onrustig voor. Hij kijkt me sowieso liever aan dan op de rug merk ik, topfase die verlatingsangst.
Hebben jullie tips voor een stevigere knoop (hij is 8,5kg nu) en tips voor een doek die meer stevigheid biedt?
_lautje_ schreef:[ [url=m/faeOZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijke doek! Julia kon er ook heel fijn in met een Robins Hip Carry. Vond ze ook echt leuk en gezellig.
Met Sophie moet ik nog even oefenen met die knoop. Had m afgekeken van de tutorial van Lenny’s Lamb omdat ze deels voorknoopte wat mij ideaal leek voor naar de psz brengen ofzo. Kan ik thuis voorkknopen en dan daar Sophie er snel instoppen. Handiger dan sjouwen met maxi cosi.
Dani schreef:Een doek van 320gr lijkt me wel erg dik maar máx 200gr lijkt me wel erg dun? Ik zou eerder naar 220-240 grams kijken, denk dat onder de 200 snel niet fijn meer is. Juist als beginner is té dun lastig volgens mij, omdat je dan goed moet knopen zodat het niet gaat snijden op je schouders en nek.
VogeltjeM schreef:Denken jullie dat deze doek geschikt is voor het dragen van een kleintje, en voor mij als beginner? Of zou hij wat lastiger te knopen zijn ivm de dikte? Vind hem zo mooi maar mijn draagconsulent zei dat ik er best eentje van max 200gr kon nemen..![]()
https://www.vonvavoom.nl/nl/little-frog ... gdoek.html