Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Irkoontje schreef:Unique6 schreef:Irkoontje hoe veter je je schoenen? Balen dat je last hebt!
Gewoon zoals het hoort :,) ik denk dat je dat laatste gaatje bedoelt? Die kan ik niet vast hebben, dat loopt vreselijk. Heb ook niks geen blaren ofzo, het is echt een gekke plek, maar wel thanks voor het meedenken allemaal!

Klinkt ook niet echt als een gezellige groep maar gelukkig heb je genoten van je vakantie.

Leuk dat je erbij komt.
En zondag ben ik met mijn zus naar de Woonbeurs in de RAI geweest waar ik een broodje roomkaas met moeite opkreeg.
Ik woog 89.9 kg welteverstaan, maar toch.
Er is dus toch nog 2.1 kg afgegaan.
die gaat het niet worden. Gister bijna niks gedaan schouder en nu aanhechting doen me zo zeer, snap er geen biet van. Rustige vakantie maar meer last. Deze week braaf brufen slikken omdat die ook omtstekingsremmend is. Geen verbetering is volgende week huisarts bellen en denk ik retourtje orthopeed aanvragen. Tot die tijd na overleg heel rustig met babygewichtjes beetje wat doen. Paar herhalingen bijna leeg of zo. Vreemd genoeg doet dan schouder minder zeer maar in rust zoals nu.

Uhmm neee toen begon die kei hard te lachen, ja ik ook 

Zeker als er dan nog iets af is! Slenteren schijnt een wondermiddel te zijn 

Maar mijn familie komt schildklier klachten wel voor en ook bloeddruk troubles 
Maargoed dat was pas na de weegschaal en al een paar dagen lichte stress