Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Had vrijdagavond een feestje, waar ik een paar wijntjes heb gedronken en daar had ik serieus een onwijze kater van gister. En ik word ook een dagje ouder dus heb wat langer nodig om te herstellen.
Had ook al 4 jaar geen alcohol gedronken sinds mijn eerste zwangerschap, behalve 2 weken geleden voor het eerst weer een wijntje. Dus ik dacht dat 3 ook wel ging. Foute inschatting.

Gister dus ook ondanks het heerlijke weer - maar de constante buien tussendoor - uiteindelijk pas om half 5 gaan lopen. Achteraf wel echt heerlijk gelopen en m'n flow weer wat terug!
Daan_O schreef:Hebben jullie dat ook met dit weer en als het dan ook nog eens donker is, dat je dan gewoon geen zin hebt om naar buiten te gaan?
. Maar probeer wel zoveel mogelijk trainingen bij daglicht te doen. 

Maar ik denk dat ik er toch niet aan kan ontkomen.
. Afgelopen week heb ik (vrijwel) geen last gehad van mijn blessure. Vanmiddag bij de fysio dus wat 'loopoefeningen' gedaan. Overhead squats, lunges en zonnegroetjes om warm te worden. Vervolgens tripling, touwtje springen en knieheffen 1 been om de 4 passen. Ik was echt in staat om m'n fysio een hug te geven. Zo blij! Ik hoop echt zo dat ik gauw weer kan lopen