[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 13:51

Herkennen jullie dit? Ik probeer al sinds gisteravond bij mac te bestellen maar steeds als ik 'ideal' selecteer en op volgende druk krijg ik deze melding:

! De transactie werd geannuleerd, gelieve opnieuw te proberen.

Voor de 100e keer, ben er nu strontchagerijnig van, graag of niet he. Grr.

Maar, weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 13:54

Iemand even in de chat van MAC aanspreken? Of even bellen naar MAC? Kan zijn dat er een storing.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 13:57

Edit: gelukt, ik heb een nieuw account aangemaakt en daar werkte het wel op :)

Cinnepin

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 14:42

Ik zie hier zoveel over mac, als ik weer foundation nodig heb, ga ik eens naar de douglas ipc ici paris...collistar bevalt me prima hoor, maar ff kijken hoe mac is dan...lees hier bijna niet anders dan mac :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 14:51

Wat Mies heeft met UD en CP heb ik met MAC en CP :))
Ik hou van de diversiteit van het merk. Kleuren, producten. Veel keuze en toch betaalbaar.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:01

Net mn more better geprobeerd. Lekker zomers kleurtje
Afbeelding

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:10

Mijn NYX stone fox is binnen, ik ben in looove!!!

Zonder flits
Afbeelding

Met flits
Afbeelding

Op de lippen

Afbeelding

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:11

Mooie kleur avelienvd!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:12

Wow wat een gaaf kleurtje borstnoot

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:20

Gaaf Borstnoot!

Mijn go to merken qua makeup zijn toch wel MAC en UD als ik ga voor foundations en lipsticks en hoge kwaliteit :j

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:43

Wat een aparte mooie kleur! Ik ben er benieuwd naar in combi met een ooglook!

Mijn bestelling van Boozyshop is binnen <3 Chocolate pallete en een sleek lipstick, ik ben echt verliefd.

Afbeelding
Afbeelding

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:43

Hier nu een poging gedaan!

Afbeelding

Afbeelding

Op advies eerst de donkere kleuren en lijnen en daarna het lichte. Maar ik krijg het nu nog niet mooi rond.

Maar de kleur vind ik wel leuk! Durf alleen nog niet zo heftig te kleuren als sommigen hier doen. Was altijd enkel van het zwart :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:49

Toffe kleur borstnoot!

Staat je goed Aliene! Heb je wel eens geprobeerd om je wenkbrauwen wat voller te houden? Denk dat je dat best wel heel goed zou staan :j

Ziet er goed uit Yasmine! Wel zou ik hem wat meer ehm.. in een ) maar dan meer plat? blenden, nu lijkt het meer alsof je uitgeschoten bent :) Wat heb je trouwens een prachtige ogen!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:17

Dat is precies waar ik tegenaan loop, als ik hem namelijk echt rond maak, lijk ik op mijn ogen geslagen of moet ik tot mijn wenkbrauw gaan... :oo heel klein rond zie je de kleuren niet, en heel groot is een blauw oog. Dus ik zit nog heel erg te knutselen op mijn vrije dagen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:19

Jaa dat snap ik! Dat heb ik ook! Ik was laatst helemaal {:} met mijn kleurencombinatie en hoe het zat, zegt mijn mams 'Ja. Wat heb je toch gedaan? Je lijkt wel ziek en/of geslagen.'

^)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:23

Mooie kleur fair, ben benieuwd naar die sleek op je lippen..

Mooi hoor Yasmine

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:24

Ooh gaaf dat palette staat ook op mijn lijstje fair, ben benieuwd hoe hij jou bevalt!

Yasmine ik zou de kleur in je arcadeboog hoger blenden, ik zelf blend hem vanuit daar naar buiten in een soort van hoek. Ik denk dat het gewoon heel veel oefenen is en blenden blijft het belangrijkste denk ik!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:25

Heb vandaag ongeveer dezelfde look als jij Yasmine

Borsnoot, gaaf dat ie binnen is. De kleur zou ik niet dragen, maar staat jou vast heel mooi. Ben wel benieuwd met een hele look :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:30

Fair schreef:
Wat een aparte mooie kleur! Ik ben er benieuwd naar in combi met een ooglook!

Mijn bestelling van Boozyshop is binnen <3 Chocolate pallete en een sleek lipstick, ik ben echt verliefd.

[ [url=m/1NEplz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EN4mDA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik doe echt serieus alles met dat chocolate pallette. Is mijn favoriete pallete. Leuke neutrale matte kleuren en hele fijne met glans. Zowat al mijn looks hebben altijd wel wat kleuren van dat palette erin zitten. Ook de lichtste twee. De glans in de ooghoek en de andere gebruik ik veel om te blenden.

@Yasmine: Ik heb exact hetzelfde probleem. Dat is sowieso een valkuil met onze ogen, hooded. Gewoon in de arcadeboog dan zie je het niet, blend je erboven, dan krijg je al snel dat het teveel is. Erg lastig om die balans te vinden.

Het helpt in ieder geval al bij mij om aan de zijkanten het niet teveel te blenden, maar zorgen dat er een rechte lijn zit waar de oogschaduw gewoon ophoud. Dat kan je bijvoorbeeld ook doen met plakband. Ik heb nooit zin in plakband dus werk het dan altijd bij met wat concealer, met een kwastje, om het wat uitgeschoten lijkt weg te halen.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 24-02-17 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:54

Ah wat fijn om te horen dat dat palette bevalt elineS! Ik ga hem morgen gelijk uitproberen! Ik vind die blauw/groene kleur prachtig, ik denk dat ik die ga combineren met de peachy kleur ernaast :)

@melati
Ik zal morgen even swatchen en hem uitproberen, ik maak een foto :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:59

Ik dacht, huh blauw? Ik heb geen blauw, maar ik heb net een andere versie zie ik nu. Ik heb de donkere chocola pallete :D Dus wel een aantal overeenkomsten, maar veel meer donkere kleuren heb ik en ipv blauw heb ik donkerpaars

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 20:01

Welke Sleek is het Fair? :#

Berdien, moeders _O- mijn moeder schrikt zich altijd lam als ik in volle make-up ga. Dus alleen daarom doe ik graag al extravagant als ik daarheen ga incl nepwimpers :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 20:09

Jans schreef:
Welke Sleek is het Fair? :#

Berdien, moeders _O- mijn moeder schrikt zich altijd lam als ik in volle make-up ga. Dus alleen daarom doe ik graag al extravagant als ik daarheen ga incl nepwimpers :')

Lekker choqueren _O- Mijn moeder roept sinds mijn 10e al dat ik meer blush op mn wangen en meer kleur op mn lippen moet doen, dus die hangt denk de vlag uit nu ik zoveel met make-up bezig ben.

Morgen hebben we een carnaval feest met als thema water. Nu had ik nog een surfpak en knutsel ik een surfplank in elkaar, en dan lekker overdadig veel bronzer op en een blauwe oogschaduw :P

Die I heart chocolate heb ik ook alle 5, en ze zijn leuk, maar sinds ik morphe gebruik, pak ik deze nooit meer. Oh ja, alleen de witte pak ik voor de highlighter, maar verder niet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 20:16

Ik heb er vier van I heart chocolate.. en er zijn er geloof ik nog 2 roze, een perzik kleurige, een zwarte en nog een bruinige te krijgen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 20:28

Ik zou die I heart chocolate alleen al willen voor het doosje :')