[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:00

Michelle77 schreef:
Ik zit ook enorm te twijfelen...

Heb een bon van 30,- liggen...

Ga youtube eens kijken. Ik ben niet zo van de heftige looks, maar de paars en roodtinten vind ik wel heeeel gaaf.
Groen twijfel ik over...

Groen kan kan je ook heel subtiel doen hoor. Naturel look klein groen lijntje onder je ogen en klaar. Ook prachtig! Leuk voor feestjes of als je groen aan hebt.

Michelle77

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:05

Ik heb wel vaker groen gedragen, staat prima. Maar als ik mezelf dan her en der in de spiegel zag, zag ik er toch wat aan.

Maar ga het t weekend uitproberen haha

Zie genoeg mogelijkheden voor een rode, paarse en volgens mij ook wel een nude look. Ideaal dus voor vakanties :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:29

Ik word zo hebberig van dit topic, ondanks dat ik zelfs van de meeste dingen niet weet wat het nou betekend haha :+ O:)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:32

Jodie_ schreef:
Ik mocht van mezelf de komende 2 maanden niks kopen, maar per ongeluk heb ik net bij de Douglas MAC Twig, Soar en de MaryLou Manizer gekocht. Woeps. O:)

In combinatie met je onderschrift moest ik lachen :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:53

nog mensen die vanavond hun slag gaan slaan bij jeffree :D ?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:58

Ik doe t niet ik doe t niet. Ik probeer t althans. Ik heb echt al teveel uitgegeven van de week.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:06

Twilight schreef:
nog mensen die vanavond hun slag gaan slaan bij jeffree :D ?

Jeej <3

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 25-05-16 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:07

ik wil heel graag de skinfrost.., maar is voor nu echt teveel geld haha.

nice Drunksheep :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:57

Mijn eerste MACs zijn binnen en alledrie staan ze echt mooi <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:59

Lisitano schreef:
Mijn eerste MACs zijn binnen en alledrie staan ze echt mooi <3

Foto's :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:59

Mavelle schreef:
In combinatie met je onderschrift moest ik lachen :')

Ik moest echt even naar m'n eigen onderschrift kijken wat er ook alweer in stond. :') Ach 't is wel waar haha!

Ohhh als ik toestemming heb van mezelf om echt weer in te slaan, dan is JS de eerste waar ik naartoe ga. Wil het nou toch echt zelf eens uitproberen!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:04

Ik wil ook nog JS liquids, maar dat is voor een volgende ronde :))

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:02

Misschien een gekke vraag, maar hoe kan ik een namaak onderscheiden van het echte product? Het gaat om de naked palettes 1 tm 3 . Ze staan op marktplaats voor een belachelijk lage prijs , en de verkoper zegt dat ze ze heeft gekregen en zelf ook niet weet of ze echt zijn .

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:03

Belachelijk lage prijs kun je ervan uitgaan dat ze nep zijn...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:09

Een vraagje over foundation.. Ik heb nu foundation van Clinique en die vind ik echt wel fijn, maar, mijn huid word nooit helemaal mooi egaal of glad. Welke foundation ik ook gebruik. Mijn huid is gewoon niet glad. Het is niet dat ik veel pukkels heb of onzuiverheden, dat valt wel mee, zeker sinds ik die blackhead maskers gebruik. Maar mijn huid blijft.. Korrelig? Ik kan het niet goed uitleggen. Dure foundation, goedkope foundation, minder dekking, veel dekking, het lijkt niet uit te maken. Ik erger me er dood aan. Als ik make-up doe op een vriendin, zoals ik gisteren deed, staat het haar prachtig, maar bij mij word het al snel teveel aan foundation, bronzer, blush etc omdat mijn huid niet glad en egaal is, maar wel schoon, en je ziet het gewoon allemaal goed zitten. Daarnaast heb ik ook best grote poriën dus allemaal 'deukjes'. Ik weet redelijk ermee om te gaan, maar het is soms wel heel frustrerend :P Iemand tips?

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:18

ElineS schreef:
Een vraagje over foundation.. Ik heb nu foundation van Clinique en die vind ik echt wel fijn, maar, mijn huid word nooit helemaal mooi egaal of glad. Welke foundation ik ook gebruik. Mijn huid is gewoon niet glad. Het is niet dat ik veel pukkels heb of onzuiverheden, dat valt wel mee, zeker sinds ik die blackhead maskers gebruik. Maar mijn huid blijft.. Korrelig? Ik kan het niet goed uitleggen. Dure foundation, goedkope foundation, minder dekking, veel dekking, het lijkt niet uit te maken. Ik erger me er dood aan. Als ik make-up doe op een vriendin, zoals ik gisteren deed, staat het haar prachtig, maar bij mij word het al snel teveel aan foundation, bronzer, blush etc omdat mijn huid niet glad en egaal is, maar wel schoon, en je ziet het gewoon allemaal goed zitten. Daarnaast heb ik ook best grote poriën dus allemaal 'deukjes'. Ik weet redelijk ermee om te gaan, maar het is soms wel heel frustrerend :P Iemand tips?

Sowieso moet je je huid heel goed hydrateren voordat je foundation op doet. En ook de crème goed in laten trekken. Misschien is het handiger ook om onder je foundation een goede primer te gebruiken. De porefiller van benefit is misschien wel wat voor jou.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:21

Krijg je leuke staaltjes als je make-up online bestelt bij Ici Paris XL?
Mijn mascara is op/uitgedroogd en ga hem sowieso bestellen, maar twijfel tussen Ici Paris en bol.com (waar sowieso een mini lipstick bijzit).
Wat zouden jullie doen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:22

Over de lipprimer van MAC: ik vind hem geweldig. Gebruik hem sinds ik m'n eerste matte lipstick daar kocht en het is echt een topproduct. _/-\o_ _/-\o_

Kaygee, ik vind de foundation je heel mooi staan! En leuk dat je sproetjes nog er doorheen komen!

Lisitano schreef:
Yltje schreef:
Tevens ben ik zo'n geval die het 'eng' vind om bij een douglas of iets te gaan vragen of ze kunnen helpen :+

Oh dat heb ik ook hoor.
Ik heb zaterdag een lippenstift van Sisley gekocht voor 41,95 omdat ik het zo banketstaaf vond dat ze al een aantal kleuren op had gesmeerd en ik niks mooi genoeg vond. Zo dom.
Zat ik daar op zo'n stoeltje en nog mensen die dan mee gaan staan kijken brrrr.

Kanonne, wat zonde... :wow:

Sharmilla, wat is VG 2 trouwens roze bij jou! Zo'n verschil haha!

Suus___ schreef:
Oke hij zit in mn mandje en nu krijg ik 25 procent korting bij twee producten.. pffff en nu hahaha

_O- _O- _O-
Je gaat geen spijt krijgen ervan. :D

Niniane, ik heb de MaryLou en vind 'm echt super. :)

Jodie. Held. :') _O-

Lisitano, ben benieuwd naar de foto's! :)

Mijn wensenlijst voor vrijdag bij UD is toch wel foundation, concealer en de Afterglow in 'Sin'. Maar heb op de site getest - ze hebben zo'n omzettabel met foundations die vergelijkbaar zijn met hun kleuren en ik kom er dus niet eens in voor. Zucht. -O- Dat wordt hopen dat de lichtste goed genoeg is. :+

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:24

Jodie, ben heel benieuwd hoe Twig jou staat! Ben er zelf heel blij mee :D

Lisitano, show us please :D

Michelle, wat Sharmila zegt!

Fijn DS :))

Lino, Diva staat je echt prachtig!

Kaygee, staat goed! Leuk dat je sproetjes nog wel zichtbaar zijn :)

Shizzel, stom is dat -O-

Verdere bijlees ben ik vergeten :=

Ik kijk uit naar m'n 8 uur layover in Boston over 2 weken - MAC counter and Sephora here I come :)) Lang leve businesstrips!
Dus als iemand nog iets nodig heeft, geef een gil!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:32

Haha Dirndl, ik heb in september een layover van 18 uur in Singapore... Hm zoveel mogelijk van de stad proberen te zien of zoveel mogelijk van Sephora proberen te zien? :')

*kruipt weer onder haar meeleessteen :D *

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:34

ElineS schreef:

Dan zal je verzorging niet goed zitten. Laat daar eens naar kijken bij een counter. Wat gebruik je nu aan reiniging en verzorging?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:36

Dirndl, heb je pb gestuurd met de shades van de tarte Rainforest of the sea foundation :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:37

Oeps.. Bestelling bij Douglas gedaan. Niks bijzonders, 2 zoeva kwastjes en een eyeliner van Loreal :) Morgen even langs de Douglas nog een cadeau bon halen & langs de Ici Paris voor nieuwe zonnebrand.

Heeft iemand ook zo'n stempelkaartje? Vanaf welke waarde krijg je zo'n stempel?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:38

Bedankt allemaal! Heb ook specifiek aangegeven geen super dekkende foundation te willen. Zonder sproetjes ben ik mezelf niet meer.

Trouwens ook super blij met de collistar mascara. Mijn wimpers krullen als een tierelier.

De oogschaduw palette die voorbij komt is echt super gaaf!

Yltje ik vond het eerst ook eng hoor om überhaupt wat te vragen. Ik bestel het liefst alles online :o maar werd de eerste keer super fijn geholpen en dan is de drempel de volgende keer al weer wat lager. Ik heb gisteren mijn eerste foundation gekocht en ik vond het echt doodeng na al die oempa loempa verhalen hier. Maar ze nam echt uitgebreid de tijd. Eerst de verschillende foundation gevoeld. Getsie wat plakken sommigen. En bij het juiste gevoel is ze kleuren gaan testen op mijn kaaklijn.

Dirndl wat een straf! Krijg je ook zakgeld mee van je baas? :P

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:38

Ik bestel ook het liefst online. Tenzij ik extra korting kan krijgen in de winkel, dmv spaarkaartjes oid :=