Dit is het tot nu toe (voorfoto's zijn hier ook ergens terug te vinden).

Nog 23 kilo te gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loolotte schreef:Heb je al een volgende stap mbt de klachten herleiden gribaldi? Het blijft lastig hèSterkte ermee in ieder geval!
Nou ik voel me behoorlijk ongezond/dikLees hier echt mensen die evenveel wegen maar 10 cm langer zijn. Ik ga sowieso als ik terug ben van vakantie mijn vetpercentage en dergelijke laten meten, dus ben benieuwd wat daaruit komt.
Gewicht zegt niks he, ik ken mensen die zijn even lang en wegen minder maar zien er dikker uit. Dus maak je geen zorgen, vergelijk je niet met een ander maar altijd met jezelf
Maar er moet toch echt geen 23 kilo meer af hoor, ik vind dat je er nu al fantastisch uit ziet!
Je bent iig super bezig!
. Heb nu ook Whey voor na het sporten want ik begon spiermassa te verliezen en dat is zonde.... (de vanile whey 24 smaakt mij ontzettend goed
met water aanmengen yummie).
... wat de chalange betreft denk ik dat ik dat maar een beetje los moet laten hahaha.
Zo wel, dan dieet je ook een hoop spiermassa eraf en ga je je natuurlijke strakheid weggooien. Je bent nu veel te veel afgevallen in korte tijd en mijn (ongevraagde) advies is dan ook om van af nu iets rustiger af te gaan vallen. Ik denk dat je anders nog van een koude kermis gaat thuis komen.

En je niet weerhouden om 'minder' te eten. En wat is nu 1 kilo joh haha netjes hoor! 
phormicola schreef:Oh prima danIk ben nogal zorgelijk aangelegd
Dat kan ook overkomen als zeuren op niks af, maar zo is het niet bedoeld.
Heb totaal niet op mijn voeding gelet, want was er bijna elke dag wel van 9 tot 6 daar. Had elke keer wel een lekkere voorraad aan eten mee naar stal. Durf mezelf nu ook niet echt te wegen

)
)
). Maar dan toch doorgezet. Ook vanavond weer sporten, en morgen een 'rustdag' want er worden 350 balen hooi geleverd.
Maar ik ga zo'n oventhermometer bestellen en daarmee moet ik wel kunnen bakken lijkt me. In elk geval een kost bespaard, want een nieuwe combioven kost ook best wat, terwijl die niet eens zo precies zijn.
Op zich wel vervelend maar geen ramp, aangezien er in de praktijk geen gevolgen aan zitten (er was nog een plan B). Maar ik verwacht toch een aantal standjes vandaag
Sterkte.
Vanmiddag even bellen wat we gaan doen. Pijnstillers zijn bijna op of we dan nog een week doorgaan of gaan kijken of ze zonder weer normaal loopt.
Nu weet je het voor de volgende keer!