[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 08:12

Emmaa_ schreef:
Kidrauhl schreef:
Ik wil graag een neuspiercing laten zetten! Hoeveel pijn deed het bij jullie op een schaal van 1 tot 10. Iedereen heeft natuurlijk een andere pijn grens, maar ben er toch benieuwd naar. Hoe was het genezingsproces en hoeveel kostte hij bij jullie?

Het prikken zelf was bij mij een 8 (ging bijna tegen de vloer), het heeft daarna nog een paar dagen echt flink zeer gedaan als ik eraan zat en daarna was het eigenlijk wel over. Had een vochtbultje aan de binnenkant en moest hem regelmatig ff goed draaien (hij heeft een tijdje 'vast' gezeten)

Hier juist het tegenovergestelde, al heb ik hem destijds laten schieten. Voelde alleen ff als een blauwe plek, beetje beurs. Verder echt de makkelijkste piercing ever qua pijn voor mij volgensmij.

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:06

Ik vond het zetten toch echt wel behoorlijk wat zeer doen, en de eerste paar dagen moest ik echt uitkijken dat ik niet per ongeluk iets te enthousiast in mijn neus peuterde oid. Daarna ging het helemaal prima en heb ik er geen last meer van gehad. Vochtbultje is uiteindelijk weggegaan toen ik er wat sterilon op druppelde

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:15

Emmaa_ schreef:
Ik vond het zetten toch echt wel behoorlijk wat zeer doen, en de eerste paar dagen moest ik echt uitkijken dat ik niet per ongeluk iets te enthousiast in mijn neus peuterde oid. Daarna ging het helemaal prima en heb ik er geen last meer van gehad. Vochtbultje is uiteindelijk weggegaan toen ik er wat sterilon op druppelde

Ik heb hem zaterdag gehaald! Het prikken vond ik echt heel erg meevallen! Ze vroeg of ik wilde dat ze het zou zeggen als ze ging prikken waarop ik 'ja' zei. Heeft ze niet gedaan waar ik uiteindelijk wel blij mee ben :+ . Ik dacht huh zit hij er nou al door? Ze zou het toch zeggen :? ? Het viel dus heel erg mee bij mij!

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:16

Emmaa_ schreef:
Kidrauhl schreef:
Ik wil graag een neuspiercing laten zetten! Hoeveel pijn deed het bij jullie op een schaal van 1 tot 10. Iedereen heeft natuurlijk een andere pijn grens, maar ben er toch benieuwd naar. Hoe was het genezingsproces en hoeveel kostte hij bij jullie?

Het prikken zelf was bij mij een 8 (ging bijna tegen de vloer), het heeft daarna nog een paar dagen echt flink zeer gedaan als ik eraan zat en daarna was het eigenlijk wel over. Had een vochtbultje aan de binnenkant en moest hem regelmatig ff goed draaien (hij heeft een tijdje 'vast' gezeten)

Ik ben als de dood voor naalden en bij mij ging het heel goed. Gemene steek, maar vanaf hij erin zat voelde ik niets meer (wel enorme traanogen _O- ) was het al bijna vergeten de dag erna tot ik er ff tegen stootte. Maar ik heb nooit geen last gehad ervan, goed genezen, geen vochtbultjes.

Pijn/genezing is zo persoonlijk, Kidrauhl.

Ik had er 35,- € voor betaald :)

edit; zie dat je hem al hebt laten plaatsen :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:21

Fijn dat je het vond meevallen. Mijn piercer destijds heeft ervoor gezorgd dat ik na mijn neuspiercing echt enorm bang ben geworden voor piercen, helaas.

Ik heb mijn droompaar earweights gevonden, even kijken of ik het $130 waard vind, maar ben helemaal verliefd <3
Afbeelding

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 11:23

Heb hem inderdaad! Kostte voor mij €40,- Ik voel er zo ook niets van, alleen als ik er tegen aan stoot :'). Ik had (rechts) 1 hele dikke traan.

@drunksheep
Wat is er gebeurd dan :(:)

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:29

Drunksheep schreef:
Fijn dat je het vond meevallen. Mijn piercer destijds heeft ervoor gezorgd dat ik na mijn neuspiercing echt enorm bang ben geworden voor piercen, helaas.

Ik heb mijn droompaar earweights gevonden, even kijken of ik het $130 waard vind, maar ben helemaal verliefd <3
[ [url=m/MxbBP0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw die zijn mooooi! <3 Verder is mijn rook ook nogsteeds niet zo lief, gaat vaak een paar weken goed en dan begint ie weer te bitchen ;(

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:10

Oke, tot zover mijn zelfbeheersing... maar ze zijn dus besteld _O- er was maar één paar van en voor zover ik weet verder ook nergens te krijgen, dus ja. Het moest maar haha.

@ Kidrauhl: Piercemevrouw heeft hem heel onvakkundig gezet, waarbij de naald is doorgeschoten tegen mijn middenschotje. Vervolgens na 6 weken teruggekomen om het sieraad te wisselen en toen bleek ze een te kleine maat erin gedaan te hebben, waardoor mijn piercing weer opgerekt moest worden. Jammere daarvan was alleen dat mijn piercing nog ontstoken was (ik was nogal clueless toen haha!) en dat erg veel zeer deed.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 15:04

Net een conch laten zetten :)
Ben er helemaal blij mee!
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 16:22

Mooi! Ik wil ook weer! Wil heel graag een conch of een snug.. ben alleen nog aan het bijkomen van m'n septum dus wil even geen naalden meer zien :')

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:22

Heeft iemand een idee waar ik een ringetje zoals op de foto in de helix/rook? Vind ze echt prachtig, maar kan ze niet vinden..
Afbeelding

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:33

Oeh die wil ik ook wel <3 Als je hem vind mag ik dan ook een linkje? :o

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:45

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:04

Haha damn. Oké wie weet waar je fake van die ringetjes kan vinden? :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:29

Heeft iemand hier tips voor het stretchen van een helix? Ik wil de mijne graag van 0.8 naar 1.2 of misschien 1.6.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 19:43

Ik weet vooral dat het heel pijnlijk is. Had ooit een bioplast nodig ivm een mri en de piercer had verkeerd gekeken en dacht dat hij 1.6 was. Mijn helix was echter een 1.2. Het ging er best doorheen, maar het bleef maar zeer doen. Sinds ik er weer een 1.2 in heb zitten is het helemaal niet meer pijnlijk.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 20:16

Ik heb zo'n soort fakeringetje van die site die me een paar pagina's eerder aangeraden werd. Was het: all over piercings?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 19:52

Hebben jullie enig idee waar je online sieraden van bijvoorbeeld anatometal of bvla kunt kopen?

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 17:44

Kridauhl schreef:

Ik mijn neus afgelopen zaterdag laten schieten (jaja foei, ik ken de risico's), en ik voelde hem totaal niet. Ik hoorde alleen een klap van het pistool en dat was het. Ik heb er ook geen pijn aan nu ofzo, niet rood of dik niks, net alsof hij er al 10 jaar zit. (Wel goed schoonmaken). Was 15 euro, piercen is 40 euro hier bij een goede shop.
De tongpiercing daarintegen die door velen pijnloos word ervaren, deed echt heel veel pijn bij mij.

Heb de neuspiercing wel echt meteen de dag erna gewisselt (foei mag niet, ik weet het), omdat ik steeds een bloedneus kreeg omdat dat pinnetje wat te lang was en tegen mijn tussenschot aan zat.

Ik heb nu 13 piercings.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 17:47

UhNee schreef:
Hebben jullie enig idee waar je online sieraden van bijvoorbeeld anatometal of bvla kunt kopen?

Is wel eens besproken, gewoon even in het topic zoeken. Bodyartforms.com is wel de bekendste denk ik. Mijn Anatometal end heb ik daar ook besteld :)

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:58

Gix schreef:
Kridauhl schreef:

Ik mijn neus afgelopen zaterdag laten schieten (jaja foei, ik ken de risico's), en ik voelde hem totaal niet. Ik hoorde alleen een klap van het pistool en dat was het. Ik heb er ook geen pijn aan nu ofzo, niet rood of dik niks, net alsof hij er al 10 jaar zit. (Wel goed schoonmaken). Was 15 euro, piercen is 40 euro hier bij een goede shop.
De tongpiercing daarintegen die door velen pijnloos word ervaren, deed echt heel veel pijn bij mij.

Heb de neuspiercing wel echt meteen de dag erna gewisselt (foei mag niet, ik weet het), omdat ik steeds een bloedneus kreeg omdat dat pinnetje wat te lang was en tegen mijn tussenschot aan zat.

Ik heb nu 13 piercings.

Ik heb hem al en heb hem laten piercen! Voor 40 euro en het deed ook helemaal geen pijn. Voelde hem wel, maar pijn deed hij niet! :p Heb hem morgen 2 weken.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:25

Ik heb na ruim een jaar m'n neuspiercing vandaag laten wisselen, niet bij m'n normale shop omdat ik nog bij m'n stage/werk zit. Ik snap zelf nog niet zo goed hoe die screw studs erin en eruit moeten dus even hulp nodig, nuja, drama := Piercer kreeg het staafje er nauwelijks uit, toen een heleboel geprut en getrek om het nieuw erin proberen te krijgen tot ik bijna onderuit ging en hem maar zo'n simpel ringetje waarmee ook gepierct wordt erin heb laten doen. Ik vind het zelf alleen niet leuk staan, maar hij doet nu zeer en er zit weer wat bloed bij, terwijl hij sinds de eerste week dat ik hem had niet meer gebloedt heeft.. zelfs niet toen ik hem er tot 2x toe per ongeluk uittrok.

Ben ik nu bij zo'n prutser terechtgekomen, of is het normaal dat het na meer dan een jaar nog niet fijn wisselt? Of doordat er nu een ringetje ipv een staafje inzit? Die piercer heeft nog wel tussendoor een of andere grote 'naald' erin gestoken om op te meten op welke maat hij gepierct was, en liet die in het gaatje staan/hangen, 'zodat het niet dicht zou groeien'. Mij lijkt dat een piercing van meer dan een jaar oud echt niet in twee minuten dichtgroeit, en zo'n zware naald erin hebben hangen was echt niet chill :') en deze shop had nog goede reviews ook. Straks in Edinburgh maar weer langs m'n normale denk ik := Ik baal best een beetje en weet niet of het nu aan mij ligt of aan hen :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:27

Ik heb mijn neus gewoon laten studdexen, geen centje pijn en na een week gewisseld.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:28

door dat gefrot kan de boel opzwellen waardoor je er geen staafje meer doorheen krijgt dus ik snap wel dat ze die retainer er even in lieten hangen. :)
Teruggaan naar je vertrouwde shop kan altijd, dan heb je iig zekerheid dat alles goed zit en dat je deze ervaring weer 'goed' afsluit.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:36

ik vraag het nog even een keer
iemand ervaringen met een lippiercing?