[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samblabla

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 10:58

Haunting, er komt totaal geen shading aan te pas. Hij moet gewoon precies zo worden als het origineel.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:07

Praat toch gewoon met die artiest? Dat dit niet is wat je in gedachte had.
Je kan of dat doen of hier blijven zagen wat een slechte artiest het is en geen verandering zien.
Maar ik kan me niet voorstellen dat hij effectief zo slecht is, aangezien je al een tattoo van hem hebt. Misschien had hij gewoon een off-day.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:23

Misschien is het wel een miscommunicatie geweest, heeft hij je verkeerd begrepen? Communicatie naar de ontwerper lijkt me belangrijker dan hem hier afkatten! :)

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:15

Ik zaag niet.. Ik vroeg alleen wat jullie zouden doen en reageer op reacties. Verder lig ik er niet echt wakker van en ga naar een andere artiest.

Maargoed. Bedankt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 19:00

Dan mail je netjes terug dat je het precies wil zoals je door gezonden hebt (is dat jouw eigen tekening?) maar om meteen te gaan dreigen met niet betalen... Eerst maar eens kijken of je er op een fatsoenlijke manier uit kan komen samen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 19:21

Ik zou ook bij deze artist blijven als je het plaatje precies zo wilt, want dat kan in principe elke artist natuurlijk. Als je het houd op een miscommunicatie kun je toch met een schone lei opnieuw beginnen?

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 19:32

Wat ik er van begrijp is dat jij graag een geschetste Fjord op je lijf wil, en hij er een soort cartoon tekening van hebt gemaakt. Ik vind het 'ontwerp' ook niet echt mooi, en voor zoiets kleins zou ik eigenlijk ook niet apart willen betalen, dat hoort dan gewoon bij het tattooeren imo. Zou eerst inderdaad er methem proberen uit te komen. Is het schetterige überhaupt wel iets wat hij doet? Het is natuurlijk een specifieke 'stijl' waar niet iedere tatoo-artist bekend mee is. Kan/wil hij dat wel zetten? Anders had je sowieso in eerste instantie beter naar een andere artiest kunnen stappen.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 20:10

Ik vind het zelf niet netjes dat de artiest niet gewoon het schetsje overneemt zoals jij gevraagd hebt. Zelf zou ik de artiest bedanken, maar wel meteen melden dat je gewoon de tattoo wilt hebben exact zoals de schets. Wil hij dat niet doen (wat ik raar zou vinden, want het is een super mooie en vooral makkelijke tattoo om te zetten :j ) dan zou ik mooi naar de volgende artiest gaan.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 15:43

Heeft er iemand ervaring met paranoir ink in gouda? ik zag het op FB voorbij komen en ik denk dat hij wel iets gaafs zou kunnen maken met mijn ontwerp (dotwork trekt mij opzich wel..)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 17:27

Samblabla: Is het origineel jouw tekening? Ik meen deze al eens op internet gezien te hebben maar dan op andere websites; van iemand uit Amerika. Ik vind het origineel wel heel gaaf. Maar ik denk dat het ontwerp van de artiest ook wel mooi is. Tevens is de foto vanuit een heel rare hoek genomen. Het oog, ja, die is meer my little pony dan realistisch. :') Maar alsnog ik vind het niet slecht.

Even een vraag: mag je zomaar ontwerpen/tekeningen laten tatoeëren als deze niet door jezelf of de tatoeëerder is ontworpen/gemaakt? Mbt. de copyright rechten etc.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 17:49

coldsummers schreef:
Samblabla: Is het origineel jouw tekening? Ik meen deze al eens op internet gezien te hebben maar dan op andere websites; van iemand uit Amerika. Ik vind het origineel wel heel gaaf. Maar ik denk dat het ontwerp van de artiest ook wel mooi is. Tevens is de foto vanuit een heel rare hoek genomen. Het oog, ja, die is meer my little pony dan realistisch. :') Maar alsnog ik vind het niet slecht.

Even een vraag: mag je zomaar ontwerpen/tekeningen laten tatoeëren als deze niet door jezelf of de tatoeëerder is ontworpen/gemaakt? Mbt. de copyright rechten etc.

Ik heb het ontwerp dat ik ga gebruiken op internet gevonden. Ik heb wel even de ontwerpster gemaild om toestemming te vragen maar ik denk dat dit voor de meeste mensen geen probleem is.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 20:07

coldsummers schreef:

Waarom zou je een tekening exact zo over nemen als je hem gevonden hebt ?
Geef je eigen draai eraan ...
Of ga naar een goede artiest . Die maakt er wat moois van .
Ben zelf echt blij met mijn 2 tattoos die ik uitzocht / bedacht en de artiest heeft er een ontwerp van gemaakt ..
Super gedaan door JR tattoo uit Luijksgestel

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 20:08

smurffie schreef:
Heeft er iemand ervaring met paranoir ink in gouda? ik zag het op FB voorbij komen en ik denk dat hij wel iets gaafs zou kunnen maken met mijn ontwerp (dotwork trekt mij opzich wel..)

Ik woon praktisch in Gouda, maar heb van hem nog nooit gehoord

De bekendste artiest hier in de omgeving Dingo en Tattoo studio Apart in Waddinxveen :)

Ik kan wel eens wat rondvragen naar paranoir?

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 20:34

Om verwarring te voorkomen, ik had het niet over mijzelf maar in het algemeen over ontwerpen etc.

Ik heb zelf een ontwerp liggen die ik heel graag wil, zelf ontworpen etc.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 21:02

In principe is 1 op 1 overnemen zonder toestemming schending van het auteursrecht. Zijn alleen niet vaak artiesten die daar achteraan gaan, kost veel tijd voor vaak relatief weinig opbrengst.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:12

Raja schreef:
smurffie schreef:

Ik woon praktisch in Gouda, maar heb van hem nog nooit gehoord

De bekendste artiest hier in de omgeving Dingo en Tattoo studio Apart in Waddinxveen :)

Ik kan wel eens wat rondvragen naar paranoir?

als je wilt graag! Hij doet vooral dotwork begrijp ik en dat vind ik er stoer uit zien! Ik woon er vlakbij maar reizen vind ik absoluut niet erg vooreen mooie tattoo

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:40

Ik zal eens kijken of ik mensen ken/zie op m'n werk die iets van m weten :)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:55

Grr.. mooie plek gevonden voor tattoo, weet precies wat ik wil.
Maar heb een hele dunne huid en op die plek zie je dus flink wat aders onder de huid liggen.
Vraag me af of een tattoo dan niet ontzettend lelijk wordt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 05:16

mie123gie schreef:
coldsummers schreef:

Ik heb het ontwerp dat ik ga gebruiken op internet gevonden. Ik heb wel even de ontwerpster gemaild om toestemming te vragen maar ik denk dat dit voor de meeste mensen geen probleem is.

Ik zou er niet te snel vanuit gaan dat dat voor de meeste mensen geen probleem is. Zullen zat mensen zijn die het echt niet oke vinden. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:49

mie123gie schreef:

Ik zou niet blij zijn als een ontwerp van mij ongevraagd gebruikt werd.
Als deze tekening niet van haar is vind ik het erg onfatsoenlijk en respectloos als ze het zonder vragen exact over neemt.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:44

Ik ga vrij onverwachts volgende week weer voor een tattoo! :):) *\o/*
Kan nu al niet meer wachten :D

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:51

Iemand hier ervaring met Tattoo Frank in Gouda?
Heb 5 januari daar een adviesafspraak maar wil graag van andere mensen ervaringen horen :)

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:53

Vraagje 2, zijn hier ook mensen met een underboob tattoo?
Dat wordt project 2 bij mij haha
Doet het veel pijn op je ribben en tussen je borsten zegmaar?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:34

Ik heb een sternum tattoo ja :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 19:00

Wat gaaf! :))

Mijn plannen worden steeds concreter, nu moet ik een tattooshop zoeken. Vind dat wel lastig. Hier toevallig mensen die hun tatoeage ergens in Alkmaar hebben laten zetten?