Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
coldsummers schreef:Samblabla: Is het origineel jouw tekening? Ik meen deze al eens op internet gezien te hebben maar dan op andere websites; van iemand uit Amerika. Ik vind het origineel wel heel gaaf. Maar ik denk dat het ontwerp van de artiest ook wel mooi is. Tevens is de foto vanuit een heel rare hoek genomen. Het oog, ja, die is meer my little pony dan realistisch.Maar alsnog ik vind het niet slecht.
Even een vraag: mag je zomaar ontwerpen/tekeningen laten tatoeëren als deze niet door jezelf of de tatoeëerder is ontworpen/gemaakt? Mbt. de copyright rechten etc.
coldsummers schreef:Samblabla: Is het origineel jouw tekening? Ik meen deze al eens op internet gezien te hebben maar dan op andere websites; van iemand uit Amerika. Ik vind het origineel wel heel gaaf. Maar ik denk dat het ontwerp van de artiest ook wel mooi is. Tevens is de foto vanuit een heel rare hoek genomen. Het oog, ja, die is meer my little pony dan realistisch.Maar alsnog ik vind het niet slecht.
Even een vraag: mag je zomaar ontwerpen/tekeningen laten tatoeëren als deze niet door jezelf of de tatoeëerder is ontworpen/gemaakt? Mbt. de copyright rechten etc.
smurffie schreef:Heeft er iemand ervaring met paranoir ink in gouda? ik zag het op FB voorbij komen en ik denk dat hij wel iets gaafs zou kunnen maken met mijn ontwerp (dotwork trekt mij opzich wel..)
Raja schreef:smurffie schreef:Heeft er iemand ervaring met paranoir ink in gouda? ik zag het op FB voorbij komen en ik denk dat hij wel iets gaafs zou kunnen maken met mijn ontwerp (dotwork trekt mij opzich wel..)
Ik woon praktisch in Gouda, maar heb van hem nog nooit gehoord
De bekendste artiest hier in de omgeving Dingo en Tattoo studio Apart in Waddinxveen
Ik kan wel eens wat rondvragen naar paranoir?
mie123gie schreef:coldsummers schreef:Samblabla: Is het origineel jouw tekening? Ik meen deze al eens op internet gezien te hebben maar dan op andere websites; van iemand uit Amerika. Ik vind het origineel wel heel gaaf. Maar ik denk dat het ontwerp van de artiest ook wel mooi is. Tevens is de foto vanuit een heel rare hoek genomen. Het oog, ja, die is meer my little pony dan realistisch.Maar alsnog ik vind het niet slecht.
Ik heb het ontwerp dat ik ga gebruiken op internet gevonden. Ik heb wel even de ontwerpster gemaild om toestemming te vragen maar ik denk dat dit voor de meeste mensen geen probleem is.
mie123gie schreef:Ik heb het ontwerp dat ik ga gebruiken op internet gevonden. Ik heb wel even de ontwerpster gemaild om toestemming te vragen maar ik denk dat dit voor de meeste mensen geen probleem is.