Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nelleke_ schreef:[***], mooie lipkleur op de vorige pagina! Welke is het? Wel denk ik dat het geheel wat mooier in balans is als je je ogen iets meer opmaakt, bijv mascara op de onderwimpers, een eyeliner of een kohl, juist bij een bril vind ik het altijd net wat meer afmaken.
_Nelleke_ schreef:Jans, mooie lipkleur op de vorige pagina! Welke is het? Wel denk ik dat het geheel wat mooier in balans is als je je ogen iets meer opmaakt, bijv mascara op de onderwimpers, een eyeliner of een kohl, juist bij een bril vind ik het altijd net wat meer afmaken.
BG is zo storend...Ik heb haar ooit eens in het echt ontmoet en toen vond ik haar heel leuk en sympathiek dus toen ben ik 'r toch weer een tijdje gaan volgen. Vind haar altijd een soort van 'nep/kijk mij eens leuk doen' overkomen terwijl ik haar dus destijds in het echt heel leuk vond.
_Friemel schreef:[***] heb je een foto van iets verder weg?
Ik vind je bril best wel je gezicht "opslurpen", kan zijn dat hierdoor je ogen niet opvallen.
Ik draag vandaag Chili van Mac op m'n lippen en verder gewoon eyeliner en mascara. Ik ben echt verliefd op Chili.
Jans schreef:[ [url=m/CQCT0E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan niet normaal op de fotomaar dit is vandaag
Kana schreef:Oké, ik heb een beetje een vreemde vraag.![]()
Ik ben op zoek naar een bijbaan. En het lijkt me echt enorm leuk om bij Flormar te werken. Ik heb een grote affiniteit met make-up en weet zeker wel waar ik over praat. MAARRR ik heb er geen diplomas voor.
Ik ga er straks heen om een open sollicitatie brief af te geven (CV plus motivatie brief). In de motivatie brief vertel ik natuurlijk al dat ik beschik over een basis kennis maar nu mijn vraag. Is het raak als ik foto's erbij doe van mijn make up?