[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 23:00

donjalover13 schreef:
ik heb mn navel en helix ook bij kynst laten zetten! vind het daar erg goed, maar is idd heel prijzig. heb ze tegelijk laten zetten en kreeg korting, was voor beide piercings 100 euro kwijt..

Volgens mij was mijn tragus daar ook €50 of €55 ja :j

claudiadvx

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 23:05

Voor mijn navelpiercing heb ik 50 euro betaald

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 01:34

Loolotte schreef:
Paradigm heeft een doorstart gemaakt als One Spirit Collective :)

Goed om te weten, dank je :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 09:40

Mijn navel was ook 40 of 45.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:49

weet iemand wat de prijzen zijn van paradigm/ one spirit collective ?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:59

Ligt eraan welk sieraad je kiest. Hij is via het Amerikaanse(?) systeem gaan werken waarbij je betaalt voor de arbeid van het piercen en daarbij komt de prijs van het sieraad dat je wilt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:31

Ik heb een groot vermoeden dat ze bij Kingdom Tattoos weer een 31 euro actie doen met Halloween. Ze hebben daar vaak acties, mijn septum was 35 en mijn smiley 10, maar dat was een leerling toen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:40

donjalover13 schreef:
weet iemand wat de prijzen zijn van paradigm/ one spirit collective ?

Loolotte schreef:
Ligt eraan welk sieraad je kiest. Hij is via het Amerikaanse(?) systeem gaan werken waarbij je betaalt voor de arbeid van het piercen en daarbij komt de prijs van het sieraad dat je wilt.

Toen het nog paradigm was hadden ze gewoon vaste prijzen voor het soort piercing. ;)
Stond op de site, wel hadden ze verschillende maten (1.2, 1.6 etc) en voor bepaalde maten bij een soort piercing vroegen ze iets van een 5je meer.
Dus van dit Amerikaanse systeem weet ik helemaal niets. :')

Nu is het nog niet zolang One Spirit Collective en dezelfde mensen werken daar, dus ik gok dat ze gewoon door zijn gegaan met de oude prijzen.
En zelf vond ik ze niet echt goedkoop. Mijn wenkbrauwpiercing was 55,-, rest van de piercings lag sowieso boven de 40,- kan ik me nog herinneren.
Wel zijn ze écht heel erg goed en vriendelijk. Ze nemen ruim de tijd voor je en willen je niet zo snel mogelijk weer op straat hebben. Voor mijn wenkbrauwpiercing vond ik het die prijs waard. Maar zelf vind ik 40,- echt te duur om een naald door mijn oor te laten raggen. :+ Maar goed, dat ben ik. :P

Edit: ik was even aan het zoeken op de nieuwe site van One Spirit Collective en lees nu dat de prijs afhankelijk is van de plek en het sieraad. Dan hebben ze dit verandert sinds ze geen Paradigm meer zijn, hiervoor hadden ze wel standaard een prijzenlijst met standaard piercings erop. :) Lijkt me dan dat dit het zogenaamde Amerikaanse systeem is?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 12:10

Mijn eerste was meteen 80 euro :'). Maar ik bouw af, want mn laatste was slechts 12,50 :D.

Ik zit zooo te twijfelen! Wilde eigenlijk een lage conch, maar nu ik die fake rook heb gezien, ben ik daar stiekem ook helemaal weg van..

Classic Ink en Mods ben ik ook voor eentje geweest, maar vond de shop nou niet heel speciaal ofzo..

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 16:09

Mijn navel was 64€ alleen ik had ook een goedkopere piercing kunnen kiezen
Nu heb ik er alleen de laatste tijd weer last van meer pus dan normaal en roodheid...
Nu blijf ik er heel de tijd van af en tijdens douche maak ik het schoon met een nat washandje is dit genoeg of moet ik ook weer met badedas gaan schoonmaken? (heb um nu 5 maanden)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:39

Dan doen we die samen yv :P

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 18:10

Ik zou sowieso geen washandje gebruiken, die bevatten altijd een hoop bacterieën. Beter gewoon je schone handen en een beetje unicura of zeezout oplossing.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:20

Skessa_ schreef:

Deal :D. Al had ik eigenlijk in de planning om voor kerst jouw kant op te komen, even te shoppen in Antwerpen en dan in dat kaarsenwinkeltje van een bokker in Belgie langs te gaan O:) . Maar sushi en piercing hier kan ook :)).

Washandje zou ik inderdaad ook niet gebruiken, gezien dat echt een broedplaats voor bacterien is. Zoals Judass zegt: beter met je schonen handen er even rondom soppen :j.

Wat is er trouwens zo bijzonder aan Badedas? Dat is toch gewoon een douchegel? Of heb ik nu iets totaal anders voor ogen?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:29

Wauw ik zie nu m'n mooie typfout, excuse moi, 'bacteriën' natuurlijk

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:04

donjalover13 schreef:
weet iemand nog een goedkope maar wel nette piercingshop in amsterdam? of eventueel in arnhem?

Wel 20 minuten buiten Amsterdam. Slechts 20 euro per piercing.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:06

donjalover13 schreef:
ik heb mn navel en helix ook bij kynst laten zetten! vind het daar erg goed, maar is idd heel prijzig. heb ze tegelijk laten zetten en kreeg korting, was voor beide piercings 100 euro kwijt..

Zo, daar kan ik er 5 voor laten zetten! :wow:

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:14

Shenavallie schreef:
donjalover13 schreef:
weet iemand nog een goedkope maar wel nette piercingshop in amsterdam? of eventueel in arnhem?

Wel 20 minuten buiten Amsterdam. Slechts 20 euro per piercing.

welke shop is dat dan?

ja voor die 100 euro kan je er 5 laten zetten... moet zeggen dat dit ook wel echt een van de dure shops is, maar ik mocht van mn ouders alleen maar naar kynst, omdat ze die al kenden

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:48

Yv_ schreef:
Skessa_ schreef:

Deal :D. Al had ik eigenlijk in de planning om voor kerst jouw kant op te komen, even te shoppen in Antwerpen en dan in dat kaarsenwinkeltje van een bokker in Belgie langs te gaan O:) . Maar sushi en piercing hier kan ook :)).

Washandje zou ik inderdaad ook niet gebruiken, gezien dat echt een broedplaats voor bacterien is. Zoals Judass zegt: beter met je schonen handen er even rondom soppen :j.

Wat is er trouwens zo bijzonder aan Badedas? Dat is toch gewoon een douchegel? Of heb ik nu iets totaal anders voor ogen?

Oh die kerstmartk is toch niet... Dus moet lukken :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:44

@donjalover13: Het is geen shop, maar een oud-schoolgenoot van mijn zoon die dit doet. Zij is heel zorgvuldig en hygiënisch. Ze zet al jaren piercings bij andere mensen en zichzelf.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 18:27

Yv_ schreef:
Skessa_ schreef:

Geen flauw idee eerlijk.. Badedas Classic Badschuim 1 Liter bevat Wilde Kastanje-extract, dat bekend staat om zijn vitaliserende werking. dit is het enige wat ik ervan kan vinden maar de piercer had gezegd dat ik dat moest gebruiken

Dankjewel voor de tips :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 18:44

Badedas groen zou reinigend en helend moeten werken als ik het goed heb begrepen.
Beetje hetzelfde als biotex groen gebruiken om een ontstoken vinger in te weken. :)

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 11:49

Pff ik moet straks naar de kaakchirurg alleen nu moet ik m'n piercings vervangen door plastic, maar ik krijg ze echt niet los :( m'n rook is er sowieso nog nooit uit geweest dus die zit al helemaal muurvast..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 11:51

Oh wat vervelend. Ik vond de mijne ineens in de douche vanmorgen :=

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 11:52

Ook een leuke verrassing :')
Ik ga een tangetje lenen van de buurvrouw, die is edelsmid dus heeft wel kleine tangetjes. Wel even ontsmetten eerst natuurlijk :D

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 12:04

Pff het is gelukt hoor _O_ ik baal alleen omdat m'n helix net weer vervelend aan het doen was, dus ik laat dit bioplaststaafje er maar even inzitten voorlopig. Het ziet er wel heel leeg uit zo, 2 doorzichtige piercings erin :')