donjalover13 schreef:weet iemand wat de prijzen zijn van paradigm/ one spirit collective ?
Loolotte schreef:Ligt eraan welk sieraad je kiest. Hij is via het Amerikaanse(?) systeem gaan werken waarbij je betaalt voor de arbeid van het piercen en daarbij komt de prijs van het sieraad dat je wilt.
Toen het nog paradigm was hadden ze gewoon vaste prijzen voor het soort piercing.
Stond op de site, wel hadden ze verschillende maten (1.2, 1.6 etc) en voor bepaalde maten bij een soort piercing vroegen ze iets van een 5je meer.
Dus van dit Amerikaanse systeem weet ik helemaal niets.
Nu is het nog niet zolang One Spirit Collective en dezelfde mensen werken daar, dus ik gok dat ze gewoon door zijn gegaan met de oude prijzen.
En zelf vond ik ze niet echt goedkoop. Mijn wenkbrauwpiercing was 55,-, rest van de piercings lag sowieso boven de 40,- kan ik me nog herinneren.
Wel zijn ze écht heel erg goed en vriendelijk. Ze nemen ruim de tijd voor je en willen je niet zo snel mogelijk weer op straat hebben. Voor mijn wenkbrauwpiercing vond ik het die prijs waard. Maar zelf vind ik 40,- echt te duur om een naald door mijn oor te laten raggen.
Maar goed, dat ben ik. 
Edit: ik was even aan het zoeken op de nieuwe site van One Spirit Collective en lees nu dat de prijs afhankelijk is van de plek en het sieraad. Dan hebben ze dit verandert sinds ze geen Paradigm meer zijn, hiervoor hadden ze wel standaard een prijzenlijst met standaard piercings erop.
Lijkt me dan dat dit het zogenaamde Amerikaanse systeem is?