O: bakje appelmoes, groot handje worteltjes M: Een bolletje in tween gesneden met avocado en tomaatjes. A:Yoghurt met crusli een flinke bak T: Appel liga, en vanaaf denk ik nog iets van een banaan ofzo
O: 1 snee tarwebrood met gerookte achterham en een glas 100% perensap T: schaaltje crusli met magere yoghurt L: kibbeling. Schrok achteraf heel erg van het aantal kcal die erin zaten.. Had nog beter een big mac kunnen eten. Ach weet ik dat ook weer haha A: klein beetje macaroni van gisteren
Ik weet dat havermout stukken beter is dan crusli. Maar havermout krijg ik echt niet weg haha. + eet niet heel vaak crusli.
Vanochtend weer gewogen. 2 kilo minder dan afgelopen donderdag. Lijkt me een beetje enthousiast veel, maar oke
O/L: Een geroosterde volkoren boterham, twee gebakken eieren, een grote gebakken ui. Alles gebakken in kokosoliespray. T: Delicious protein bar A: Rode bieten met aardappelen en verse worst T: Vrij grote schaal volle yoghurt, twee theelepels maca, twee handjes walnoten en een scheutje honing
Beweging: 1 uur bodypump (kapot )
Drinken: 1,5 liter water Supplementen: multi woman tablet, omega 3-6-9
Mijn lijstje voor vandaag! o: 2 volkoren crackers met hutenkase en cherrytomaatjes t: appel L: 2 volkoren crackers met avocado en kipfilet, sinaasappel A: weet ik nog niet..
beweeg de laatste tijd erg weinig omdat ik erg druk met tentamens ben... Als die klaar zijn ga ik weer lekker sporten!
Sabini
Geplaatst: 01-04-15 12:14
Zo, mijn voorbereidingsdagen zitten erop. Vandaag begin ik met de drie dagen vasten.
Lijstje van vandaag: O: 500 ml groene smoothie (spinazie, mango, banaan) - hier doe ik de hele ochtend mee T: Water, thee (rooibos zonder suiker) L: Uitgebreide smoothie van banaan, appel, peer, sinaasappel, gember, framboos en braam T: Water, water, water A: Groene smoothie (ingrediënten moet ik nog even uitkiezen).
Het avondeten vind ik het moeilijkst
Heb wel expres deze drie dagen gepland, omdat ik alleen maar op kantoor zit (nakijkwerk, geen lessen) en voor m'n eigen studie bezig moet. En dan kan ik met Pasen mezelf uitdagen om niet teveel te eten.. Nu al spannend!