Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ja de laatste tijd is het echt weer drama. Word regelmatig wakker en kan dan amper lopen van de pijn.. Over het algemeen wordt het erger als ik ga sporten maar als ik het nu rustig opbouw met het schema van m'n fysio zou het evt nog wel goed kunnen gaan
Lins_Vetra schreef:haha oh ja, jij wilt aankomen. Veel avocado en banaan dan maar
Mijn vriend kan trouwens heerlijke smoothies maken. Een halve avocado, 1 banaan, een schepje eiwitshake en verder alle fruit die je maar kan vindenAlle beetjes helpen toch Gianti?
Gianti schreef:Danique schreef:Ojee rugpijn is echt naar. Voorzichtig zijn hoor!
Gezond aankomen... Pfoe, veel aardappelen, avocado, yoghurt... Misschien dat dat werkt?
avocado kan ik dus ook niet tegen.. en teveel yoghurt ook niet
CecileDV schreef:Ik begrijp écht niet hoe mensen banaanpannekoekjes gebakken krijgen. Bij mij worden het een soort kaiserschmarren die niet gaar willen worden. Heb het al geprobeerd met amandelmeel en havermoutmeel en ook zonder enig soort meel. Verder een ei en een scheutje melk.
Desondanks smaakt het over het algemeen wel, maar het ziet er niet echt aantrekkelijk uit.