[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 23:37

Misschien is Kaos software dan iets voor je? Ik heb ook 8mm, en als ik m'n zwarte plugjes in heb zien ze er een stuk groter uit :).

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 23:40

Ik heb grijze skin eyelets van Kaos :) Die zitten heel fijn. Mijn oren verdragen geen acryl of dat soort spul.. Dus liefst silicone of chirurgisch staal. Silicone zit gewoon fijn omdat je oor dan nog zo lekker kan dubbelvouwen met slapen _O-

Heerlijke kwaliteit weer..
Afbeelding

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 00:43

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:10

voor de navelpiercing dragers onder ons..bij de action zag ik vandaag navelpiercings. 2,- per stuk.. zien er best leuk uit ook nog :)

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:35

SharonIndezz schreef:
voor de navelpiercing dragers onder ons..bij de action zag ik vandaag navelpiercings. 2,- per stuk.. zien er best leuk uit ook nog :)

Ik heb ook een keer een bij de Action gekocht, alleen was deze veel korter/smaller dan mijn eigen..
Toen ik deze eruit haalde kreeg ik er dus bijna geen andere meer in.
Wel even op de maat letten dus +:)+

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:12

Daar had ik wel opgelet idd. Maar zijn de zelfde maat als die ik normaal heb :-) bij mij iig dan

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:07

ik heb zelf een navelpiercing van de action in! heb alleen het hangertje eraf gepeutert:P vind ik zelf te groot :+

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:32

Ik heb mijn tfh bij Black Eagle in Doetinchem laten zetten. Heb er absoluut geen spijt van dat ik de bovenste eruit heb gehaald. Geen pijn/ontstekingen meer en vindt 2 eigenlijk ook mooier staan :')

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:40

Gisteren het balletje van mijn Tragus verandert! heb hem nu 3 maanden, het was even pijnlijk door het rommelen maar ik ben er blij mee!
Mijn FH blijft nog altijd gevoelig helaas, die heb ik nu al 7 maanden..

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:51

Suzan_v_h schreef:
Gisteren het balletje van mijn Tragus verandert! heb hem nu 3 maanden, het was even pijnlijk door het rommelen maar ik ben er blij mee!

Ik krijg dat balletje er voor geen mogelijkheid af... Want wil eigenlijk hetzelfde erop zetten alleen dan van titanium..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:54

Met een tang? ~~}>

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 18:51

met latex handschoenen(iig van de "ziekenhuis/dokters" handschoentjes)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 18:59

Even een vraagje hier,
Maandag 12 januari heb ik een navelpiercing laten zetten. Dit is gebeurd met een ringetje.
Na 6 weken moet ik terug komen om hem te laten wisselen voor een staafje.

Sinds het laten zetten is de piercing heel braaf, en heb nergens last van.
Een ding wel, het ringetje zit niet helemaal perfect op het balletje waardoor er nu al meerdere keren mijn shirt in is blijven hangen.

Wat nu te doen, al eerder laten wisselen voor een staafje, of is dat veel en veel te vroeg dus maar extreem voorzichtig doen met het ringetje?
Allebei de opties zijn natuurlijk niet ideaal en na 6 weken wisselen is opzich al redelijk vroeg lijkt me?

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:21

in belgie mag je toch piercings vanaf 16, niet?!
maar nog een vraag, heeft iem een smileypiercing?
Scheurt het echt makkelijk uit?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:25

_R_G_ schreef:
Even een vraagje hier,
Maandag 12 januari heb ik een navelpiercing laten zetten. Dit is gebeurd met een ringetje.
Na 6 weken moet ik terug komen om hem te laten wisselen voor een staafje.

Sinds het laten zetten is de piercing heel braaf, en heb nergens last van.
Een ding wel, het ringetje zit niet helemaal perfect op het balletje waardoor er nu al meerdere keren mijn shirt in is blijven hangen.

Wat nu te doen, al eerder laten wisselen voor een staafje, of is dat veel en veel te vroeg dus maar extreem voorzichtig doen met het ringetje?
Allebei de opties zijn natuurlijk niet ideaal en na 6 weken wisselen is opzich al redelijk vroeg lijkt me?

Na 6 weken al wisselen is inderdaad al wel erg vroeg. Waarom ga je er niet gewoon even mee terug naar de piercer? Als je er last van hebt dat je shirt blijft hangen moet je gewoon even terug toch? Wij kunnen het niet voor je oplossen. Zij wel.

nanoukkie schreef:
in belgie mag je toch piercings vanaf 16, niet?!
maar nog een vraag, heeft iem een smileypiercing?
Scheurt het echt makkelijk uit?

_Ekenna schreef:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:27

lieveli schreef:
mariekekroon schreef:
zijn er hier mensen met een smiley piercing? ik wil er nu zelf graag 1tje

Ik heb hem en ik raad het je af. Hij staat echt leuk maar hij is poedersuiker met eten (appel afhappen) poedersuiker met zoenen en het voelt alsof ik een beugeltje heb. Ik ben er emotioneel afstand van aan het nemen en dan haal ik hem er uit.

:')

En hij is bij mij niet uitgescheurd maar hij is wel een stukje naar beneden gezakt. Ik zou hem gewoon niet nemen, hij is echt irritant.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 01:09

aaargh ik wil hem zograag, mss eerst zo een verticaal klein stangetje nemen en alleen op 'speciale' gelegenheden een gebogen..

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 01:51

Hey bokkers, heb een beetje advies nodig..
heb het namelijk na 6 jaar stretchen eindelijk voor mekaar gekregen: ontstoken oor :(
Ik heb sinds 2 jaar ongeveer op beiden oren 10mm en besloten niet verder te gaan. Ik besteedde er al een tijdje niet zo veel aandacht meer aan, had eigenlijk altijd hetzelfde paar tunnels in. Tot ik er een paar maanden terug éentje ben kwijt geraakt, heb er toen een 8/9 mm voor in de plaats gedaan. Ook daarna geen aandacht meer aan besteed, ik vond t' wel prima zo.
Nu had ik van de week een enorme koop-bui en heb een aantal 10 mm plugs en tunnels besteld, maar kwam er bij het passen dus achter dat het gat links was ingekrompen. Dus hup, 10 mm spiral erin. Echter iets te enthousiast doorgedouwd, en scheurtjes veroorzaakt :\ oeps.

Nou goed, prima, gewoon beetje in de gaten houden en goed verzorgen, dan kom het goed: niet dus. gisternacht is de spiral er uit gevallen op wonderbaarlijke wijze, en heeft mijn oor een groot deel van de nacht open en bloot gelegen. Toen ik er 's ochtends achter kwam meteen goed schoongemaakt, beetje jodium er op (au) en spiral terug er in (au au au). heb m' nu wel doorgedraaid tot een iets dunner stukje om niet te veel druk op t' oor te zetten, dan moet t' eerst maar genezen voor ik weer verder stretch. Nu kwam ik er net achter dat het toch een beetje snotterig is geworden :\. Er wordt wel is gezegd dat je in zo'n geval de stretcher moet laten zitten, maar t' lijkt me toch ook niet zo'n strak plan dat die voorkomt dat de viezigheid weg kan, dus heb m' er toch nog even uitgehaald en opnieuw schoongemaakt. Het ziet er nu rustig uit, wel een beetje gezwollen en beetje warm, maar echt pijnlijk is het niet, en er kwam na het schoonmaken alleen nog een beetje helder vocht uit en geen viezigheid. Ik denk dus dat ik op t' goede spoor zit, maar wil toch nog even navragen; hoe kan ik het beste verder 'behandelen'?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 07:50

Been there,
ik heb ook lang met een ontstoken oor rondgelopen. Voor mij werkte alleen consequent zeezouten.

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:51

Ruby1995 schreef:
Suzan_v_h schreef:

Ik krijg dat balletje er voor geen mogelijkheid af... Want wil eigenlijk hetzelfde erop zetten alleen dan van titanium..

Het was even een gepruts, het lukte ook niet zo gauw hoor!
Ik zal het uitleggen
Aan mij zit hij aan de linkerkant.
Pak met je duim en wijs vingers (met je linkerhand) met je nagels het achterkant vast, dat je nagels tussen je huid en het achterkantje zit. (Ik heb trouwens een plat achterkantje)
Terwijl ik die stevig vasthield, ja deed beetje zeer, deed ik met mijn rechterhand flink hard draaien en vroeten tot dat die los ging.
Het deed wel even zeer...

Als die aan de andere kant zit, dan moet je het andersom doen, dan pak je hem vast met je rechterhand. En draai je met je linkerhand.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:12

Hay dames

Vraagje mij industrial is aan 1 kant dik hard en blauw.
Iemand enig idee wat ik hier mee moet doen?

Afbeelding

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:15

Lekker afblijven en niks aan doen. Behalve goed schoon houden! Kraakbeen piercings kunnen altijd ineens uit het niets gaan bitchen.
Hoe lang heb je 'm al?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:17

Amputeren :Y)

Nee gekheid, hoe lang heb je hem? Heb je hem recent verwisseld?

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:50

Heb hem nu 7 maand vergeten te zeggen en heb hem er nog niet uit gehad!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 18:23

Hmm, dan is ie officieel nog niet helemaal genezen. Doet ie ook pijn, komt er wat uit, klopt ie? Etc :)