Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SharonIndezz schreef:voor de navelpiercing dragers onder ons..bij de action zag ik vandaag navelpiercings. 2,- per stuk.. zien er best leuk uit ook nog
Suzan_v_h schreef:Gisteren het balletje van mijn Tragus verandert! heb hem nu 3 maanden, het was even pijnlijk door het rommelen maar ik ben er blij mee!
Mijn FH blijft nog altijd gevoelig helaas, die heb ik nu al 7 maanden..
_R_G_ schreef:Even een vraagje hier,
Maandag 12 januari heb ik een navelpiercing laten zetten. Dit is gebeurd met een ringetje.
Na 6 weken moet ik terug komen om hem te laten wisselen voor een staafje.
Sinds het laten zetten is de piercing heel braaf, en heb nergens last van.
Een ding wel, het ringetje zit niet helemaal perfect op het balletje waardoor er nu al meerdere keren mijn shirt in is blijven hangen.
Wat nu te doen, al eerder laten wisselen voor een staafje, of is dat veel en veel te vroeg dus maar extreem voorzichtig doen met het ringetje?
Allebei de opties zijn natuurlijk niet ideaal en na 6 weken wisselen is opzich al redelijk vroeg lijkt me?
nanoukkie schreef:in belgie mag je toch piercings vanaf 16, niet?!
maar nog een vraag, heeft iem een smileypiercing?
Scheurt het echt makkelijk uit?
_Ekenna schreef:
lieveli schreef:mariekekroon schreef:zijn er hier mensen met een smiley piercing? ik wil er nu zelf graag 1tje
Ik heb hem en ik raad het je af. Hij staat echt leuk maar hij is poedersuiker met eten (appel afhappen) poedersuiker met zoenen en het voelt alsof ik een beugeltje heb. Ik ben er emotioneel afstand van aan het nemen en dan haal ik hem er uit.
Ruby1995 schreef:Suzan_v_h schreef:Gisteren het balletje van mijn Tragus verandert! heb hem nu 3 maanden, het was even pijnlijk door het rommelen maar ik ben er blij mee!
Mijn FH blijft nog altijd gevoelig helaas, die heb ik nu al 7 maanden..
Ik krijg dat balletje er voor geen mogelijkheid af... Want wil eigenlijk hetzelfde erop zetten alleen dan van titanium..