Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:Ik ben eens benieuwd naar die zelfbruiner, zou hem wel willen kopen als het een klein effectje geeft
quarterH schreef:ik heb de nieuwe LE wel gekocht. vond hem zo uit de bus inderdaad wat sterk maar om mee te douchen is hij echt heerlijk en de geur die blijft hangen veel minder heftig. je moet hem echt gewoon proberen (de douchefoam dan)
The_Cat schreef:Oh klinkt wel goed. Ik zou hem willen gebruiken voor men benen. Die bruinen amper bij mij, en het is natuurlijk toch iets leuker voor onder een kleedje als ze lichtelijk een kleur hebben. Ik ga hem proberen 1 vd dagen eens te kopen dan, momenteel was hij niet beschikbaar op de webshop
Chiave schreef:De tubes zijn scrub douchegels. Die korrel is ook echt keihard, vind 'm zelf ook te ruw. Als ik het goed heb, zijn die tubes scrub alleen van de Happy Buddha, Karma en Sakura.Een fijn alternatief zijn de potten met scrub. Hammam heeft een vrij ruwe korrel, maar de Sakura is weer veel kleiner qua korrel. Dat is overigens suiker.
Ayurveda is helemaal een klein korreltje: zout. Maar daar moet je van houden, vind ik persoonlijk.
Voor de selftan-gebruikers: voor optimaal resultaat scrub je van tevoren even je benen met een scrub douchegel. Deze zijn niet op oliebasis en zorgen voor een extra egaal resultaat.