Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quarterH

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:04

ik heb de nieuwe LE wel gekocht. vond hem zo uit de bus inderdaad wat sterk maar om mee te douchen is hij echt heerlijk en de geur die blijft hangen veel minder heftig. je moet hem echt gewoon proberen (de douchefoam dan)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:36

Ik heb van de week ook de hairspray gekocht! Ben benieuwd. Nieuwe douche geur geprobeerd daar maar heb hem laten staan. Vond hem even net te.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:29

Ik heb wat nieuwe zonproducten besteld en krijg daarbij de gratis gift met o.a. de selftanner. Ik denk dat ik hem toch maar eens ga proberen op mijn benen. :=

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 08:05

Ik ben eens benieuwd naar die zelfbruiner, zou hem wel willen kopen als het een klein effectje geeft :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 09:42

The_Cat schreef:
Ik ben eens benieuwd naar die zelfbruiner, zou hem wel willen kopen als het een klein effectje geeft :)

Als ik zo de reacties lees dan geeft hij een heel egaal en natuurlijk effect. Na een kwartiertje is hij al ingetrokken, volgens de gebruiksaanwijzing. Na drie keer smeren zie je als het goed is optimaal resultaat.

Ik had het één en ander besteld en krijg hem in dat gratis setje dus ik ga hem vanavond testen. Hij had eigenlijk zaterdag bezorgd moeten worden maar PostNL dacht daar helaas anders over. Nu dus maar hopen dat het bij de buren wordt afgeleverd.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:59

Oh klinkt wel goed. Ik zou hem willen gebruiken voor men benen. Die bruinen amper bij mij, en het is natuurlijk toch iets leuker voor onder een kleedje als ze lichtelijk een kleur hebben. Ik ga hem proberen 1 vd dagen eens te kopen dan, momenteel was hij niet beschikbaar op de webshop

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:04

quarterH schreef:
ik heb de nieuwe LE wel gekocht. vond hem zo uit de bus inderdaad wat sterk maar om mee te douchen is hij echt heerlijk en de geur die blijft hangen veel minder heftig. je moet hem echt gewoon proberen (de douchefoam dan)

Dit inderdaad. Hij is lekker fris om mee te douchen en niet zo citronellaachtig meer. :j

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:55

The_Cat schreef:
Oh klinkt wel goed. Ik zou hem willen gebruiken voor men benen. Die bruinen amper bij mij, en het is natuurlijk toch iets leuker voor onder een kleedje als ze lichtelijk een kleur hebben. Ik ga hem proberen 1 vd dagen eens te kopen dan, momenteel was hij niet beschikbaar op de webshop

Misschien kun je er via marktplaats op de kop tikken, ik zag er al wat te koop staan.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:15

Ik heb vorige week weer na een lange tijd een bestelling geplaatst. De zonnebrand factor 30, aftersun en de Karma foam + gratis etui met producten. Ik vind Karma echt heerlijk ruiken <3 Ben nog steeds benieuwd naar de nieuwe LE, heb m nog steeds niet geroken.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 21:51

Ik vind de nieuwe LE wel lekker. Niet zo lekker als Mandi bijvoorbeeld, maar wel lekker.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 13:17

Iemand al resultaat met de zelfbruiner?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 13:37

Nee nog niet, ik heb gisteravond voor het eerste gesmeerd en je schijnt pas na 3x smeren resultaat te zien. Ik hoop dus morgenavond te kunnen zeggen of ik er blij mee ben.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 07:55

Ik kon gisteravond al een beetje effect zien. Ik had op sommige plekken iets te dik gesmeerd dus daar zag ik al wat vlekken ontstaan. *help*! Dus ik heb direct mijn benen gewassen met warm water en toen opnieuw gesmeerd en heel goed ingewreven en toen waren de vlekken weg. Ik had eigenlijk voor duidelijk resultaat één been moeten doen en de ander niet zodat ik het verschil beter kon zien tussen voor en na maar er komen weer warme dagen aan dus dat leek me bij nader inzien toch niet zo'n strak plan. :=

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:29

qua selftanner ben ik eigenlijk heel tevreden over die van de Primark.
De mouse en dan aanbrengen met zo'n speciale handschoen. Geen vlekken, geen strepen :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:10

keeyzie schreef:
qua selftanner ben ik eigenlijk heel tevreden over die van de Primark.
De mouse en dan aanbrengen met zo'n speciale handschoen. Geen vlekken, geen strepen :D

En trekt die een beetje snel in?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:20

Het had een hoop gescheeld als ik ook de zijkant van mijn voeten had ingesmeerd maar op deze manier zie je wel heel goed het verschil. Kortom: de zelfbruiner werkt. :')

Afbeelding

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:17

Ziet er best goed uit!

Ik ga de uv beschermende creme kopen. Ben alleen aan het twijfelen tussen de tube/vaste creme of de spuitbus (lotion is het denk ik) ook met uv bescherming. Die is iets groter, maar weet niet of ze beter is. Twijfel twijfel.

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:56

Ik heb een tube zonnebrandcrème factor 50. Ruikt heerlijk en trekt goed in.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:09

Ik heb de lotion gekocht, ook factor 50. Ben toch veel buiten en heb een kleine tube factor 50 die ik kan meenemen naar het werk om in de namiddag mijn gezicht een extra laag te geven.
Maar lotion gaat toch wat sneller om zo in de ochtend op te smeren als je half wakker bent :P

Heb er een busje douchegel foam bijgekregen, rituals of sakura. Ik ben benieuwd!
En een spuitje van de nieuwe parfum. Vind hem eerlijk gezegd wel lekker fris ruiken.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:44

Weet iemand of de scrub van de Dao lijn suikerscrub is zoals die van de LE van afgelopen jaar? Ik vond die scrub echt super fijn en vind die ik nu heb in een tube van de Karma echt veel minder fijn. Van de standaard geuren vind ik alleen de Dao lekker, dus die overweeg ik nu maar bijna 20 euro uitgeven op de gok vind ik nogal wat. Dus mocht iemand het zeker weten dan hoor ik het heel graag!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:03

De dao scrub is anders dan de anderen, dit is meer een scrub op crémebasis dus niet met olie zoals de andere lijnen.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:36

Dao is een scrubcrème met bamboedeeltjes. De rest is suiker en olie. Ayurveda is Himalaya zout met olie.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:46

Oh damn dat heb ik weer zeker, alles zou waarschijnlijk goed zijn, behalve de enige geur die ik wél kan waarderen. Maar weet iemand ook wat er dan in die tube van de karma zit? Want die vind ik dus niet zo fijn. Veel te ruw op de huid enzo.

Misschien toch even langs de rituals winkel dan om die dao scrub te testen, misschien is het wel wat. Maar ik hou niet zo van crèmes dus ik vrees ervoor.

Super bedankt voor het meedenken beide!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:58

De tubes zijn scrub douchegels. Die korrel is ook echt keihard, vind 'm zelf ook te ruw. Als ik het goed heb, zijn die tubes scrub alleen van de Happy Buddha, Karma en Sakura. :) Een fijn alternatief zijn de potten met scrub. Hammam heeft een vrij ruwe korrel, maar de Sakura is weer veel kleiner qua korrel. Dat is overigens suiker.
Ayurveda is helemaal een klein korreltje: zout. Maar daar moet je van houden, vind ik persoonlijk.

Voor de selftan-gebruikers: voor optimaal resultaat scrub je van tevoren even je benen met een scrub douchegel. Deze zijn niet op oliebasis en zorgen voor een extra egaal resultaat. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:06

Chiave schreef:
De tubes zijn scrub douchegels. Die korrel is ook echt keihard, vind 'm zelf ook te ruw. Als ik het goed heb, zijn die tubes scrub alleen van de Happy Buddha, Karma en Sakura. :) Een fijn alternatief zijn de potten met scrub. Hammam heeft een vrij ruwe korrel, maar de Sakura is weer veel kleiner qua korrel. Dat is overigens suiker.
Ayurveda is helemaal een klein korreltje: zout. Maar daar moet je van houden, vind ik persoonlijk.

Voor de selftan-gebruikers: voor optimaal resultaat scrub je van tevoren even je benen met een scrub douchegel. Deze zijn niet op oliebasis en zorgen voor een extra egaal resultaat. :j

Behalve dan dat de dao scrub nu ook in een pot zit.

Ik vind de karma scrub heel fijn voor mijn benen en de zelfbruiner zit er inderdaad mooi egaal op. :))