Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilke93 schreef:_CS_ schreef:Gister geschubd en toen oksels geëpileerd.
Oksels zijn nu niet om aan te zien.
Huid moet wennen.
Ook downunder weer een stuk meegenomen, tot aan de anus zeg maar.
Alleen lippen durf ik nog echt niet.
Dan kom je daar toch langs?
Letitia1991 schreef:Ik heb gister mijn benen volledig geëpileerd onder de douche. Onder warm water voelde ik er niets van! Ter vergelijking: op het droge kan ik de pijn helemaal niet verdragen.
Dit betekent 2 dingen: ik heb een hele lage pijngrensmaar ook dat het verschil tussen droog versus onder warm stromend water gigantisch is qua pijn! Dus voor iedereen die nog een epilator gaat aanschaffen; ik raad zeker eentje aan die onder de douche kan!
Edit: ook een mooie gladde huid, geen roodheid, geen puntjes/bobbeltjes, helemaal niks na epileren onder water. Toen ik het droog probeerde had ik (zelfs na heel weinig doen vanwege de pijn) allemaal roodheid en bobbels.
evaac schreef:Letitia1991 schreef:Ik heb gister mijn benen volledig geëpileerd onder de douche. Onder warm water voelde ik er niets van! Ter vergelijking: op het droge kan ik de pijn helemaal niet verdragen.
Dit betekent 2 dingen: ik heb een hele lage pijngrensmaar ook dat het verschil tussen droog versus onder warm stromend water gigantisch is qua pijn! Dus voor iedereen die nog een epilator gaat aanschaffen; ik raad zeker eentje aan die onder de douche kan!
Edit: ook een mooie gladde huid, geen roodheid, geen puntjes/bobbeltjes, helemaal niks na epileren onder water. Toen ik het droog probeerde had ik (zelfs na heel weinig doen vanwege de pijn) allemaal roodheid en bobbels.
Welke heb jij? Dan ga ik die kopen! Ik kan t ook echt niet hebben t stukje wat ik heb gedaan gister, droog, is nu zo zacht... wil meeerrrrr haha